Om han nu hinner med det mellan allt skruvande3013362för att inte tänka på nöjeskörningen på kvällen o helgerna![]()
Om han nu hinner med det mellan allt skruvande3013362för att inte tänka på nöjeskörningen på kvällen o helgerna![]()
*SNIIIIFFF* Jag luktar motorras....3011671har fått sommarjobb en bit iväg.. närmare 7 mil hemifrån.. och frågan är.. vågar jag köra me min ktm där varje dag i 5 veckor? behöver man ta 2-3 pauser på vägen dit? och kan man ligga i 110 hela vägen så långt?
låter mkt smartare, eller att köpa en gammal cb t (4 takt)3014313syrran fyller år i slutet av juli.. o hon är inne på cbr.. så ska försöka få henne till att köpa den lite innan så kan ja köra med den i stället.. sen får hon hellre ha nån krona för besväret
har ju inte dåligt med pengar..
OM man köper en 07 så kan inte pengarna fattas. Dock så får man ju tillbaks det mest när man säljer, fast själv så vill jag inte sälja min 125cc så då köper man något billigare.
så e de här med.. vill inte gärna sälja ktmen bara för att kunna pendla till ett sommarjobb..
så e de här med.. vill inte gärna sälja ktmen bara för att kunna pendla till ett sommarjobb..
Klart det fugerar, det är det väl ingen som sagt annat men frågan är hur värt det blir i slutändan. Blir mycket pengar och slitage i onödan bara.3025612alltså som alla andra säger så är det ju inte direkt bra att åka så långt så länge med en ktm exc 2 takt. men det borde fungera om du tar ngn paus då och då och kör hela tiden på olika varvtal och drevar om den så den inte varvar så mkt.
och som sagt inte köra den varje dag. så borde det ju funka;D
alltså som alla andra säger så är det ju inte direkt bra att åka så långt så länge med en ktm exc 2 takt. men det borde fungera om du tar ngn paus då och då och kör hela tiden på olika varvtal och drevar om den så den inte varvar så mkt.
och som sagt inte köra den varje dag. så borde det ju funka;D
men tänk på att det blir väldigt många mil i "onödan" osv
Det undrar jag också fortfarande.3061667de pauser som alla pratar om... hur långa ska dom vara ungefär? efter 5 mil då
Dom ska givetvis vara i proportion till körtiden och den tillryggalagda sträckan. Dock måste man beakta total körsträcka samt återstående körsträcka/körtid, men även antal hästkrafter/varv på motorn vid hållande av genomsnittshastigheten.3061837Det undrar jag också fortfarande.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |