ja sa osså ti henriksson när ni vänta på ambulansen att de räckte ju me att ett par stycken stanna. även om de e väldigt tråkit att sånt händer så behöver de ju inte förstöra rundan för de andra.
Swish ringde o fick besked att ni var där o dit skulle vi köra.
jag måste faktiskt säga att jag håller med dig, vi snackade om detta vid assars gatukök, att det ger inget att alla väntar.. bättre de närmsta stannar o resten sticker vidare, vad gör det för nytta med för mycket folk???? sen tycker jag givetvis synd om oskar som råkade ut för detta, är inte nått någon vill råka ut för... men jag förstår vad Quman syftar på...
Krya på dig Oskar!!!!
Har fortfarande min hoj stående nere i Malmö, tänker hämta den nästa helg. Får lite lust att köra.. men vurpnojan blir inte mindre.
Hur som helst, jag hoppas att du som vurpat återhämtar dig så väl och fort som möjligt!
Willy, "förolyckats" är inte rätt ord att använda i sånna här lägen...
vet dock inte hur de va i detta fallen och har inte varit i den sitsen i heller o hoppas på att ja inte kommer dit men personligen så hade ja verkligen inte velat ha de 20 pers runt om mig oavsett om dom gjorde nån nytta lr bara stog o kolla på. hade nog bara slutat med att ja hade bett alla dra åt ...... om ja hade velat att någon skulle stannat så hade de vatt max 1 lr 2.
hoppas på en snabb snabb återhämtning oskar.
vet dock inte hur de va i detta fallen och har inte varit i den sitsen i heller o hoppas på att ja inte kommer dit men personligen så hade ja verkligen inte velat ha de 20 pers runt om mig oavsett om dom gjorde nån nytta lr bara stog o kolla på. hade nog bara slutat med att ja hade bett alla dra åt ...... om ja hade velat att någon skulle stannat så hade de vatt max 1 lr 2.
hoppas på en snabb snabb återhämtning oskar.
på ett sätt förstår jag hur ni i andra gruppen tänker men efter att själv ha sett Oskar ligga täck i sitt eget blod va man inte så sugen på att sätta sig på hojen och bara köra där ifrån som om inget hade hänt. man kände ett visst ansvar och se till att trafiken som kom förbi saktade ner och att Oskar kom med ambulansen. För mig så va inte rundan det viktigaste, det kommer flera, utan ett liv. Jag känner inte Oskar men han är ändå en kompis, en i gänget, en i min grupp. Hade det varit jag som legat där hade jag varit väldigt tacksam om alla stannat kvar och brytt sig/kollat till mig. hoppas verkligen att du kommer på fötterna snart igen. håller tummarna för dig Oskar.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|