Har du kollat med banken? Läste nån artikel härom veckan om att bankerna håller på se över förutsättningarna för att få låna. Idag är det inte lika vanligt att folk har "fast anställning" som det var tidigare. Däremot är det vanligt att man har en fast inkomst trots att man har någon annan anställningsform.fartdåren skrev:2644944vart? hur?
jobbar extra men jobbar ändå mer än heltid och kommer göra det iallafall ett halvår till, behöver låna lite pengar...men var?
mvh
Kia skrev:2644950Typ Finax, Ikano och såna ställen har väl typ inga krav på säkerhet....??
fartdåren skrev:2644981glömde lägga till att jag inte vill ha skyhög ränta
fartdåren skrev:2644981glömde lägga till att jag inte vill ha skyhög ränta
Kia skrev:2644986okej..... då blir det värre...
Skaffa en flickvän med fett konto...
GuW skrev:2644984Hur mycket vill du låna?
Det finns ju olika alternativ beroende på summan.
Jonathan. skrev:2645046Be någon närstående gå i borgen för dig, hur simpelt som helst. Dom får naturligtvis ta smällen om du inte klarar av att betala tillbaka inom tidsramen.
/J
fartdåren skrev:264517910.000 för att klara jul och nyår utan att blåsa hela lönen
låter jobbigt
fartdåren skrev:2645179
låter jobbigt
Mavve skrev:2645194Fan va tramsigt. Du kommer bara gå in i nästa år med en skuld - inget annat.
10tusen lånar man inte. Allt under 50 är patetiskt om det nu inte handlar om tex köpa hoj från en pengadesperat jävel som säljer för underpris, men då kan man ju tjäna pengar på det...
Julklappar betyder bara att man bytar pengar med varandra. Du köper ju till de du tycker om, tycker inte de om dig tillräckligt även utan presenter i handen?
Säg istället som det är att du inte kan helt enkelt, ingen skam i det(kanske lite med tanke på att du haft 365 dagar på dig att spara hehe)!
Säg att du inte har fast jobb så fattar de.
Tycker de sämre om dig för det så kan man ju gärna vara utan dem, eller?
Om du nu ändån hänger ut dig helt, så gör det helt&hållet med.
Vad tjänar du på en månad, ut?
Jag kan låna ut till dig om jag får 17tusen tillbaka
fartdåren skrev:2645243Lika tramsigt som din tråd om din kompis som får en veckas extra sjukpenning eller i tråden som du GRÅTER i för att du blir mobbad på jobbet och frågar om du skall knivhugga folk? vem fan e du att säga nåt, jag vet inte hur du spenderar din nyårsafton men du kanske sitter med din morsa o käkar nudlar o dricker sofiero vad vet jag, jag behöver pengar helt enkelt vad fan är ditt problem?
fartdåren skrev:2645243Lika tramsigt som din tråd om din kompis som får en veckas extra sjukpenning eller i tråden som du GRÅTER i för att du blir mobbad på jobbet och frågar om du skall knivhugga folk? vem fan e du att säga nåt, jag vet inte hur du spenderar din nyårsafton men du kanske sitter med din morsa o käkar nudlar o dricker sofiero vad vet jag, jag behöver pengar helt enkelt vad fan är ditt problem?
Mavve skrev:2645379
Döp om din tråden till: Kolla här hela Sverige när jag är helidiot!
Jaja, du behöver pengar och verkar sjukligt desperat, men 10tusen liksom
Förresten vad är Sofiero för en dryck?
Lycka till med dina tusenlappar, ska tänka på dig på julafton - liksom resten av uteliggarna i landet
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|