Har haft länsförsäkringar men bytte på grund av ett par anledningar.
En av anledningarna var att deras betalkort fungerar sämre än andra bankers. Med det menar jag att vissa tidpunkter på dygnet, oftast precis efter midnatt slutade kortet fungera. Hände väldigt ofta när jag var ute på krogen vilket var fruktansvärt frustrerande. Polarna som hade swedbank, nordea och handelsbanken hade inga problem som helst att betala med sina kort men mitt gick ej igenom. Nej, jag hade inte slut på pengar. Pratade med banken om detta men de skyllde på att krogarna måste ha haft dålig uppkoppling till babs.
En annan jävligt irriterande sak var att lönen aldrig någonsin kom in på kontot kl 00.00 den 25:e. Dröjde ibland till kl 05.00 innan det syntes på kontot. Detta skyllde banken på de som betalade ut mina löner. Nämnde att mina kolleger som har swedbank och nordea fick in lönen prick kl 00.00 men det var ändå inte hos länsförsäkringar problemet låg enligt dem själva.
Fick inte välja kod själv på bankkortet. Fick inte välja samma kod som jag hade haft på den första bankdosan till den andra efter att den första gick sönder. Samt att det blev knivigare att skicka pengar till andra och få pengar av andra snabbt eftersom väldigt få har länsförsäkringar.
Fick bättre ränta på bolånet hos swedbank så jag bytte dit....