Lördag 5/7 stockholm "Glasstouren"

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
Lartes skrev:
Det är lugnt :tummenupp
Nu vet jag vem jag ska konsultera när jag hittar nån mystisk blomma växandes i ramen efter en syning av diket :crash

Får man väl börja ta arvode då.. hi hi nej kan jag ju inte göra när ni var så snälla o hjälpte mig...

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
RoLLER skrev:
Visst var väl du i Waxholm idag? Tyckte jag såg dig där runt 14-14:30 tiden. Polisen hade tydligen en kontroll på Bogesundsvägen, märkte ni nåt av det ?

Jaha det var din R1a som stod snett bakom till höger om min i Vaxholm :) Jag såg ingen polis på Bogesundsvägen men antagligen skulle jag inte se dem om det så stod ett helt gäng blåa farbröder på den vägen :skrämd ;)

Van Zan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Liten röd sak
gpf skrev:
Jopp, norr om stan har inte lika snabba vägar, perfekt för din hoj som inte är gjort att gå snabbt... :D

Sådärja, nu har man målat o slipat på huset. Puh!

- nä den är mer byggd för att svänga med :rolleyes: Närå, inget fel med vägarna som vi körde. Bara det att dom som benkar guidat oss runt om norröver är nog svåra att slå.

Får väl hoppas att benkar (reseledaren no:1) snart tar ut oss på en guidad tur där.

(nu har man posörtvättat biken så man törs ut o visa sig) :squid

//G

Nillan

Guest
TACK FÖR BESÖKET ALLA NI SOM VAR MED PÅ GLASSTOUREN TILL MUSKÖ, DET VAR MAFFIGT ATT SE/HÖRA ER DUNDRA IN PÅ VÅR ANNARS GANSKA HÄNDELSEFATTIGA Ö. TROTS ATT GLASSMASKINEN PACKADE IHOP OCH ATT VATTNET HÖLL PÅ ATT SINA (NÅGON VAR VÄLDIGT TÖRSTIG!?), SÅ ÄR NI VÄLKOMNA ÅTER!
HA ANNARS EN TREVLIG MC-SOMMAR!! HÄLSNINGAR DEN BLONDA SAKEN SOM SÄTTER BIKERBITCH I JOBB. :hej

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
kioskkärringen skrev:
TACK FÖR BESÖKET ALLA NI SOM VAR MED PÅ GLASSTOUREN TILL MUSKÖ, DET VAR MAFFIGT ATT SE/HÖRA ER DUNDRA IN PÅ VÅR ANNARS GANSKA HÄNDELSEFATTIGA Ö. TROTS ATT GLASSMASKINEN PACKADE IHOP OCH ATT VATTNET HÖLL PÅ ATT SINA (NÅGON VAR VÄLDIGT TÖRSTIG!?), SÅ ÄR NI VÄLKOMNA ÅTER!
HA ANNARS EN TREVLIG MC-SOMMAR!! HÄLSNINGAR DEN BLONDA SAKEN SOM SÄTTER BIKERBITCH I JOBB. :hej

hmmm 30 å kärring redan... hi hi
skulle ha varit med det stora gänget i lördags men hittade lite blommor att botanisera vid dikeskanten så jag stannade kvar där istället... var ut istället på måndagen till eran fina ö och hälsade på hos BB o köpte glass...

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
kioskkärringen skrev:

Caps Lock, Caps Lock! :rolleyes:

OK, BB är BB,
Blondinen är Kioskkärringen,
men vem är då den mörkhåriga skönheten i kiosken? ;)

/B

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
benkar skrev:
En hel del av dom tänkta vägarna är rejält småkrokiga, så där spelar effekt mindre roll, handlar mer om hur lite hjärna man har i kurvorna... :D (Och att våga kasta runt sitt ånglok, som tex jag, när man nästan ser sitt eget bakljus i backspegeln)

På större vägar/transportsträckor/raksträckor så tar jag det relativt lugnt, ser ingen mening i att tokgasa rakt framåt, men smaken är delad, så vill någon gaaasa på när det blir långa rakor, kör gärna om mig på ett snyggt sätt, så samlar vi ihop oss sedan.

Med det vill jag säga, att på en så här pass kort runda (även den "långa") så finns det plats för 125or oxå!

/B
Ok, låter ju bra! :) Räkna med mig framöver! :squid

Nillan

Guest
benkar skrev:
Caps Lock, Caps Lock! :rolleyes:

OK, BB är BB,
Blondinen är Kioskkärringen,
men vem är då den mörkhåriga skönheten i kiosken? ;)

/B

Den mörka skönheten är syrran, även kallad hamburgerhaggan ;)
Glömde förresten att säga att bilderna var jättefina!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Kioskkärringen är förövrigt väldigt singel och söker en passionerad motorcykelkille att prata med över en mjukglass på tu man hand

nu blir jag nog av med jobbet... :rolleyes:

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
Bikerbitch skrev:
Kioskkärringen är förövrigt väldigt singel och söker en passionerad motorcykelkille att prata med över en mjukglass på tu man hand

ååååå vipps så åkte glassförsäljningrn upp 300% på muskö...
lär väl vallfärda singelkillar på hoj dit ut nu... ;)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Bikerbitch skrev:

Jag anmäler mig frivilligt :D

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
Bikerbitch skrev:

:hej

I'm there!

Nillan

Guest
Bikerbitch skrev:

Tack för den BB! nu kommer jag ju bli generad så fort jag ser en motorcykel :eek: .

Det där med jobbet ska jag fundera på :confused: ha, ha

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja ja ja, Kioskkärringen hit och dit... , hur är det med hamburgerhaggan då? :hej VTRn har en jätteskön passagerarplats! :D

/B

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Rettan's passagerar säte suxxar, men va f*n.... är hon värd det så byter man ju :D

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
Vaddå skjutsa?! Det e ju inte rejsigt :D Och förresten så är damernas plats att stå i depåboxen/startfältet (läs fikaställena) ihållandes paraply och se sådär söt och sexig ut. :fakta

Hmm. hamburgerhagga? Blindjag såg bara BB och en annan tjej där. (antar att det var KK)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
gpf skrev:
Vaddå skjutsa?! Det e ju inte rejsigt :D Och förresten så är damernas plats att stå i depåboxen/startfältet (läs fikaställena) ihållandes paraply och se sådär söt och sexig ut. :fakta

Hmm. hamburgerhagga? Blindjag såg bara BB och en annan tjej där. (antar att det var KK)

Jo jag vet :) Jag bifogar en bild på mitt ex :D

Bifogat

• roller\'s ex.jpg
    roller\'s ex.jpg
    69.9 KB · Visningar: 77

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gpf skrev:

Rejs å rejs, VTRn går snabbare när balasten är med, då ligger VTRn som ett strykjärn på vägen, tjejkompisen som brukar åka med är en hejare på åka bakpå, har nog blivit en 500 mil krokåka med henne bakpå, märker knappt att hon sitter där, ja, förutom att hojen ligger bättre på vägen då, och att hon kittlar mig om det går för långsamt.... :D

BB, är ingen annan än BB
HH är mörkhårig och KKs syster om jag förstått det rätt.
GB är glassen som dom säljer...

/B

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S