watson
Orka vara tvärtom
kajlyl skrev:766cm? drygt 7 och en halv meter!!!![]()
![]()
EY! Jag ska bara bli mattelärare! Kräv inte att jag ska kunna längdenheter!!
/FrökenW
kajlyl skrev:766cm? drygt 7 och en halv meter!!!![]()
![]()
Kongo skrev:![]()
Har samm problem själv, tjejen är också sugen men hon är 1.59...
Kongo skrev:Har samm problem själv, tjejen är också sugen men hon är 1.59...
Madhonda skrev:Äh...så kort i rocken är jag oxå....men det går alldeles utmärkt att ha en CBR 900 RR ändå....
![]()
Jag tänkte INTE anpassa mig efter min längd o köpa hoj efter det. Utan en Blade ville jag ha o Blade fick det bli. Med bara tåspetsarna som når ner... får man helt enkelt utveckla en lite annan teknik bara... när man står still alltsåå...
När man väl rullar är det ju inga problem. För det är DÅ man fylls med adrenalin och blir hur lång som helst...![]()
![]()
Ok Jin Chun skrev:Är man kort med långa ben har man inte ett så stort problem faktiskt, men om man som jag har korta ben så blir det verkligen problem. Hornet är i största laget. SZR660 är helt okej,, då känner man att man har kontroll och det vill man ha om man ska börja lära sig. VFR:en var alldeles för stor och motarden ska vi inte prata om.
Göran skrev:Det handlar inte bara om sadelhöjden. Bredden på sadeln är oxå viktig att kolla.
Åk runt om provsitt så många hojar ni kan.
Min tjej har taxben och hon köpte en Yama FZS 600 Fazer.
Hightuned skrev:Göran, nynäshamn? Kan du vara herr Widolf måntro hörde snack om att du skaffat en buse?.![]()
Hightuned skrev:Får man förslå fröken ett par highhealpumps jätteporrigt ihop med skinnbrallor och då når du ned utan problem!:![]()
Ok Jin Chun skrev:Herrn har uppenbarligen inte haft stilettklackar själv någon gång eftersom han föreslår något så absurt. Mitt förslag är att du testar innan du föreslår någonting nästa gång.![]()
Hightuned skrev:Det har jag visst!-Oj hoppsan sa jag kanske lite för mycket nu?
![]()
Skämt??Ok Jin Chun skrev:Men varför föreslå något sån't?Då måste du veta att man inte kan köra med sådana skor.
Nisse Järnet skrev:Skämt??![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |