Läser du på Lunds Tekniska Högskola?

HiXz

It wasn't me...
Gick med
19 Mar 2004
Ort
Malmö
Hoj
GSX-R 600 -02
Tänkte att vi LTH:are + ev prospects och groupiesar kunde träffas utanför kårhuset kl 16.30 imorgon för en uppvärmningsrunda inför onsdagsgazzet... Skriv upp er på listan så vi ser om det blir lite folk...

Onsdag 20/4 kl 16.30 Kårhuset LTH

1. HiXz
2. Custe
3.
4.
5.
6.
 

jonnep

måttard måttard
Gick med
29 Sep 2004
Ort
Lund
Hoj
en liten lätt
HiXz skrev:
Tänkte att vi LTH:are + ev prospects och groupiesar kunde träffas utanför kårhuset kl 16.30 imorgon för en uppvärmningsrunda inför onsdagsgazzet... Skriv upp er på listan så vi ser om det blir lite folk...

Onsdag 20/4 kl 16.30 Kårhuset LTH

1. HiXz
2. Custe
3.
4.
5.
6.


Tja, jag och cbrmicke var på kårhuset och väntade men det började snöa... ingen som kom (jag hade aldrig tid att skriva in mig på listan) eftersom jag låg å serva hojen hela eftermiddagen, kanske inte konstigt att ni inte dök upp så no worries :).
 

HiXz

It wasn't me...
Gick med
19 Mar 2004
Ort
Malmö
Hoj
GSX-R 600 -02
nej då ingen skrev upp sig så bestämde vi oss för att ge upp precis innan då vädret busade till det med snö och annat konstigt :huvet
Blev dock en tur till staffanstorp och sen in till mobilia i malmö för att hänga på burger king, lite kyligt ute...
 

ek

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Skövde/Lund
Hoj
Yamaha XJ600N
Åka?

Nu har man råd att åka igen!! :banana

Någon som är sugen på att köra en sväng idag?

runt 18 kanse??
 

jonnep

måttard måttard
Gick med
29 Sep 2004
Ort
Lund
Hoj
en liten lätt
ek skrev:
Nu har man råd att åka igen!! :banana

Någon som är sugen på att köra en sväng idag?

runt 18 kanse??

Vi, (jag, kowal och cbrMicke och 2 andra) ska ut en sväng i eftermiddag, alla kör dock motard/offroad så om du letar efter 200km/h+ kompisar så är vi nog inte rätt (om du inte vill ligga en halvmil före oss andra :) ) men annars får du gärna haka på oss....

Hör av dig om du är sugen tror inte ja känner att de ringer om vi börjat köra om ja inte trycker upp mobilen i :arsele så hojta till här på forumet istället.

kan tänka mig att vi beger oss mellan 17.30 o 18....
 

ek

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Skövde/Lund
Hoj
Yamaha XJ600N
jonnep skrev:
Vi, (jag, kowal och cbrMicke och 2 andra) ska ut en sväng i eftermiddag, alla kör dock motard/offroad så om du letar efter 200km/h+ kompisar så är vi nog inte rätt (om du inte vill ligga en halvmil före oss andra :) ) men annars får du gärna haka på oss....

Hör av dig om du är sugen tror inte ja känner att de ringer om vi börjat köra om ja inte trycker upp mobilen i :arsele så hojta till här på forumet istället.

kan tänka mig att vi beger oss mellan 17.30 o 18....

Jag hänger gärna på. Säg var och när så kommer jag!
 

jonnep

måttard måttard
Gick med
29 Sep 2004
Ort
Lund
Hoj
en liten lätt
kan jag få ditt nummer Ek för jag vet inte exakt när... 2st ligger och byter olja och en är iväg och svetsar fast sitt stöd som havererade vid förra färden :)..

så kan jag ringa / smsa när och var.... när vi vet :)
 

ek

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Skövde/Lund
Hoj
Yamaha XJ600N
jonnep skrev:
kan jag få ditt nummer Ek för jag vet inte exakt när... 2st ligger och byter olja och en är iväg och svetsar fast sitt stöd som havererade vid förra färden :)..

så kan jag ringa / smsa när och var.... när vi vet :)

0706-481228
 

MUFC

Jepp! Jag är fotbollsnörd oxå =)
Gick med
8 May 2003
Ort
I Lynd i Sköne
Hoj
R6 -99 Blö
Jaha... vad händer då när man fixat ihop hojen tagit ner den till Lund då....

....feber och maginfuensa :huvet :huvet :huvet
 

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Ort
Lund
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
jag väntar på delar till min.... :huvet
Nu när det har blivit varmt ute har jag inte hunnit köra en ända gång... alla mina turer i år har varit vid <5´C...

