Skönt att höra att det är någon mer än jag som har ledsnat totalt på det töntiga ":Ligga" postandet.
Gör mig till moderator över jag är ny forumet och jag ska banna arslet av varenda ":Ligga" postare.
Hur kul och framförallt hur trevligt är det för en ny tjej att mötas av ett sådant inlägg?
Generellt tycker jag att det bannas alldeles för lite på detta forum. Det är ett Sporthojsforum där det, citat
Här snackas det sporthojar slutcitat.
Men jag är förvånad över hur många personer det är som hänger här och bara postar inlägg efter inlägg som inte har ett skit med motorcykelåking att göra.
Missförstå mig rätt, jag postar också en del inlägg utan motorcykelkaraktär men att enbart hänga här & skriva massa alldagligt dravel är för mig helt obegripligt.
Jag är medlem här för att utbyta information om främst sporthojar och roadracing och för att få hjälp med frågor och problem rörande sporthojar, mekande med mera. Förhoppningsvis kan även jag bidraga med att hjälpa någon.
Klart att vi ska ha kul, men det är ibland svårt att se de relevanta inläggen då de döljs av "spamm".