Lamborghini Diablo vs Hayabusa

IronMike

Guest
Nicko@K.A.P skrev:
Sporthoj har gått från ett "Sporthojs" forum till gnällande folk forum med Africa twins & VFR's


:tummenupp
Så sant så sant... Man lär dock känna igen viktigpettarna snabbt å kan ignorera dom samt deras oförmåga att leva ut sina känslor pga av överviktiga flickvänner som bossar över dem.. Sorgligt.
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
IronMike skrev:
Så sant så sant... Man lär dock känna igen viktigpettarna snabbt å kan ignorera dom samt deras oförmåga att leva ut sina känslor pga av överviktiga flickvänner som bossar över dem.. Sorgligt.

Dom har nog roligare med sina överviktiga flickvänner än vad vissa singlar har med högerhanden... :7peta :hihi
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Gulleplutt skrev:
Ja :lol g e lite ny på det här med hoj å sånt..(bara haft mckort en månad å e rätt kass). Var i allafall ute för att knäcka min 300kmh oskuld. Hoppade upp på hojen å letade upp en väg som jag tyckte verkade lämplig. I detta fall den rakaste väg jag kunde hitta här i Gällivare. Började med parkgatsleden. Jo det gick ju inte som jag tänkte mig kom ur rundellen ner mot stan drog fullt men upptäckte då att den här raka vägen svänger som fan i dessa farter. jag testade 2ggr men fick avbryta vid 260 eftersom jag e lite feg å vägen e gropig samtidigt som den svänger så e det fan livsfarligt dock tror jag det e fullt möjligt att fixa det om man vågar bromsa sent dvs inne i nästa kurva vilket kan bli lite lajbans. Jag bytte då till en annan väg som e lite längre men väl uppe i 280 så började min moppe hoppa upp å ner så jävligt så jag avbröt fast att jag hade mer väg kvar. Jo det e fan ricktiga kostigar runt den här stan. Det blev iaf ingen 300ing idag :(

Påväg hem såg jag en Lila Diablo med en fet ful 50årig gubbe i. Han svängde in på stan å jag letade å hittade honom utanför nån krog så då var det bara att föjla efter. Sen när vi närmade oss lite större väg så blinkade jag å bänglade lite bakom honom så att han skulle fatta vad jag velade. nåväl vi hamnade bakom några andra bilar och när de svängde av så var jag redo. Han var också redo för Diablon brölade som fan på fina varv (för sånt hör jag genom min lånade Nolan N25 mopedhjälm) När röven på diablon neg ner mot asfalten så var det fulla spjäll å nu skrattar de rutinerade hjoåkarna för vad som kom att hända var att jag höll på att köra på den gammle farbrorn bakifrån. Jag fick bromsa in å sen gasa ikapp igen för att sen komma till en kurva då jag släppte honom för min kurvteknik är inte den bästa. sen svängde han in på nån liten skitväg å jag åkte hem.

Ja jo...jag visste att hojen skulle spöa lambon men inte att den var så överlägsen att jag nästan skulle räsa på honom i sjärten.. nåväl då har man prövat det iaf....jag får leta en bättre väg å knäcka min 300 oskuld nån annan dag.

/Mammas gosse


Du är INTE riktig eller? Har ifrågasatt detta förr..tror bara du vill driva oss till vanvett...
 

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Gustavsberg
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
IronMike skrev:
Så sant så sant... Man lär dock känna igen viktigpettarna snabbt å kan ignorera dom samt deras oförmåga att leva ut sina känslor pga av överviktiga flickvänner som bossar över dem.. Sorgligt.
Det är då de är som snyggast ju.....

Dessutom så så har ju du börjat "Whina" i Stockholmsåkartråden om hur folk kraschar...

Nä det håller inte Ironmike, bered plats i Imprezan någon gång så jag får åka med och titta runt bulten och Tyresö när "bultengänget" mäter testosteronhalten i blodet....

/Jocke
 

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
sporTlovEr skrev:
Du är INTE riktig eller? Har ifrågasatt detta förr..tror bara du vill driva oss till vanvett...


jag fattar inte vad du menar!??!!?!? på dig låter det som att det har hänt nogot helt otroligt...
 

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Gulleplutt skrev:
jag fattar inte vad du menar!??!!?!? på dig låter det som att det har hänt nogot helt otroligt...

Det har det, du har erkänt att du gillar att köra alleles för fort. Så får man inte tycka på det här forumet.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Gulleplutt skrev:
jag fattar inte vad du menar!??!!?!? på dig låter det som att det har hänt nogot helt otroligt...

Vild fantasi, kanske blandat med inlägg som "lånade moppehjälmen" etc etc etc, "jag var värdelös enligt.." skall köra 300¨eetc etc...sådant som enbart verkar vara inlaggt för att reta gallfeber på folk, så jag vet ej om du är på riktigt, el bara driver med oss...då det finns en antal "fejkade" härinne.

Gurra snurra tror jag är ännu ett exempel.. :rolleyes:
 
Last edited:

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Ort
LBG tha place 2 B
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Vet iof att det finns en Lila Lambo där uppe men Uppsala/ Gällivare va gjorde du där?
 

IronMike

Guest
R1 wannabe skrev:
Det är då de är som snyggast ju.....

Dessutom så så har ju du börjat "Whina" i Stockholmsåkartråden om hur folk kraschar...

Nä det håller inte Ironmike, bered plats i Imprezan någon gång så jag får åka med och titta runt bulten och Tyresö när "bultengänget" mäter testosteronhalten i blodet....

/Jocke
He he :tummenupp
 

M-F

undercover
Gick med
5 Aug 2005
Ort
Hemligt.
Hoj
Hemlig, tamigfan
Vänta, vänta.. det är första dagen här för mig så det tar ett tag..

men det är en sån här

:corn

man ska sätta in nu va ?!

:rolleyes: :tummenupp
 

kavakungen

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2005
Ort
stockholm
Hoj
Kawasaki 900 GPZr 1992
Gulleplutt skrev:
Ja :lol g e lite ny på det här med hoj å sånt..(bara haft mckort en månad å e rätt kass). Var i allafall ute för att knäcka min 300kmh oskuld. Hoppade upp på hojen å letade upp en väg som jag tyckte verkade lämplig. I detta fall den rakaste väg jag kunde hitta här i Gällivare. Började med parkgatsleden. Jo det gick ju inte som jag tänkte mig kom ur rundellen ner mot stan drog fullt men upptäckte då att den här raka vägen svänger som fan i dessa farter. jag testade 2ggr men fick avbryta vid 260 eftersom jag e lite feg å vägen e gropig samtidigt som den svänger så e det fan livsfarligt dock tror jag det e fullt möjligt att fixa det om man vågar bromsa sent dvs inne i nästa kurva vilket kan bli lite lajbans. Jag bytte då till en annan väg som e lite längre men väl uppe i 280 så började min moppe hoppa upp å ner så jävligt så jag avbröt fast att jag hade mer väg kvar. Jo det e fan ricktiga kostigar runt den här stan. Det blev iaf ingen 300ing idag :(

Påväg hem såg jag en Lila Diablo med en fet ful 50årig gubbe i. Han svängde in på stan å jag letade å hittade honom utanför nån krog så då var det bara att föjla efter. Sen när vi närmade oss lite större väg så blinkade jag å bänglade lite bakom honom så att han skulle fatta vad jag velade. nåväl vi hamnade bakom några andra bilar och när de svängde av så var jag redo. Han var också redo för Diablon brölade som fan på fina varv (för sånt hör jag genom min lånade Nolan N25 mopedhjälm) När röven på diablon neg ner mot asfalten så var det fulla spjäll å nu skrattar de rutinerade hjoåkarna för vad som kom att hända var att jag höll på att köra på den gammle farbrorn bakifrån. Jag fick bromsa in å sen gasa ikapp igen för att sen komma till en kurva då jag släppte honom för min kurvteknik är inte den bästa. sen svängde han in på nån liten skitväg å jag åkte hem.

Ja jo...jag visste att hojen skulle spöa lambon men inte att den var så överlägsen att jag nästan skulle räsa på honom i sjärten.. nåväl då har man prövat det iaf....jag får leta en bättre väg å knäcka min 300 oskuld nån annan dag.

/Mammas gosse
Där uppe brukar man överdriva liten :banana
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Liljequist skrev:
2352784 Exakt vad jag tänkte.. Jobbar uppe i Gällivare så jag vet att det är nån som är typ 50 som ser lite luffig ut som åker en lila Diablo.. Men varför är man där uppe med hojjen om man bor i uppsala ? Är ju typ 130 mil..

Stora frågan är väl varför han åkte Busa om han har en "flickröd" R1?

Eller så har han en Kawasaki Hayabusa R1 kanske. :)
 

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
lorkan skrev:
2352899 Stora frågan är väl varför han åkte Busa om han har en "flickröd" R1?

Eller så har han en Kawasaki Hayabusa R1 kanske. :)

Eller så kanske det är för att det var ett år sen?
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top