låna min
Lever din hoj igen
Har nu hoppat från hojandet förra året trodde jag skulle ha råd med en ny blejd vilket sket sig phett
Nu rullar även denna säsongen förbi o det känns lite trist när man kör hem från jobb en tisdag då man normalt legat på gasen för o hinna hem ner till SV för o få en massa halv spydiga komentarer om en de ena eller de andra
Ut på ett lagom gazz genom den skånska myllan, lite bus o lek efter bassholma, käk på nått place som langar diselburgar o 95oktan
För o tokgazza till MC donk på statena.
Fanns en tid då hojen rullade princip varje dag, ringde nån var man på utan prut, allt annat var sekundärt "thats da shit"
Sammanhållningen i "gänget" var alltid på topp vilket märktes på forumet då aktiviteten var 200% högre o pulsen efter alla hoj + krog rundor
.
Hojen var på året om "SM i Svinkallt" Pizza körning till Rhodos 31/12 m.m.
O jefla felkörningar man varit med om
inte för det spelar nån roll då man ändå skulle lägga några mil typ.
Näää inte att jag saknar skiten, snuten o alla dårar i diket tro inte det.
Kör lugnt o använd skydd när de é halt ute.
Skutte
aka "Fluffy Bunny Feets"
..........och jag sålde min igår , vet i fan om det va bra eller dåligt
Henke, de går utför, känns som de va igår du kom på gammel blejden o vi öva bakhjuls åka utanför billesholm ju.
Har bilder kvar tror jag,
Tror jag lyfta nosen 10 cm eller nått
Sen hade du mycke med lill killen, han var ju med när vi lekte en runda på väla ju, har bilder kvar från Skutte "beep bepp" var de högt ?!? fråga WW
Tror de var då Yappe plåga skiten o den gamle FZR 600:an, men visst gick den oxo på bakhjulet
Ja hoppas du kommer tebax på 2 hjul igen, själv vet jag inte när men det lär ju bli av de é en sak som é säker.