JAG ser det inte som en stor sak. Alla är väl olika, jag skriver oftast inte seriösa grejer på msn.
- "Ett inbrott är inget att bli upprörd över så länge de inte stulit något och inte skadat dörren när de tog sig in!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JAG ser det inte som en stor sak. Alla är väl olika, jag skriver oftast inte seriösa grejer på msn.
- "Ett inbrott är inget att bli upprörd över så länge de inte stulit något och inte skadat dörren när de tog sig in!"
Självklart är det privat, och precis som mail, sms mm så ska man ge fan i andras!
Intressant veta hur många som tycker det inte är OK att partnern läser deras MSN etc. men tycker att det är OK att FRA gör det.
Så man kan skylla på att man frilansar åt FRA om man blir påkommen då?
Ahh, där ser man. Då ber jag om ursäkt, alla kvinnor är kanske inte svartsjuka galningar![]()
Om man nu inte skall läsa varandras MSN - är det ok att läsa andras PM på SH?
Jamen, det är ju en helt annan sak!Intressant veta hur många som tycker det inte är OK att partnern läser deras MSN etc. men tycker att det är OK att FRA gör det.
Har man bara rent mjöl i påsen så är det väl inga problem att bli avlyssnad/avläst. Det är en otrygg värld vi lever i, och lite övervakning har aldrig skadat någon.
Det spåret är jag också inne på. Om min kille skulle läsa min msn/sms/mail så skulle jag inte bry mig..
Jag tror t-rex kommer ha invändningar på hur du tolkade hans inlägg. Men vi skyller på att han glömde denna:![]()
En gång när jag kom hem från jobbet så satt min dåvarande å lipade. Hon hade läst min msn-logg där jag snackat om henne med en polare. Visst det var ganska så elaka saker, om jag hade sagt dom till henne. Att hon var rätt korkad, och hade lite små bröst för min egentliga smak och liknande. Åas så skrev jag även att hon var ett vettigt ligg, snäll, vacker och omtänksam osv.
Hur som helst var jag tvungen att göra slut på ren princip. Det är inte ok att läsa någons privata konversationer. Aldrig!!
Inte för att man har något att dölja, utan för att saker kan missförstås. Och i värsta fall, så får man veta hela den otäcka sanningen.
Ähh, de ger bara sken av att vara singlar. En tjej är alltid singel om killen ifråga är tillräckligt snygg.
Det är ju inte VAD som kan dölja sig i msn-konversationerna som spelar roll?
Det är grejen att hon/han inte litar på partnern och känner sig tvungen att snoka för att få bekräftelse att det inte finns någon annan eller vad denne diskuterar med sina kompisar.
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning