SuperSport skrev:japp men med liten marginal. Vet inte vilken bana det va dom åkte på.
Om jag inte är helt ute och cyklar så vann väl MVn med ~10 sekunder på den banan?
SuperSport skrev:japp men med liten marginal. Vet inte vilken bana det va dom åkte på.
Så sant så sant... Man lär dock känna igen viktigpettarna snabbt å kan ignorera dom samt deras oförmåga att leva ut sina känslor pga av överviktiga flickvänner som bossar över dem.. Sorgligt.Nicko@K.A.P skrev:Sporthoj har gått från ett "Sporthojs" forum till gnällande folk forum med Africa twins & VFR's
IronMike skrev:Så sant så sant... Man lär dock känna igen viktigpettarna snabbt å kan ignorera dom samt deras oförmåga att leva ut sina känslor pga av överviktiga flickvänner som bossar över dem.. Sorgligt.
Gulleplutt skrev:Ja g e lite ny på det här med hoj å sånt..(bara haft mckort en månad å e rätt kass). Var i allafall ute för att knäcka min 300kmh oskuld. Hoppade upp på hojen å letade upp en väg som jag tyckte verkade lämplig. I detta fall den rakaste väg jag kunde hitta här i Gällivare. Började med parkgatsleden. Jo det gick ju inte som jag tänkte mig kom ur rundellen ner mot stan drog fullt men upptäckte då att den här raka vägen svänger som fan i dessa farter. jag testade 2ggr men fick avbryta vid 260 eftersom jag e lite feg å vägen e gropig samtidigt som den svänger så e det fan livsfarligt dock tror jag det e fullt möjligt att fixa det om man vågar bromsa sent dvs inne i nästa kurva vilket kan bli lite lajbans. Jag bytte då till en annan väg som e lite längre men väl uppe i 280 så började min moppe hoppa upp å ner så jävligt så jag avbröt fast att jag hade mer väg kvar. Jo det e fan ricktiga kostigar runt den här stan. Det blev iaf ingen 300ing idag
Påväg hem såg jag en Lila Diablo med en fet ful 50årig gubbe i. Han svängde in på stan å jag letade å hittade honom utanför nån krog så då var det bara att föjla efter. Sen när vi närmade oss lite större väg så blinkade jag å bänglade lite bakom honom så att han skulle fatta vad jag velade. nåväl vi hamnade bakom några andra bilar och när de svängde av så var jag redo. Han var också redo för Diablon brölade som fan på fina varv (för sånt hör jag genom min lånade Nolan N25 mopedhjälm) När röven på diablon neg ner mot asfalten så var det fulla spjäll å nu skrattar de rutinerade hjoåkarna för vad som kom att hända var att jag höll på att köra på den gammle farbrorn bakifrån. Jag fick bromsa in å sen gasa ikapp igen för att sen komma till en kurva då jag släppte honom för min kurvteknik är inte den bästa. sen svängde han in på nån liten skitväg å jag åkte hem.
Ja jo...jag visste att hojen skulle spöa lambon men inte att den var så överlägsen att jag nästan skulle räsa på honom i sjärten.. nåväl då har man prövat det iaf....jag får leta en bättre väg å knäcka min 300 oskuld nån annan dag.
/Mammas gosse
Det är då de är som snyggast ju.....IronMike skrev:Så sant så sant... Man lär dock känna igen viktigpettarna snabbt å kan ignorera dom samt deras oförmåga att leva ut sina känslor pga av överviktiga flickvänner som bossar över dem.. Sorgligt.
sporTlovEr skrev:Du är INTE riktig eller? Har ifrågasatt detta förr..tror bara du vill driva oss till vanvett...
Gulleplutt skrev:jag fattar inte vad du menar!??!!?!? på dig låter det som att det har hänt nogot helt otroligt...
Gulleplutt skrev:jag fattar inte vad du menar!??!!?!? på dig låter det som att det har hänt nogot helt otroligt...
He heR1 wannabe skrev:Det är då de är som snyggast ju.....
Dessutom så så har ju du börjat "Whina" i Stockholmsåkartråden om hur folk kraschar...
Nä det håller inte Ironmike, bered plats i Imprezan någon gång så jag får åka med och titta runt bulten och Tyresö när "bultengänget" mäter testosteronhalten i blodet....
/Jocke
Där uppe brukar man överdriva litenGulleplutt skrev:Ja g e lite ny på det här med hoj å sånt..(bara haft mckort en månad å e rätt kass). Var i allafall ute för att knäcka min 300kmh oskuld. Hoppade upp på hojen å letade upp en väg som jag tyckte verkade lämplig. I detta fall den rakaste väg jag kunde hitta här i Gällivare. Började med parkgatsleden. Jo det gick ju inte som jag tänkte mig kom ur rundellen ner mot stan drog fullt men upptäckte då att den här raka vägen svänger som fan i dessa farter. jag testade 2ggr men fick avbryta vid 260 eftersom jag e lite feg å vägen e gropig samtidigt som den svänger så e det fan livsfarligt dock tror jag det e fullt möjligt att fixa det om man vågar bromsa sent dvs inne i nästa kurva vilket kan bli lite lajbans. Jag bytte då till en annan väg som e lite längre men väl uppe i 280 så började min moppe hoppa upp å ner så jävligt så jag avbröt fast att jag hade mer väg kvar. Jo det e fan ricktiga kostigar runt den här stan. Det blev iaf ingen 300ing idag
Påväg hem såg jag en Lila Diablo med en fet ful 50årig gubbe i. Han svängde in på stan å jag letade å hittade honom utanför nån krog så då var det bara att föjla efter. Sen när vi närmade oss lite större väg så blinkade jag å bänglade lite bakom honom så att han skulle fatta vad jag velade. nåväl vi hamnade bakom några andra bilar och när de svängde av så var jag redo. Han var också redo för Diablon brölade som fan på fina varv (för sånt hör jag genom min lånade Nolan N25 mopedhjälm) När röven på diablon neg ner mot asfalten så var det fulla spjäll å nu skrattar de rutinerade hjoåkarna för vad som kom att hända var att jag höll på att köra på den gammle farbrorn bakifrån. Jag fick bromsa in å sen gasa ikapp igen för att sen komma till en kurva då jag släppte honom för min kurvteknik är inte den bästa. sen svängde han in på nån liten skitväg å jag åkte hem.
Ja jo...jag visste att hojen skulle spöa lambon men inte att den var så överlägsen att jag nästan skulle räsa på honom i sjärten.. nåväl då har man prövat det iaf....jag får leta en bättre väg å knäcka min 300 oskuld nån annan dag.
/Mammas gosse
Jo typ, och det var en 999s på 125 kusar så det var inte det värsta som finns på 2 hjul heller, ett bra test tycker jag, kul att visa bilfantaster.Martin_08 skrev:Om jag inte är helt ute och cyklar så vann väl MVn med ~10 sekunder på den banan?
Liljequist skrev:2352784Exakt vad jag tänkte.. Jobbar uppe i Gällivare så jag vet att det är nån som är typ 50 som ser lite luffig ut som åker en lila Diablo.. Men varför är man där uppe med hojjen om man bor i uppsala ? Är ju typ 130 mil..
lorkan skrev:2352899Stora frågan är väl varför han åkte Busa om han har en "flickröd" R1?
Eller så har han en Kawasaki Hayabusa R1 kanske.
kavakungen skrev:1553157Där uppe brukar man överdriva liten
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |