freddexwing
дьявол
Klicka ändra, markera ta bort inlägg med tryck inte på enter tryck på alt+f4 istället...
Gulleplutt skrev:JAJAJA Jag tar bort tråden då....om det går.
Har aldrig hört maken till mer viktigpettergnäll
niklas_ skrev:va trodde du??
<Steve år pappa åt Gulleplutten !!Ismannen skrev:Är du kompis med Steve me lloyden?
Det va en Ducce 999. Jag har filmen.Ravin skrev:Det har gjorts ett seriöst test mellan Lamborghini och en, jag tror det var Aprilia, och hojen vann. Testet gjordes på bana och hojen hade lägre kurvhastighet men vann på högre acceleration och kom upp i högre fart på rakorna. Har för mig hojen hade senare bromspunkt också vilket gör en del.
Det är väl 5th gear testet du tänker på.SuperSport skrev:Det va en Ducce 999. Jag har filmen.
Wiseguy skrev:Börjar närma sig tiden då det är dags att skriva en liten FAQ för alla nykomlingar över hur man beter sig, samt vad man bör och inte bör säga i sina första 10 inlägg.
En liten överblick över oskrivna regler och dyl.
Någon som orkar ta på sig uppgiften och plita ihop något liknande..?
Seriöst då och inget blaj..
Sen kan vi klistra den i Jag är ny - forumet
Tror det skulle minska ned dessa seriöst menade inlägg som vi alla andra tror är flamebaits.
Jo jag tror att det var 5th gear, det andra vet jag inget om för jag läser inte Bike.Wiseguy skrev:Det är väl testet du tänker på.
Det andra testet var väl publicerat i Bike.
Nicko@K.A.P skrev:Sporthoj har gått från ett "Sporthojs" forum till gnällande folk forum med Africa twins & VFR's
SuperSport skrev:Det va en Ducce 999. Jag har filmen.
CH skrev:Nä nu tycker jag att vi sjunger we shall overcome allihopa .
japp men med liten marginal. Vet inte vilken bana det va dom åkte på.Ravin skrev:Testet jag tänkte på var med MV Agusta som jag läste i Bike. Det med Duccen har jag inte sett, tyvärr. Vann hojen där med?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|