Nicko@K.A.P
"Inte riktig funtad..."
Killen.. Du har för F*N spräckt din hjälm!! Vill se ett inlägg från dig imorn att du varit på sjukan och dom konstaterat att du är kry.
Förstår du?!?!?
Förstår du?!?!?
Madhonda skrev:Men fan...det låter ju helsjukt... jag tycker du ska åka in i alla fall.... skit i vad dom säger på akuten. Dom är väl såklart underbemannade o vill inte ha dit folk. Är hjälmfan spräckt så är det fan ingen lek.
Min styvpappa slog i huvudet hårt som fan o iggade det... 3 månader senare måste han opereras för en blödning mellan hjärnan o skallbenet. Ett blodkärl hade spruckit o legar o sipprat ut blod som blev en lite pöl.
Inget att ignorera som sagt.!!
Mvh Madelene
PollySmurf skrev:Så hur gick det?
Har du varit på sjukan?
Sadam skrev:Fan nu börjar man bli orolig för killen han har ju inte svarat än.
wdac skrev:han har väll glömt att han har postat på SH å där av inte svarat
nikke skrev:fan vad läskigt....men lyssna på majoriteten här nu...åk till sjukan på stubben o kolla knoppen..
// Niklas
wdac skrev:han har väll glömt att han har postat på SH å där av inte svarat
Ronnie B skrev:Hmm..
Såg precis filmen Butterfly effect. Grubblat som fan på den några timmar. Och sen läser man det här
Tycker du borde uppsöka läkare omgående. Dumt att chansa.
Inte så värst troligt kanske, men i vilket fall, uppsök läkare. Huvudskador är inte att leka med,KalleNorton skrev:eftersom du hade ganska små skador på hojen, men rejäla på hjälmen låter det ju som att nån slagit till dej vid ett rödlyse så du ramla av hojen, därav små skador på hojen, men rejäla på hjälmen... måste dock ha nitat dej rejält hårt, med typ en pinne eller baseballträ för att få hjälmen att spricka... men men...gå till doktorn!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|