Otee
Medlem
Får jag ihop mitt lik ikväll så är jag på. Risken är väl tyvärr inte så hög eftersom mitt Yoshimura har bråkat den sista veckan med mig
Vill bara förvarna, jag kommer att köra söderöver.Jag kanske kommer om inte kvällen blir för hård och sen! Men sugen är jag på att köra i alla fall. Kan kanske locka med mig några stadsbor upp oxå!
Öka...Får jag ihop mitt lik ikväll så är jag på. Risken är väl tyvärr inte så hög eftersom mitt Yoshimura har bråkat den sista veckan med mig
Öka...
Vill bara förvarna, jag kommer att köra söderöver.
Bara så att ni inte blir besvikna.
Öka...
Jag kan PM:a under kvällen, har noll koll på vilken runda jag tänker köra just nu. OK?Träffas i mitten kanske?
Höör.... så långt ut på landet vågar jag mig inte utan back-up som kan hjälpa mig hem om jag skulle hamna helt tokigt.ska meka hoj på lördag, men är ni i närheten av höör så hola!
Är det inte bättre att du kollar upp vad det är som är fel med handen?
Det känns som om det är en bättre lösning på problemet än att sälja hojen. Handen använder du väl till mer än att köra hoj?
Jag kan PM:a under kvällen, har noll koll på vilken runda jag tänker köra just nu. OK?
Höör.... så långt ut på landet vågar jag mig inte utan back-up som kan hjälpa mig hem om jag skulle hamna helt tokigt.
Nu vet jag ju vem du är, tack för hjälpen i söndags!Jag hänger också gärna på. Som JTPK79 skriver, kan vi ju mötas någonstans på mitten.
Samt att du gärna får skicka mig ett PM om vilken runda och var man kan mötas upp...
/Z
Planerar för fullt! 55% av rundan inritad på KPT:n.Jepp gör det. Verkar som några andra från krokarna här e lite sugna oxå.
För er som kommer söderifrån....
Jag kommer till Shell - Gårdstånga runt 10:15
Rundan är alltid hemlig (så slipper jag skämmas för att ha kört vilse)
Nu vet jag ju vem du är, tack för hjälpen i söndags!
Planerar för fullt! 55% av rundan inritad på KPT:n.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|