Vet inte om du menade så men det är ingen större skillnad på en flottör som slår till en strömbrytare jämfört med en flottör som styr en analog givare så problematiken blir den samma med båda..Tankmätare = svårt!
Givaren till tankmätaren är den mest oexakta givaren på en bil. Måste bli ännu besvärligare att mäta nivå på något i en lutande hoj. De är så dåliga att det lär finnas lastbilschafförer som föredrar att använda mätsticka.
Tankmätare = svårt!
Givaren till tankmätaren är den mest oexakta givaren på en bil. Måste bli ännu besvärligare att mäta nivå på något i en lutande hoj. De är så dåliga att det lär finnas lastbilschafförer som föredrar att använda mätsticka.
Som sagt så körde jag 5 kilometer med min när lampan började att lysa, sedan när jag tankade fullt så fick jag bara in 15 liter.
hahaha humor! Ligger jag på som ett as kommer jag lika långt på min ordinarie tank som ni gör på reserven (okej, lite överdrivet kanske)
Keh??Köpa Honda ?
Ehm, nu kanske jag är den ende med sådana tekniska finesser som en trippmätare på min hoj men jag kan tipsa er om att en sådan fungerar utmärkt att använda och som jag alltid använder Detta trots att jag dessutom har en tankmätare som är förvånansvärt exakt och varnar när jag har 3 liter kvar i tanken.Köpa Honda ?
Äh! När jag är nere på reserven med trucken har jag ca 200 liter kvar. Helt ok med 2 st 500l tankar.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|