Nu kanske det ska poängteras att det ju faktiskt även krävs en man för att åstakomma en unge... Men jag fattar vad du menar
Jaja, nu ska vi inte haka upp oss på de små detaljerna
Nu kanske det ska poängteras att det ju faktiskt även krävs en man för att åstakomma en unge... Men jag fattar vad du menar
Nja, jungfru Maria, hon Jesus morsa, måste ju ha fått till honom på egen hand. Rabbit?Nu kanske det ska poängteras att det ju faktiskt även krävs en man för att åstakomma en unge... Men jag fattar vad du menar
Små, va ordetJaja, nu ska vi inte haka upp oss på de små detaljerna
Jävla vad han äger henne. Riktigt bra snackat av Paulo
är inge big fan precis men det där hade han fina åsikter om.
Vem var tantan som vart ägd?
Även om jag inte delar hans åsikter så tycker jag ändå bättre om Ohly än Mona, han ger liksom ett genuinare intryck. Bättre på att argumentera än Mona och jag tror faktiskt att han verkligen tror på de dumheter han representerar. Vilket jag inte riktigt tror om Mona.
Har alltid tyckt att vänstern är helflummiga men Lars Ohly uttalande ang det här är fan sjukt. Har 4 st barn så jag borde kunna det här. Vissa barn vägrar att ta flaska och föräldrar kan få ordentliga problem om det lagstiftas om en tvådelad föräldraförsäkring. Ingen politiker ska bestämma hur länge en kvinna ska kunna amma sitt barn.
Vänstern har ingen verklighets uppfattning utan lever i en utopisk fantasi värld där alla springer runt med blommor i håret och det finns inga kön..
Lyssna när Paulo Roberto äger Vänster/Feministen Hanna Fahl, bla ang tvådelad föräldraförsäkring[YOUTUBE-ID]CEZ7uta14nw[/YOUTUBE-ID]
Från 3.40
- Jag tycker samhället kan behöva hjälpa till att välja.
- Varför då? Kan du inte prata med din kille? Då kanske du ska byta kille i sådana fall?
- mmmjaamen nu pratar jag inte om mig personligen. Jag pratar om...
- Men vem pratar du om då? För det är ju intressant med feministerna som alltid pratar åt andra. Nu får du prata för dig själv.
Inte om man heter Ohly :Mja..... 2 öl och ett försynt "ska vi sexa?" på krogen funkar bra. För kvinnor.
Inte om man heter Ohly :
Ja se bara till att inte mina skattepengar betalar bärsen I så fall kanske Sahlin kan dela med sig lite av Tobleronen också??Jodå. Om Felicia Ohly hade bjudit på bärs och frågat "sexa?" så tror jag inte många män hade bangat för att ge UV-slampan ett riktigt hårt och manligt råk****
Men det är ett fritt val att skaffa barn, och vill man ha barn så bör man nog tänka igenom sin livssituation en extra gång om man faktiskt har råd och tid till det, inte bara för sin egen skull utan även för barnet.
Hold your horses lite här nu.
Nu är det ju faktiskt inte så att Sverige mår dåligt av att det föds barn, oavsett vart man står i den politiska färgskalan. Eftersom systemet är byggt som det är så faller det på staten att hänga fram morötter för barnafödande om inte hela apparaten ska falla ihop som ett korthus.
Svenskar i synnerhet är förbannat dåliga på att skaffa barn. Varför?
Beror det på att man måste ha gått klart på universitetet, rest jorden runt, ägt sportbil/sporthoj, ha eget företag och skaffat drömlägenheten på Östermalm med tillhörande inredning för samma kostnad som en normal arbetarfamilj drar in på en livstid?
Eller är det för att samhället i Sverige faktiskt inte är så jädra mysigt för att skaffa barn i, trots allt lull-lull som politiker tror är kanon?
Är det nån som egentligen tycker att det är kul att skaffa barn, stoppa in dem på dagis innan de knappt kan gå, jobba som en idiot för att komma hem och knappt hinna se sina barn innan de ska sova, trött och irriterad är man efter jobbet? Sen är det dags för skolan och då är det samma visa igen. Är det egentligen ett bra klimat för att ha barn i?
Vad hände med att kunna ha en hemmafru utan att själv behöva jobba 24 timmar om dygnet?
Hade man inte behövt betala så in i helvete mycket skatt som man gör i det här landet så kanske man hade kunnat gå runt på en lön, inte fett men iaf dugligt, vi hade behövt färre dagis, sjukvården hade blivit mindre (utan bakteriehärden som dagis är), mindre äldrevård (hemmafrun kan se till gamlingarna) och det hade funnits gott om jobb till alla. Men som med så mycket annat skit kan vi tacka Sossarna och Vänstern för hur det ser ut med det. Tack så in i helvete Socialdemokraterna.
Förlåt, men puss puss jag tycker du e så härlig Dreggel!
/Stephanie
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |