Red skrev:Fritt översatt till svenska - Red
(Ni får ursäkta eventuella stavfel och dylikt)
Snyggt jobbat, intressant läsning!
Red skrev:Fritt översatt till svenska - Red
(Ni får ursäkta eventuella stavfel och dylikt)
Hultan skrev:Snyggt jobbat, intressant läsning!
Malmö-motard skrev:Naturligtvis borde man ju höjja tomgången! Att jag inte tänkt på det själv... har haft ett rent helvete med att hålla låg och jämn gas på ettan på min ivriga KTM 660. Bra tips - skall ut och testa direkt när jag vaknar i morgon bitti
Malmö-motard skrev:Jo, accpump skall det ju finnas. Accpumpens uppgift är att motorn svarar snabbare på gas helt enkelt?
12-20psi = 0,81-1,36barMalmö-motard skrev:Testade att sänka lufttrycket lite i bakdäcket efter att ha läst ovan. Trodde det var överkurs, men det fungerade absolut och gjorde långsamma wheelies betydligt stabilare. I texten ovan står det dock att man skall ha 12-20 PSI (för wheelies under 30km/h) vilket borde innebära 1-1,4Bar ungefär?
Stämmer det verkligen? Låter extremt lite?
Malmö-motard skrev:Testade att sänka lufttrycket lite i bakdäcket efter att ha läst ovan. Trodde det var överkurs, men det fungerade absolut och gjorde långsamma wheelies betydligt stabilare. I texten ovan står det dock att man skall ha 12-20 PSI (för wheelies under 30km/h) vilket borde innebära 1-1,4Bar ungefär?
Stämmer det verkligen? Låter extremt lite?
Rigge skrev:Den rullar tungt och går rakt, men ska du göra nåt annat än att åka bakhjul och har långt till macken så är det ju dumt att ha så lågt tryck. Prova dig fram, jag tycker att det inte blir så mycket bättre med jättelite tryck.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|