Lättare o bli bannad??

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Jag tycker han är Sveriges internettroll #1
Vart har du sett Smartman trolla någon tråd? Jag är ganska säker på att det aldrig någonsin har hänt. Han skapar trådar och sedan så diskuterar han bara i de trådarna. Till skillnad från alla andra på det här forumet som ska dra in sin äckliga jävla buskisgubbhumor i 90% av alla trådar som skrivs.
 

IronMike

Guest
En möjlig "fix" vore dock att skapa ett underforum under OT som heter "Spamforumet / nattsudd" etc, dit jag och andra moderatorer flyttar trådar som är för spammiga.

Det är fan det bästa jag hört, gör't!!! Skapa en sån forumdel på test? -dit allt tjaffs flyttar, som så många tycker e kul, där inga gränser finns :) där det får spåra ur hur mkt som helst, trådar som inte blir låsta mm.

Det skulle få bort mkt trams från övriga forumdelar...
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Det är fan det bästa jag hört, gör't!!! Skapa en sån forumdel på test? -dit allt tjaffs flyttar, som så många tycker e kul, där inga gränser finns :) där det får spåra ur hur mkt som helst, trådar som inte blir låsta mm.

Det skulle få bort mkt trams från övriga forumdelar...

Man skulle också kunna öppna testforumet igen istället för att öppna en ny forumsdel. Men det är bara min åsikt

Det känns som om det blir samma lipande på folk oavsett det öppnas en ny forumsdel eller testforumet öppnas igen.
 

Chaan

TDR 125 RR
Gick med
29 May 2006
Ort
Stockholm Väst
Hoj
TDR 125
Vart har du sett Smartman trolla någon tråd? Jag är ganska säker på att det aldrig någonsin har hänt. Han skapar trådar och sedan så diskuterar han bara i de trådarna.

Alltså han har postat samma skit överallt - jag vet inte hur många ställen han blivit bannad på. Jorden är platt osv.

Till skillnad från alla andra på det här forumet som ska dra in sin äckliga jävla buskisgubbhumor i 90% av alla trådar som skrivs.

Hehe då har jag jue kommit rätt alltså.
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Alltså han har postat samma skit överallt - jag vet inte hur många ställen han blivit bannad på. Jorden är platt osv.

Och? Om han nu tror att det är så, så varför ska han inte få diskutera det då? Man behöver inte delta i diskussionen om man inte vill.

F.ö var det väl han som startade tråden om inomjordingar, så jag tvivlar på att han påstår att jorden är platt.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Starta en då..:D .

de som inte vill läsa eller vara med, behöver inte gå in där. Enkelt.

de som av någon anledning inte gillar någon, ignorefunktion on.

De får jag ju inte :/..

Gav Swedie förslaget att starta en sån själv för längesen o låta oss nattmänniskor hållas där.

De som vi själva haft har ju blivit borttagna..
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Jag undrar om det verkligen skulle vara hållbart med ett underforum där folk kan gå loss med sitt spammande så gott det går inom rimliga gränser. Precis som redan sagts så kommer de som hänger där mest sprida sina interna skämt vidare på resten av forumet och ständigt försöka skoja till det i seriösa trådar och visa att de minsann är tjenis med varandra osv.

Angående en nattråd så finns det en hel del forum där det faktiskt fungerar att ha en tråd liggandes med regler om att det bara får skrivas mellan 02:00-05:00 tex. Dock betyder det inte att tråden ska pressas full av inlägg på några fåtal ord eller roliga smileys som mer liknar en msn-konversation. Man kan småsnacka med varandra och hålla en vettig nivå utan att det blir innehållslöst.

Sen måste jag verkligen få tillägga att ett inlägg som lyder kort och gott "Ligga?" inte är, aldrig har varit och aldrig kommer att bli roligt på något sätt. Det blir inte heller roligare för att det skrivs i var femte tråd av hälften av sajtens 40 000 medlemmar. Tyvärr.
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Jag undrar om det verkligen skulle vara hållbart med ett underforum där folk kan gå loss med sitt spammande så gott det går inom rimliga gränser. Precis som redan sagts så kommer de som hänger där mest sprida sina interna skämt vidare på resten av forumet och ständigt försöka skoja till det i seriösa trådar och visa att de minsann är tjenis med varandra osv.

Angående en nattråd så finns det en hel del forum där det faktiskt fungerar att ha en tråd liggandes med regler om att det bara får skrivas mellan 02:00-05:00 tex. Dock betyder det inte att tråden ska pressas full av inlägg på några fåtal ord eller roliga smileys som mer liknar en msn-konversation. Man kan småsnacka med varandra och hålla en vettig nivå utan att det blir innehållslöst.

Sen måste jag verkligen få tillägga att ett inlägg som lyder kort och gott "Ligga?" inte är, aldrig har varit och aldrig kommer att bli roligt på något sätt. Det blir inte heller roligare för att det skrivs i var femte tråd av hälften av sajtens 40 000 medlemmar. Tyvärr.
Ligga?

Asch. Det var oundvikligt.
 
Last edited:

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Sen måste jag verkligen få tillägga att ett inlägg som lyder kort och gott "Ligga?" inte är, aldrig har varit och aldrig kommer att bli roligt på något sätt. Det blir inte heller roligare för att det skrivs i var femte tråd av hälften av sajtens 40 000 medlemmar. Tyvärr.

Tror Stefan & Krister har 90% av sin fanbas här på SH faktiskt.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag undrar vad som var så farligt i tråden om BMWforumet som gjorde att den tråden stängdes och trådskaparen bannades?
Vågade inte ens göra en tråd om det pga risk att bli bannad men frågar i alla fall här :gnissla

Undrar jag också. Ibland stängs trådar lite väl godtyckligt. Nu senast min tråd där jag bad om feedback på en ny hemsida. Nehepp. Det var reklam minsann.
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
När jag skrev inlägget funderade jag just på vem som skulle vara fyndig nog att svara just "Ligga?" på det.

Jag hade nog räknat med att det skulle ta lite mer än tre minuter men jag underskattade tydligen SH:s humorelit än en gång. Som sagt så skulle den förmodligen kunna fylla Vallarnas friluftsteater i Falkenberg med nyskrivet material varenda kväll under somrarna.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top