Då är lösningen att kontakta svemo. Maila inte, ring istället. Det går snabbare.IRON MAN skrev:Har gått kursen, men inte fått något inbetalningskort...tror jag![]()
Simpa skrev:Du kan anmäla dig till Falkenbergs MK och skicka kurs/licenspappret dit så fixar dom det vidare annars.
Jag gjorde och jag fick inbetalningskort ganska fort efter det.
Sen kan man ju fundera på hur fan du ska spöa mig utan licens...![]()
Du kan ju stå med Gottis utanför depåområdet och titta på då jag kör snigelfart på alla banor men ändå slår dig haha.![]()
Hörs gubben.
Gottis skrev:Ska du ha någon laptimer lr
![]()
![]()
Simpa skrev:Inte vara sur nu![]()
Betalar in ikväll förresten och har pratat med surfarn oxå.
IRON MAN skrev:Har gått kursen, men inte fått något inbetalningskort...tror jag![]()
Zee skrev:Vad kostar en licens?
Endagskurs?
Magnus skrev:B-licensen ligger på 2400kr/år har jag för mig.
licenskursen kostar runt en 1000-lapp. Oftast 2 dagar. Dag 1 är teori och dag 2 praktik.
håkan skrev:fick du kurspapper? längst bak i det kompendiet ska det finnas en lapp som du även efter kursens avklarande skulle ha fått påskrivet av den som hade kursen.
//håkan
Då har du inte tagit licensen hos LMS för då får du träna med intyget. Förmåner för hemmaförare.euromange skrev:Hur gör man om man vill träna i Linköping och inte ta ut licensen? Pappret i kompendiet dög bara "nästan" den enda gången jag var ner förra sommaren..
Neutral skrev:Då har du inte tagit licensen hos LMS för då får du träna med intyget. Förmåner för hemmaförare.
Vem snackade du med då och varför blev du nekad?euromange skrev:Det har jag visst!![]()
Neutral skrev:Vem snackade du med då och varför blev du nekad?
euromange skrev:Näää, jag blev inte nekad men det verkade finnas viss tveksamhet..
Vill ju inte åka 17 mil och inte få träna..
Du kanske snackade med någon på kansliet, de vet säkert inte detaljerna kring det där men som P@trik skriver så är det så.euromange skrev:Näää, jag blev inte nekad men det verkade finnas viss tveksamhet..
Vill ju inte åka 17 mil och inte få träna..
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |