Lögnaktiga polare/arbetskamrater osv.

sandstream

Guest
Båda personerna är så jävla tragiska, vid ett tillfälle då han hade mordhotat en som jag känner och hans föräldrar satt med i ett möte. Då sa han pappa, om man visste att ungen skulle bli såhär då hade jag fan inte skaffat någon.
:rofl

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
1) Jag älskar dig
2) Jag skickar pengarna via posten
3) Muskler som inte används förvandlas till fett

:rolleyes:

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Själv brukar jag dra rätt fula rövarhistorier om man är på ngn fest o har tråkigt.
Så jävla kul att lura i ngn brud/kille att man faktiskt är psykolog eller att polaren har en fruktansvärt stor drule..

Det där med k.ken ska ni prova, välj lämpligt kvinns på en fest, berätta för henne att din polare (som är på festen) har en riktig häst k.k.
Sen har man kvällens underhålling räddad..

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"

Det där med k.ken ska ni prova, välj lämpligt kvinns på en fest, berätta för henne att din polare (som är på festen) har en riktig häst k.k.
Sen har man kvällens underhålling räddad..

Det här får du utveckla innan vi placerar in dig i samma fack som vi försöker sätta dit! :tuttar

Men man har stött på så många dumma under året, säkert broderat själv också! :näsblod

Ferrari F50 går fullt och friskt att köra uppochned i en tunnel, när man hör ägaren av bilen säga detta bör man hålla med, annars testar han det i närmsta tunnel. Har tydligen hänt och är därmed vetenskapligt bevisat!:gnissla

MikkE

Guest
Har en på jobbet som nästan alltid har gjort någonting mer än vad en själv har gjort. Säger jag att man har åkt skidor/vandrat i de svenska fjällen så har han gjort detsamma... fast på Mont Blanc eller Mount Everest :3freak

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
har en kille på jobbet men inte på min avdelning som tur e! han har väl lite problem med allt möjligt bör även tilläggas att han gick sk 8-10 klass men han har fått ta körkort och hela den biten men MEN han har enorma mytomaniska problem fst den bästa är ju ändå när han sa till ett par killar att dom skulle passa sig för han kan en karatespark som heter VESUVIO :hoppskrat fan jag höll på att vika mig dubbelt av skratt när jag hörde det

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
den bästa är ju ändå när han sa till ett par killar att dom skulle passa sig för han kan en karatespark som heter VESUVIO :hoppskrat fan jag höll på att vika mig dubbelt av skratt när jag hörde det

:rofl:rofl:rofl:rofl

kommer inte på nåt sådär extremt men man har jua lltid de klassiska moppetrimmarmytomanerna som med sina "jag svär! ett jack i kolven och en borrad förgasare ger minst tolv bakhjulshästar!" eller "effektsiffrorna som står angivna i hobbexkatalogen stämmer till 100%!" förgyller ens vardag...:rolleyes:

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Har en på jobbet som nästan alltid har gjort någonting mer än vad en själv har gjort. Säger jag att man har åkt skidor/vandrat i de svenska fjällen så har han gjort detsamma... fast på Mont Blanc eller Mount Everest :3freak

men man kan ju faktiskt åka skidor på en del av Mont Blanc om man åker i Chamonix...så där e det inte helt osant

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jaha, här har vi ytterligare en mytoman. Troligt att du har ett elektroniskt öga? Är du kanske en cyborg? Du kanske tillochmed kommer från framtiden för att förhindra domedagen?

Snart kommer han länka till en film där han bränner en cigarett mot sitt muskulösa bröst.

Nåväl, sitt bröst iaf.

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Mycket lustig läsning.

Men till den stora frågan....Va fan är det för fel på personer som ljuger om sådana saker??:va :confused: :huvet

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
En polare till mig hävdade för några år sedan att han varit ute i skogen och skjutit med sin pilbåge (rambo-modell med tryck i visserligen). En älg dök upp så han drog iväg en pil och träffade älgen i bringan, rakt framifrån. Enligt berättelsen gick pilen rakt igenom hela djuret och ut genom häcken. Därefter fortsatte pilen vidare till en tall längre bort där den fastnade.

Vad ska man säga till folk som ljuger så uppenbart och som dessutom tror på sina egna lögner? Klappa dom på huvudet och gå därifrån?

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
haha vilka lirare det finns, känner en som har sett späckhuggare i lagan (stor å) slog 300 meter på golf första gången vad man än säger så har han gjort det och 10gånger värre

det är bara att hålla med och hålla sig från att skratta :gnissla

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Under högstadiet gick jag i samma klass som en riktig mytoman.
Några av de saker som sades:

- Hade varit på semester på Teneriffa med familjen, och på sista dagen då hittat röntgenglasögon som man kunde se genom brudarnas kläder med. Men dom kostade 100kr. Så han hade ju inte pengar till dom eftersom det var dags att åka hem.

- Kört beachbuggy som han då som 13-åring fått låna av sin storebrors polare i 180km/h mitt i natten på en grusväg strax utanför Borgholm, och självklart med släckta lysen, då han plötsligt fick möte med en timmerlångtradare som han galant undvek genom att göra en specialsladd ner i diket och sen upp igen. Givetvis hade han även med sig två skitsnygga brudar som han tidigare raggat upp på Strand Hotell som han sedan satte på.

- Var ledare i ett farligt crossgäng på någon kusins/släktings lantställe låååångt bort. Eftersom han var ledare så hade han en 125:a, medans dom andra hade 80 kubikare. Även denna gång fick han möte då han låg och drog fullt järn på en liten väg i skogen, och då med en VW bubbla som han körde över och flög hur-långt-som-helst typ.

- Han fick en gång ta över ratten på sin storebrors långtradare på väg till Stockholm (han brukade iofs. åka med) eftersom dom plockat upp två pangbrudar som dom turades om att göka på under färden.

Konstigt nog hände det aldrig honom något liknande hemma i dåvarande byhålan, (Nybro) utan alltid någon annanstans långt bort. :va

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Det kan inte vara så att ungen blev som han blev pga kommentarer som denna från farsan hans?

Denna killen verkar bränd i huvudet sedan födseln men såklart en förälder har stor roll när en person blir så. Men efter vad han gjort skulle jag nog lägga samma kommentar.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Vad ska man säga till folk som ljuger så uppenbart och som dessutom tror på sina egna lögner? Klappa dom på huvudet och gå därifrån?

Av mina egna erfarenheter med extrema lögnare så är det att dom kan bli gudförbannade så det nästan blir slagsmål när man påpekar att det där går ju inte, du ljuger ju helt uppenbart. Men samtidigt blir man så förbannat less på dom så man måste ju till slut säga åt dom på nått sätt.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Under högstadiet gick jag i samma klass som en riktig mytoman.
Några av de saker som sades:

- Hade varit på semester på Teneriffa med familjen, och på sista dagen då hittat röntgenglasögon som man kunde se genom brudarnas kläder med. Men dom kostade 100kr. Så han hade ju inte pengar till dom eftersom det var dags att åka hem.

- Kört beachbuggy som han då som 13-åring fått låna av sin storebrors polare i 180km/h mitt i natten på en grusväg strax utanför Borgholm, och självklart med släckta lysen, då han plötsligt fick möte med en timmerlångtradare som han galant undvek genom att göra en specialsladd ner i diket och sen upp igen. Givetvis hade han även med sig två skitsnygga brudar som han tidigare raggat upp på Strand Hotell som han sedan satte på.

- Var ledare i ett farligt crossgäng på någon kusins/släktings lantställe låååångt bort. Eftersom han var ledare så hade han en 125:a, medans dom andra hade 80 kubikare. Även denna gång fick han möte då han låg och drog fullt järn på en liten väg i skogen, och då med en VW bubbla som han körde över och flög hur-långt-som-helst typ.

- Han fick en gång ta över ratten på sin storebrors långtradare på väg till Stockholm (han brukade iofs. åka med) eftersom dom plockat upp två pangbrudar som dom turades om att göka på under färden.

Konstigt nog hände det aldrig honom något liknande hemma i dåvarande byhålan, (Nybro) utan alltid någon annanstans långt bort. :va

:rofl:rofl

Jag brukar tycka det är rätt roligt när man är på bil eller mcmässa och hör vissa personer berätta vitt och brett om det fordonet dem står vid inför sin kompis eller tjej. På årets "på två hjul" när jag stod å synade detaljerna på nya rettan så var det en som sa till sin kompis; "Ahh, den nya Rtusen, du vet, den här har nya specialförgasare i lättaluminium och därför har den nästan 200 hästar." :huvet

FreddaGädda

Guest
Haha juste.. Jag glömde en av de bästa lögnerna polaren dragit.

Han hade själv programmerat ihop spelen Quake 2 och Alien vs Presador.
Hade hade Quake-vapnen och så, men lagt in aliens och skit som fiender, och gjort egna banor.
När min geniuna haxxorpolare fråga vad han hade använt för kodspråk, kläckte han ur sig.. "Engelska?" :rofl

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA