Nä! Hög värdeminskning skall det vara, det är en bra affär
Du fattar ju ingenting va ? Kan du något om affärer alls ? Jag ska förklara för dig vad en bra affär är så du vet nu innan semestern...
DYRT OCH DÅLIGT ska det vara ! Då är man cool !
Tjöpa dyrt och bra är ingen konst...det har ju alla råd med. Grejorna går aldrig sönder, de är alltid inne (quality never goes out of style etc) och andrahandsvärdet garanterar i princip en bra affär....
Tjöpa billigt och dåligt...kan ju de flesta ju oxå. Slit och släng, Biltema...Hyosung och Sassonjouyn´g (stavas det så ? )
Tjöpa DYRT och DÅLIGT kan inte vem som helst unna sig ! Där slår vi spiten i huvudet. Louis V...Gucci...saker som har dåliga sömmar, går sönder efter 3 tvättar och ändå kostar så det svider trots att de inte är ens coola. Jeans för 1500 som går slits ut i grenen efter att han använts i 4 månader på kontoret till en kavaj...Superspinkiga kostymer med för korta byxben och kavajaxlar lika breda som ser ut att spricka vilken sek som helst...finally SOLBRILLOR för 3400 kr där allt är gjort av plast (inkl "glasen" som inte skyddar mot något alls..möjligen flugor).
DET ska man låna till och låna stort !!
Med denna insikt som jag ville dela med mig meddelar jag att jag as of today börjar min semester ! Skål !