Men sen jävlar ska vi köra!!!
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Jag ska ut ikväll men kommer tyvärr inte att ha tid att köra innan resten av RR lämnar Staffanstorp, så jag dyker väl upp där strax innan kl 18.
 

jonnep

måttard måttard
Gick med
29 Sep 2004
Ort
Lund
Hoj
en liten lätt
Fasan slaktarn... hahaha hihz berättade historiern.. haha så jävla bra :rofl :rofl .
Är det därför du behöver nya delar till hojen ?
 

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Ort
Lund
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
jonnep skrev:
Fasan slaktarn... hahaha hihz berättade historiern.. haha så jävla bra :rofl :rofl .
Är det därför du behöver nya delar till hojen ?


ah! nä som tur av träffade Fasanen inga viktiga ömtåliga delar... Jag skallade den rakt av över hjässan... :D
Det är vattenpumpen som läcker.... :(
Men så fort jag fått ordning på det så kommer denna tråden vara nedlusad av körningar!!! :tummenupp Jag är grymt sugen nu!!!

Men givetvis är det är helt öppet, och rent av mkt önskvärt, att vem som helst att lägga upp en "LTH"-körning i tråden! :tummenupp
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
RacerX skrev:
Men så fort jag fått ordning på det så kommer denna tråden vara nedlusad av körningar!!! :tummenupp Jag är grymt sugen nu!!!

Men givetvis är det är helt öppet, och rent av mkt önskvärt, att vem som helst att lägga upp en "LTH"-körning i tråden! :tummenupp
Liten fråga bara. Varför inte annonsera era körningar i en ny tråd? Eller vill ni endast ha med folk som läser denna tråden (inte så många) eller bara folk som läser på LTH?
 

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Ort
Lund
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
Mr K skrev:
Liten fråga bara. Varför inte annonsera era körningar i en ny tråd? Eller vill ni endast ha med folk som läser denna tråden (inte så många) eller bara folk som läser på LTH?
Har funderat på det också... finns bara risken att denna tråd helt dör ut då, och jag tycker det hade varit trevligt att någonstans (här) ha en samlad "lista" över vilka som faktiskt läser och kör hoj...
Men visst, hade man startat upp en ny tråd hade man säkert fått fler svar för då ser de att ngt händer! Men 2680 läsningar är inte så dåligt det heller, med tanke på att det är en så "smal målgrupp"!!
Men det kommer nog snart istället bli nya kör-trådar :tummenupp
 

jonnep

måttard måttard
Gick med
29 Sep 2004
Ort
Lund
Hoj
en liten lätt
RacerX skrev:
ah! nä som tur av träffade Fasanen inga viktiga ömtåliga delar... Jag skallade den rakt av över hjässan... :D
Det är vattenpumpen som läcker.... :(
Men så fort jag fått ordning på det så kommer denna tråden vara nedlusad av körningar!!! :tummenupp Jag är grymt sugen nu!!!

Men givetvis är det är helt öppet, och rent av mkt önskvärt, att vem som helst att lägga upp en "LTH"-körning i tråden! :tummenupp

Se till och fixa delarna nu istället för att snacka :7peta . Idag var det min tur att stöta på fasanfamiljen, smekte hans fjädrar med framdäcket när han kom springandes över vägen men kändes mer som om han sprang igenom ekrarna på fälgen.

Fick tillbaks hojen från bänkning på ebos idag, 8nya pollar och 6nm ökning i vridet, det är en helt ny cykel kan jag säga..... nu måste vi uuuuut!!!
 

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Ort
Lund
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
Tja! JAg har på sistone sett sjukt mycket hojar på LTH. Utanför V brukar det stå en ZX6R, en Fireblade, en R1 och en "offe". Nere vid E står det en monster osv osv... har funderat på att trycka ut några lappar och lägga på deras hojar. Vad tror ni, funkar det?
 

jonnep

måttard måttard
Gick med
29 Sep 2004
Ort
Lund
Hoj
en liten lätt
ja varför inte, ju fler vi är desto roligare... men r1an är ja rädd för, ge inte han någon lapp, då hänger inte jag med på rakorna längre ;) . Förövrigt, om det är någon som har någon kvadratmeter att hyra ut till min cykel eller om ni hör någon som har så kan ni väll hojta till ? i centrala lund.. tack
 

MUFC

Jepp! Jag är fotbollsnörd oxå =)
Gick med
8 May 2003
Ort
I Lynd i Sköne
Hoj
R6 -99 Blö
RacerX skrev:
Tja! JAg har på sistone sett sjukt mycket hojar på LTH. Utanför V brukar det stå en ZX6R, en Fireblade, en R1 och en "offe". Nere vid E står det en monster osv osv... har funderat på att trycka ut några lappar och lägga på deras hojar. Vad tror ni, funkar det?


Ja det är väl inte fel att lägga en liten lapp...
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top