DwD
Med lem
Sundance Kid: sälj bågen och köp en motard. billigare att lägga ner, mindre farligt,billigare försäkring, och som många andra tycker. fan så mycket roligare!
vad har du för ådi?
vad har du för ådi?
DwD skrev:2237659Sundance Kid: sälj bågen och köp en motard. billigare att lägga ner, mindre farligt,billigare försäkring, och som många andra tycker. fan så mycket roligare!
vad har du för ådi?
HanneZ skrev:2237374Ring inte Mingves vad du än gör för han vet då rakt inte
Ni har dock en del gemensamt
ilands problem eller?Teo skrev:2237769-poll, ska Jag lägga skinkan under osten eller över, Jag har redan smör på mackan... eller det kanske var dumt, skulle Jag väntat med smöret? var säger ni?
DwD skrev:2237861jag köpte en flång ny Skoda RS(mkII) iår ingen värsting bil men ändå...
den kör tjejen.. köra bil sedan man började köra båge är ju totalt värdelöst..
känns som att köra oljefartyg, tar en evighet att svänga.. accelerationen och bromsarna suger.
dock är det skönt att ha på vintern
Tåbbä skrev:2237550Sälj hojen o skaffa en banhoj istället och åk runt till lite olika bandagar! Falken ligger ju inte så långt ifrån?
Mycket säkrare och du slipper dyr försäkring!
Om du fortfarande har behov att "köra av dig" så skaffa en billig äldre Honda, typ africa twin eller dominator, eller kanske en nyare motard??
Lawner skrev:2238607Helt rätt spår !
+ att du kan köra din älskade bil till och från falkenberg + ha en hojpolare med i bilen som kan tala om för hur mycket du ska förnedra honnom när ni är på banan!
Behåll hojen ta och kör en licenskurs. då bör du få så mycket körning på banan så du vet om det är din grej tag därefter beslutet om den ska säljas eller bytas om en rr hoj
Lycka till
Det är inte en sekt du är med i. Man får gå in i och ur MC-ägandet precis när man själv känner för det. Mer dramatiskt än så är det faktiskt inteSundance Kid skrev:Ska jag skita i det eller inte???
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|