Långrunda lördag 10/6 - 10:00

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Maverick_ou812 skrev:
2225275 Förstainlägget uppdaterat

1. Maverick_ou812 (om jag hittar till Shell)
2. Zenit (om de inte e perfekt flygväder)
3.
4. Cel (jag ska vara frisk då!)
5. Svane (jag vill också ha paranteser...)
6. gsxrtobbe (om det heter posörrunda)
7. Zilversurfer med fru (kommer 10.15 om ni orkar vänta) Ja, det orkar vi. :pannkyss
8. Zmurfaset (om jag får en ny hoj tills dess) Har du hoj? Skramlaha var det väl? :va
9. domin (om jag får nytt bakdäck o blir ledig från jobbet )
10. ZioX
11. AnkanSt4s
En rolig runda är att köra upp mot Rössjöholm och sedan rejsa lite rodel i Voxtorp, hur många vill svettas i skinnställ.

Svettas i skinnställ länk

ammario

Upp med blicken......
Gick med
4 Jan 2005
Hoj
Honda CBR 600F
3.
4. Cel (jag ska vara frisk då!)
7. Zilversurfer med fru (kommer 10.15 om ni orkar vänta) Ja, det orkar vi. :pannkyss
8. Zmurfaset (om jag får en ny hoj tills dess) Har du hoj? Skramlaha var det väl? :va
10. ZioX
11. AnkanSt4s
12. ammario (om jag blir ledig från jobbet) :tummenupp

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Ser inte ut som om att jag är kry nog att köra imorrn :(

hoppas på det men snuvan ger sig inte :huvet

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
GSXR1100R skrev:
2225442 En rolig runda är att köra upp mot Rössjöholm och sedan rejsa lite rodel i Voxtorp, hur många vill svettas i skinnställ.

Svettas i skinnställ länk
Jag är med på allt utom självmord (vilket detta naturligtvis kan liknas vid lite... :D )
Vill folket på listan rodla i skinnställ så gör vi det! I annat fall sparar jag det till en annan helg. :tummenupp

Samling på Shell Öresund i vilket fall som helst kl 09:45, avfärd 10:15. :)

Last edited:

Jörgen H

Ny medlem
Gick med
22 May 2006
Hoj
Monster S4R -05,Husaberg 450Fe
Bra Initiativ :tummenupp Jag hänger på 1 a halvan , så de kommer en halv ducce M :rolleyes:
Jörgen
Röttmonster

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Hoj
En Pippigul 600.
Maverick_ou812 skrev:
2225545 Jag är med på allt utom självmord (vilket detta naturligtvis kan liknas vid lite... :D )
Vill folket på listan rodla i skinnställ så gör vi det! I annat fall sparar jag det till en annan helg. :tummenupp

Samling på Shell Öresund i vilket fall som helst kl 09:45, avfärd 10:15. :)
Om det visar sig att folk vill rodla så kör ni en liten mysrunda så ses vi senare på Statoil Södra i Lund, vi rullar norrut 11.00 sharp.

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
3. Jörgen H (om jag bara kan köra 1:a halvan)
4.
10. ZioX
11. AnkanSt4s
12. ammario (om jag blir ledig från jobbet) :tummenupp[/QUOTE]

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Hade utan tvekan kört med....men släkten kommer på besök under lördags em för att fika och kolla in mitt köpta hus. :huvet

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
TouchMan65 skrev:
2225793 Hade utan tvekan kört med....men släkten kommer på besök under lördags em för att fika och kolla in mitt köpta hus. :huvet
Ursäkta mig men nu får du snart ge dig.
Om man lägger upp en tråd om en runda så är det föga intressant att få veta vem som INTE ska följa med. När ska du ge dig?
Du är verkligen välkommen att följa med på precis vilken runda som helst men lägg av att kommentera vad du ska göra och varför du inte kan hänga på. Jag bryr mig inte och jag tror inte nån annan gör det heller. Sorry.

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Inget j***a rodel. Nu ska det köras hoj........GSXR1100R, stör inte andras trådar med skit inlägg:(

Robz

Guest
Maverick_ou812 skrev:
2225893 Ursäkta mig men nu får du snart ge dig. Om man lägger upp en tråd om en runda så är det föga intressant att få veta vem som INTE ska följa med. När ska du ge dig?
Du är verkligen välkommen att följa med på precis vilken runda som helst men lägg av att kommentera vad du ska göra och varför du inte kan hänga på. Jag bryr mig inte och jag tror inte nån annan gör det heller. Sorry.

:rofl :rofl :rofl :tummenupp

Zilversurfer skrev:
2225917 Inget j***a rodel. Nu ska det köras hoj........GSXR1100R, stör inte andras trådar med skit inlägg:(

:rofl :rofl :tummenupp

Gick med
12 Jul 2003
Hoj
The Beast
Maverick_ou812 skrev:
2225893 Ursäkta mig men nu får du snart ge dig.
Om man lägger upp en tråd om en runda så är det föga intressant att få veta vem som INTE ska följa med. När ska du ge dig?
Jag hade lätt kört men jag ska lämna in min hoj för att få en ny på måndag.
Tänkte dessutom istället för att köra meka tillbaka min nuvarande hoj till orginal utförande samt tvätta o vaxa den inför inlämnandet.
Återstoden av dagen skall ägnas åt klippning av diverse gräsmattor och hagar,valpträning,mocka i stallet,vakta stoet som ska föla samt äta frukost,lunch och middag :3freak

:fyllisar :rofl :rofl

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Zilversurfer skrev:
2225917 Ahhh äntligen rodel igen. Nu ska det köras rodel........GSXR1100R du är min vän och förebild:(
Nu får du ge dig, men du är välkommen ändå.

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Zmurfen skrev:
2226162 Jag hade lätt kört men jag ska lämna in min hoj för att få en ny på måndag.
Tänkte dessutom istället för att köra meka tillbaka min nuvarande hoj till orginal utförande samt tvätta o vaxa den inför inlämnandet.
Återstoden av dagen skall ägnas åt klippning av diverse gräsmattor och hagar,valpträning,mocka i stallet,vakta stoet som ska föla samt äta frukost,lunch och middag :3freak

:fyllisar :rofl :rofl
Jävla spammare och svikare! Ovanstående gäller även dig! :mad:
Vi som känner dig vet sanningen, du FÅR inte följa med dom snabba, snygga trygga grabbarna.

xyx skrev:
2226176 Vilket tempo siktas det på ~ ?
Posör+, viktigare att ha trevligt än att rejsa.

Zmurfen skrev:
2226195 Tjaaa gräsklipparen e ju 6 växlad men för o få en bra klippyta ligger ideal hastigheten på 3:an fullgas,ca 4km/h :tummenupp :rolleyes:
Du solskensbonden, jag har din Lantmännenkepa här. När vill du ha den?

Zilversurfer skrev:
2225917 Inget j***a rodel. Nu ska det köras hoj........GSXR1100R, stör inte andras trådar med skit inlägg:(
Lugn o fin nu... :pannkyss Vi rodlar bara om alla vill. Jag har siktet inställt på annat än Voxtorp.

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
2.
3. Jörgen H (om jag bara kan köra 1:a halvan)
4.
10. ZioX
11. AnkanSt4s
12. ammario (om jag blir ledig från jobbet) :tummenupp

tog bort mig då jag inte tror jag kommer imorn men men får väll se va som händer e ju inte dags än :)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring