Nu kommer jag bli populär här på SH
Förbjud en viss MC-typ så klarar vi nog statistiken och slipper några begränsningar.
View attachment 447359
Jävla tur man har en Superbike och inte en Supersporthoj.
Förbjud en viss MC-typ så klarar vi nog statistiken och slipper några begränsningar.
View attachment 447359
Jo det är sant men om jag fattat det rätt så är väl "typiska" sporthojsolyckan av singeltyp?Trafikförsäkringen betalar det du ställer till med... inkl personskador. Därför är försäkringen hög.
Men kom igen... försäkringen blir 700 kr dyrare, jobbskatteavdraget ger typ 7000.
View attachment 447359
Jag håller alltid skyltat förbi kameror med hojen, men ofta när jag saktar in inför dom så har jag en bil som ligger upptryckt i bakenSkulle nästan behövas en poll hur många här som med vilje triggar fartkameror, visar finger, wheelar förbi, osv?
Det står ju ingenstans att han körde förbi polisen i artikeln? Bara att polisen såg honom och la sig bakom. Varför skriver dom inte att alla som gängskjuter varandra är jägare eller att alla som knivhugger folk är hantverkare/mattläggare?Motorcyklist får böta 30 000 – körde förbi polisen på bakhjulet
https://www.lt.se/artikel/sodertalj...-bota-30-000-korde-forbi-polisen-pa-bakhjulet
Körkortslös på crosshoj med kokain i fickan.
Motorcyklist? Någon som tror att det inte spiller över på oss?
Lustigt, jag har ringt om en del stulna mopeder som körs som om den som sitter på är suicidal häromkring, och polisen sa att dom inte jagar folk på moped/mc, eftersom det är för farligtRätt kul jämförelse, när en bil används blir rubrikerna annorlunda.
https://www.sydsvenskan.se/2019-01-16/kriminell-fast-efter-vansinnesfard-i-malmo
Det står ju ingenstans att han körde förbi polisen i artikeln? Bara att polisen såg honom och la sig bakom. Varför skriver dom inte att alla som gängskjuter varandra är jägare eller att alla som knivhugger folk är hantverkare/mattläggare?
Jag ser en framtid där varenda liten sommartur blir ett Get Away-spektakel.
Det jävliga är att en liten del av mig ser fram mot det.
Så vind, skörda storm...
”Den 85-årige motorcyklisten som samlat andra aktivister under namnet ’Rolf Gülich-kommando’ är fortfarande på fri fot. Han sågs senast färdas söderut längs E4an i en hastighet långt över 200 km/h vilket innebar att de efterföljande poliserna inte hade ström nog att...
85-åringens hustru säger i en kommentar:
- Fan ta er! Han är alltid snäll och rar hemma när han varit ute och kört en sväng.
Varför vill ni ta det ifrån mig?”
Jag ser också att brytartändning kommer stort i framtiden...
Trafikförsäkringen betalar det du ställer till med... inkl personskador. Därför är försäkringen hög.
Är människan dum i på insidan av skallen.Jag delar inte deras uppfattning...
Lite kul att åtminstone en till satt sig in i Hur det blivit av med trafikförsäkringen.
Fast i det här fallet vet du inte om alla pengar går till det du sa.Att det dessutom är skatt på den förändrar ju inte trafikförsäkringens grund. Det blir bara ÄNNU mer pengar som skall ut.
Buy quality, cry once
Fast i det här fallet vet du inte om alla pengar går till det du sa.
Det var inte det jag sade heller...
Med detta så menar du väl ändå att trafikförsäkringen är hög för att kostnaderna är höga?Trafikförsäkringen betalar det du ställer till med... inkl personskador. Därför är försäkringen hög.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|