Lameriders teaser Nr: 2

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Speed_Love skrev:
2615194 Den låg på våran hemsida, men SURFTOWN tyckte att det gick lite VÄL mycket trafik där då, så de plockade bort den... :tuttar
men fan då, kan du inte lägga upp båda trailerserna på SH-ftp'n så kan man ju tanka därifrån?

Budde

Som en djävla cowboy-film
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
har ingen hoj
Speed_Love skrev:
2572408 Håller på o klipper för fulla muggar, men kommer att ta en pause över helgen för att bli lite full själv...

Men håll tillgodo så länge...

Teaser 2

:yoparty :yoparty :yoparty

He he.. trevlig liten teaser du har klippt ihop. ser fram imot att få se hela filmen :D

//Budde

Last edited:

Nicotin

Guest
Hur går det för er.. ??

Har ju ett jättesug efter film just nu !!!:yoparty :gnissla

MR.E

Guest
Bushojjen skrev:
2626542 Hur går det för er.. ??

Har ju ett jättesug efter film just nu !!!:yoparty :gnissla

Ha ha jo ja förstår de Speed love som håller i klippandet har förnärvarande lite mycke me våran hemsida som strular, så han har lite mycke nu men har kommit långt på filmen va ja förstår håll ut:tummenupp

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Fart, slangning och musik får högsta poäng :tummenupp
Nedläggen är dock bakläxa, kan jag göra fetare med goretexbrallor utan puckar och jag är fan blåbär!

Synes//J

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Kapten Blåskägg skrev:
2629635 Fart, slangning och musik får högsta poäng :tummenupp
Nedläggen är dock bakläxa, kan jag göra fetare med goretexbrallor utan puckar och jag är fan blåbär!

Synes//J
Nummer ett Skägget...Kom upp i dom farterna vi snackar om i filmen....
Då MÅSTE du faktiskt lägga i trean oxå....:tungan

Nicotin

Guest
MR.E skrev:
2629439 Ha ha jo ja förstår de Speed love som håller i klippandet har förnärvarande lite mycke me våran hemsida som strular, så han har lite mycke nu men har kommit långt på filmen va ja förstår håll ut:tummenupp

Nu får ni allt lägga på ett kol i brasan el så kommer jag och hjälper er....:tummenupp

Måste få se meeer fiiilm......:yoparty :yoparty :D

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
byskebon skrev:
2614480 bra körning!!! :tummenupp

men MUSIKEN??:zpy

jo, kan inte göra annat än att hålla med.

sköna vägar & hård körning, men förihellvette, hojåkning hör ihop med någon form av rock :yoparty inte nå musik som "haschisarna" lyssnar på :7peta

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Hoj
Thruxton 1200 R
Kom igen nu. Måste ju få nåt att kolla på snart.... å alla förväntar sig att ni bytt ut Fronda mot nån annan musik :yoparty

Nicotin

Guest
Grabbs nu får ni ju lägga på ett kol.. julafton e ju snart här och filmsuget är på all time high...:yoparty :yoparty :gnissla

MR.H

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Hoj
06an hittad å köpt...
Sorry. Ja de verkar å ta lite längre tid än vad vi lovat..:huvet Du kanske ska komma och hjälpa oss:Bugar , Nicotin. Tyvär så e våran data expert :skitdator ensam om å veta hur man klipper, Så vi andra kan inte hjälpa till så mycke..Men men han har sagt att han e i slut skedet nu,Vilket jag hoppas på.. Snart Snart..:yoparty :yoparty

Nicotin skrev:
2652954 Grabbs nu får ni ju lägga på ett kol.. julafton e ju snart här och filmsuget är på all time high...:yoparty :yoparty :gnissla

Nicotin

Guest
MR.H skrev:
2681139 Sorry. Ja de verkar å ta lite längre tid än vad vi lovat..:huvet Du kanske ska komma och hjälpa oss:Bugar , Nicotin. Tyvär så e våran data expert :skitdator ensam om å veta hur man klipper, Så vi andra kan inte hjälpa till så mycke..Men men han har sagt att han e i slut skedet nu,Vilket jag hoppas på.. Snart Snart..:yoparty :yoparty

Hoppas hoppas... behöver riktig kvalitetsfilm just nu... hojen är i molekyler och inte klar på långa vägar så man kan inte sitta och smyggasa i garaget heller...:D

MR.E

Guest
Nicotin skrev:
2681154 Hoppas hoppas... behöver riktig kvalitetsfilm just nu... hojen är i molekyler och inte klar på långa vägar så man kan inte sitta och smyggasa i garaget heller...:D

snackade me Speed love i förrgår o han skulle väl tippa innan årsskiftet:tummenupp

Pake

Proffs
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 -01
Kommer tyvärr INTE bli film innan nyår... Men strax efter...
Har haft SJUKT mycket att göra... Driver ju egen firma o lite annat oxå... Sen måste man ju prygla kärringen då o då... Ja ja... gör mitt bästa för att få den klar!

:tuttar :arsele :yoparty

samhainie

Guest
Speed_Love skrev:
2572408 Håller på o klipper för fulla muggar, men kommer att ta en pause över helgen för att bli lite full själv...

Men håll tillgodo så länge...

Teaser 2

:yoparty :yoparty :yoparty

fortfarande inte nyktrat till efter pausen?
kröka mindre och klipp mer så kanske filmen blir klar nån gång....
Aaaa-lagare....

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln