Lögnaktiga polare/arbetskamrater osv.

FreddaGädda

Guest
Jag har bara stött på småmytomaner :(

Jag vill också stöta på en riktig mytoman, verkar roligt:D :tungan

Det är roligt i efterhand. Men vid tillfället i fråga så är det mest krystat, pinsamt och hotfullt.
M.a.o som samlag.

roban_2002

Kocken
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
kawasaki ZXR750 -89, suzuki TL1000S -97 samt en paj suzuki rg125f -92
hade en polare i gymnasiet som myttade på ganska bra...
hans farfar tjänstgjorde på båtar under andra världskriget.
den första blev beskjuten och sjönk. alla dog utom hans farfar
som simmade iland. samma visa på båt 2 och 3...

kan vara intressant att lyssna på 1 ggr.
men efter 25 så blir det skrattretande och det konstiga är
att han fattar inte själv, även om man påpekar att det är lögn,
att han gör bort sig. utan det tar tre år sen har man slutat skolan och han kan berätta för nån annan...:D

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
En kille i klassen visade kort från när han hälsade på sin släkt i Bosnien 2004..
på bilden stod han brevid en zx9r 99a. Fint skick tänker jag när killen kläcker ur sig "det är den nyaste" jag säger vänligt men bestämt NEJ. Killen fortsätter "vad vet du! det är den nyaste årets nyaste.asså det är 07an"
"men min kusin har ändrat den lite den är inte orginal".....:huvet
Jag la vid denna tidpunkt ned diskussionen. AAAH Kortet var från 2004, det var en 90-talare på bilden, men det är lugnt för han hade en 07a 2004..

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Det verkar inte finnas många tjejer som är stora mytomaner.

Det värsta måste ändå vara när man känner någon som alltid ljuger om allt hela tiden. Och folk tror på vad den personen än säger.

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Speed Triple R -15
haha vilka lirare det finns, känner en som har sett späckhuggare i lagan (stor å) slog 300 meter på golf första gången vad man än säger så har han gjort det och 10gånger värre

det är bara att hålla med och hålla sig från att skratta :gnissla

Jag har sett späckhuggare IRL... utanför Lofoten!. Vi satt i en båt som var ca 7-8m och jag lovar, jag var inte kaxig! :näsblod Man känner sig väldigt liten. Speciellt när norrmännen ombord börjar berätta historier om att späckhuggare ibland attackerar småbåtar i tron om att det är säl! :huvet Dom fick sig ett gott skratt i alla fall!

Men men, har väl inte blivit ljugen till så mkt. Men kommer ihåg en kille när vi gick i femman!
Han sa att han hade en specialbyggd 250cc cross hemma. Dom hade löst problemet med att han inte nådde ner genom att montera ett stöd som fälldes ner när han tryckte på en knapp. Jätte fort gick stödet! :yoparty
När vi senare gick hem till killen nför att titta på den så var givetvis crossen inte där, då kontrade han med att hans pappa hade lämnat iväg den för trimning! :gnissla

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Förr ett gäng år sedan hadde polaren en tjej som hadde o har problem med mytomani tror ju på sig själv.

1 exempel: Hennes Eu moppe (vespa) gick i 150 o att det bara fanns ett par i världen helt orginal o en av dom mest sålda.

så allt finns det tjejer åxå
Sen va det en jäkla massa saker men men tragiskt e det och dt måste vara jobbigt o va sådan.

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07
Ja mytomaner, vet inte om man ska skratta eller gråta åt dem. :va

Här kommer några flera exempel…

Killen påstod att han hade körkort var alltid så snäll att erbjuda hjälp med att skjutsa någonstans om det behövdes. Men då han gång efter gång inte dök upp för att hämta en när man bestämt så blev man ju fundersam. Började efter ett tag bli intressant att höra ursäkten om varför han inte kom. Lögnerna blev dessutom bara värre och värre. Var på en fest med en kompis och skulle få hjälp att komma ner på stan. Han kom inte, däremot dök han senare upp på krogen med ett minimalt plåster i pannan. Han var jättenervös då han hade blivit ”misshandlad” och mordhotad, bästa vän (som ingen någonsin träffat) hade blivit ihjälslagen av några killar från skolan.

Han spelade i ett band (tror han sa rockband). En stackars lärare trodde honom och ordnade en spelning i skolan. Behöver jag nämna att det aldrig dök upp något band!? Läraren var inte helt nöjd efteråt.

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
En föredetta kompis, numera "bekant" är nog ett praktexempel på en mytoman. Läskigt...

t.ex. så var han för ett par helger sedan inblandad i en "gunfight" med skjutvapen och sånt mitt inne i Sthlm City... ett av skotten gick rakt igenom jackan han hade... Men mamma hann ju laga hålet innan alla kunde se det.. :rolleyes: Det syndes ingenting..

Sen har han också gjort en volt på skateboard med sina skatar-kompisar inne i sthlm på en såndär betonggris. Han har inga skatarkompisar och skatar inte alls.

Hans urpluggade moped gjorde 150km/h. Gasres upp till treans växel. han tyckte det var konstigt att min 125:a inte gjorde 250km/h...för det borde den ju göra.

För 6 år sedan när bredband var påväg till Skärgårdstad där vi bor så grävdes det ner fiberkablar på hans tomt när vi var i skolan. Grävmaskinerna hann alltid åka tillbaka därfifrån dom kom när vi kom hem. Vi har inte ens fiberbredband än.

Och en maasssa mer lögner...

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
En annan fråga är ju varför man råkar ut för så många mytomaner men så få nymfomaner?:va

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En annan fråga är ju varför man råkar ut för så många mytomaner men så få nymfomaner?:va

Jag tycker det är tvärtom, det måste vara det geografiska läget? Här går det 10 nymfomaner på en mytoman och det är aldrig problem att få knulla.

Ogre

påställd
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
r6-02
Det värsta jag har hört är att då man kör i 160km/h med en volvo 245 och har en båt på släp drar den kring litern

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
En skon mytoman/galning verkar vara Nordkoreas diktator Kim Jung Il eller vad f-n han nu heter. Till exempel visade scorekortet fran hans forsta (och hittills enda) golfrunda att han gatt runt pa 19 slag. Tyvarr blev det alltsa inte hole-in-one pa ett utav halen...
Den som inte trodde honom gjorde nog bast i att inte visa det, hehe..! Kim Jung Il har nu slutat med golf, det var liksom ingen riktig utmaning...

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Jag vill också bidra med ett riktigt stolpskott. Nästan så att jag tycker lite synd om honom. Killen ifråga har albanskt ursprung, vilket han trycker rätt hårt på. Han vill gärna att alla ska tro att han är en riktig "gettoblattegangstanigga"typ, som lever på samhället och är en riktig hårding. Smått lustiga i sammanhanget är att han tex är född i Norge, att han bor i en fin villa, han får ofta skjuts till skolan i en helt ny V70, hans föräldrar har rätt gott om pengar osv. Och för att förstärka sin image som badassgangsta drar han ibland ett par riktiga rövarhistorier, till exempel;

En gång hävdade han att han hade blivit jagad av polisen till fots och att polisen hade släppt en hund efter honom. Hunden hade bitit sig fast i armen på honom, men med ett kraftigt ryck med armen lyckades han kasta iväg hunden och springer vidare. Två poliser kommer emot honom, från varsitt håll, varpå han hoppar rakt upp i luften, så att polisen springer in i varandra och knockas. Han landar igenom och kommer alltså undan.

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
En gubbe som jobbade åt oss drog ganska så roliga historier. En utav dem var att han hade varit kapten på en båt. Inget konstigt i sig om inte båten hade varit 70 fotbollsplaner lång.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Vi får ju inte glömma att en hel trådar har gjorts på sporthoj av blandade individer, bland annat en med poliser som sprängde sönder en viss medlems golv om ni minns den? Sen finns det ju några medlemmar som har väldigt händelsefullt liv där det verkar hända spännande saker jävligt ofta som jag tvivlar på om dom händer på riktigt. Finns även folk som påpekar att de minsann kan det mesta inom en otrolig massa ämnen för de har varit med om det och det. Inga namn nämnda men nog finns dom på sporthoj också det kan ni vara säkra på.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Det verkar inte finnas många tjejer som är stora mytomaner.

Det värsta måste ändå vara när man känner någon som alltid ljuger om allt hela tiden. Och folk tror på vad den personen än säger.

Alla vet att tjejer alltid ljuger, så de reflekterar inte över det :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...