Jag kommer behålla tramporna på som reservkraft så min kommer bli en "cykel-cross", har inga planer på att registrera något. Jag tycker inte batteriteknoligin har kommit så långt att det är värt att bygga en renodlad elhoj än. Tror det säger slurp när kommer upp i fart, däremot så funkar dem klockrent upp till 80-100. Det är lite lite för mig körstil men funkar utmärkt på grusJa, det var bra pris på dom där. Det är ju bra att bygga av såna så man kan forma efter behov. Mina Leaf-moduler är ju både tunga och stora. De skottar ur sig mycket ström men är bökiga att placera. Jag kanske fortsätter med en sporthojsram sedan när denna är klar för i den kan jag placera både motor och batteri på ett bättre sätt. Jag håller mig nog under 60V för det krävs lite mer för att få det godkänt när man hamnar över, vad jag har förstått.
Men jag är väldigt intresserad av att bygga och konstruera egna elmotorer, har inte jättemycket teoretisk kunskap utan sattsar på att analysera mina misstag och bygga bättre nästa gång.
Last edited: