Jag som gillar gamla hojar ser istället fram emot besiktningsbefrielse resten av livet. Det var väl snällt av staten ändå va?
Ja och lite självmål blir det också, får jag inte köra "bulkmilen" med R1an kommer de bli på min gamla XT600 med 29 literstank, tänk vad mycket godsaker den kommer spy ut i luftenHelt otroligt egentligen... kör hörna på gammalt skit bara det går långsamt när bromsarna fallerar.
Ja och lite självmål blir det också, får jag inte köra "bulkmilen" med R1an kommer de bli på min gamla XT600 med 29 literstank, tänk vad mycket godsaker den kommer spy ut i luften
Och ständig sommar blir det också då XTn är absolut "växthuseffektvänlig"Bra där! Det ska gödas rejält så vi får fina kuddar av tussilago i avåkningszonerna längs rikets vägar.
Kör å bryter mot lagen me både 2 å 4 hjuliga fordon å kommer även göra de i framtiden.. Så skillnaden blir inte så märkbar..
Det kanske inte ens kommer gå när allt är helt implementerat.
Vem skall hindra en person som inte lixom bryr sig om vad pappa staten o mamma polisen tycker
Personligen kör jag alltid äldre fordon i mycket gott skick pga att det inte finns någon jäkla elektronik som krånglar.
Det kanske inte ens kommer gå när allt är helt implementerat.
Kommer alltid finnas möjligheter att kringgå skiter. ..
Det som gör detta så svårsmält är att det pekar ut en riktning som är negativ, där det bara går att välja på en mer eller mindre utdragen process mot ett betydligt sämre framtida läge.
Ja absolut, frågan är väl vad det kommer att "kosta" i form av reda pengar, vad man riskerar osv.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|