S1000RR har talat!
G.R Wheelie school är det enda rätta och seriösa skolan i sthlm.
Wilson är old school and out!
Gubben är nu väldigt gammal och sysslar ej med wheelies längre..
Senast han försökte( ca 2v sedan) slog han runt.
Men tyvärr så är säsongen över denna gång, men välkommen 2011.
G.R Wheelie school är det enda rätta och seriösa skolan i sthlm.
Wilson är old school and out!
Gubben är nu väldigt gammal och sysslar ej med wheelies längre..
Senast han försökte( ca 2v sedan) slog han runt.
Men tyvärr så är säsongen över denna gång, men välkommen 2011.
Och jag som känner några brudar som vill lära sig "åka på backdäcket". Men dom vill nog inte vänta till 2011. Vi får hitta nån annan mer frosttålig lärare åt dom då.
Deras lärare ser ut som skit, min skola är mycket bättre......inte så duktiga på att slanga men Head Teacher är snygg som fan....om man har lite udda smak förstås
Tjenare har en liten fråga!
Jag försöker lära mig slanga min 9a o det funkar perfekt på ettan kan koppla upp den från 20km/h till 80, för sen varvar den ut vid 110!
Problemet är dock att när jag försöker få upp den i tvåan så vägrar den, har hört att det skall skilja rätt kraftigt med kopplings tekniken från ettan o tvåan, men skit reser sig inte för något :S Vill ju inte ligga o dra i ettan hela tiden! Skulle varit tacksam för svar om någon där ute har lite tips? övar gör jag dagligen!
Zx9r 96a Mods:
D&D Slipon
+1 tag fram
+1 tag fram, har du gått upp i storlek på framdrevet? isf så blir ju hojen slöare men går fortare, dvs. inte bra för bakhjulsåkning.
För övrigt så är de bara att "dutta" in kopplingen lite längre medan du accar fullt så kommer den upp.
Jag har inga problem med att få upp den....... men hojjen vill gärna gå åt höger väl uppe jag försöker kompensera, men oftast får jag släppa ner den igen någon som har nått bra tips?
Att impa på brudar gillar vi, men tänk på att det inte är coolt att krascha framför ögonen på demtackar för alla svar.
tänkte ej heller bli stuntare, utan bara imponera lite på tjejerna. hehe
Däcket bak är ju inte så gammalt och jag försöker luta över kroppen lite men jag kanske ska försöka få över mera då. Spårvalet på vägen kanske kan spela roll med ? Oftast så kör jag mitt i vägen men det kanske lutar för mycket där?
Att impa på brudar gillar vi, men tänk på att det inte är coolt att krascha framför ögonen på dem
Precis, det är därför jag alltid står still när jag impar på brudar......givetvis med tusenlappar hängandes ur alla fickor och så några som ligger på asfalten!
Stålar är den bästa fittmagneten
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |