Ledsen

Status
Ej öppen för fler svar.

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Minimal skrev:
2513281 Om det är denna personen du vill spendera resten av livet med så se till att få tillbaka honom.
Om det känns rätt, jaga det, känns det fel så gå vidare.
Det är alltid tungt i början men samtidigt ska man inte gå ner sig förmycke för något som endå bara hade gjort en deprimerad på något sätt.
Han lämnade mig för en och en halv månad sen, jag har jagat sen dess, det enda han säger är att han inte vet vad han vill och jag har helt enkelt tröttnat på att jaga utan resultat, det blir ju inte bättre.

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
:krama :kiss Hade han allt så hade det ju varit perfekt och inte tagit slut.

Allt löser sig, ge det lite tid!

FreddaGädda

Guest
Det är därför jag hela tiden säger att man ska hålla sig ifrån relationer tills det är dags att skaffa unge om man nu vill det, och skaffa sig en hobby istället.

Jaäinte bitter (På klingande dalmål)

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Kawakex skrev:
2513349 Han lämnade mig för en och en halv månad sen, jag har jagat sen dess, det enda han säger är att han inte vet vad han vill

Hmm....i värsta fall, har han med det uttalandet hittat en ny.

Sök på forumet så ska du hitta en siljon trådar som behandlar detta ämne. Oftast är det då förstås tjejer som "inte vet vad dom vill" och har hittat en ny.

Får man fråga hur gammal du är....eller ung rättare sagt. Det blir svårt att leva ett helt liv utan hjärtesorg.

That´s life.!!!

Gabor

Guest
Kawakex skrev:
2513349 Han lämnade mig för en och en halv månad sen, jag har jagat sen dess, det enda han säger är att han inte vet vad han vill och jag har helt enkelt tröttnat på att jaga utan resultat, det blir ju inte bättre.
Fel ett:
Du ska inte jaga, då kväver du honom, dra dig undan bara, vill han verkligen ha dig, då vill han ha dig.
ge honom tid att göra sina grejor. Killar nbehöver tid med leksakerna....

Kommer han inte, då var du inte den rätta för honom, vilket är att han förmodligen redan hittat en ny, bara en gissning.

Inget personligt, men väldigt många, både killar å tjejr tror att dom är så unika och oersättliga...NOT, det finns 100 till runt om som är både bättre och trevligare och mer speciella och mer förstående osv....

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
För mig tog det 8 månader & en krasch att komma över mitt exxx. Kom helt enkelt på att det fanns annat att tänka på än det som varit..

Har träffat tjejen nu efteråt och visst - hon är fortfarande jäkligt söt och snygg men det klickar inte längre...

Gå vidare.. det finns garanterat någon bättre för dig. :tummenupp

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Madhonda skrev:
2513360 Hmm....i värsta fall, har han med det uttalandet hittat en ny.

Sök på forumet så ska du hitta en siljon trådar som behandlar detta ämne. Oftast är det då förstås tjejer som "inte vet vad dom vill" och har hittat en ny.

Får man fråga hur gammal du är....eller ung rättare sagt. Det blir svårt att leva ett helt liv utan hjärtesorg.

That´s life.!!!
Tja!
nej jag tror inte att han hittat nån ny, vi bor ihop och jag är inte född igår. Fattar bara inte vad som hände. Jag är 25 år och pallar inte fler jättesorger, får väl va singel ett tag.:)

Gabor skrev:
2513383 Fel ett:
Du ska inte jaga, då kväver du honom, dra dig undan bara, vill han verkligen ha dig, då vill han ha dig.
ge honom tid att göra sina grejor. Killar nbehöver tid med leksakerna....

Kommer han inte, då var du inte den rätta för honom, vilket är att han förmodligen redan hittat en ny, bara en gissning.

Inget personligt, men väldigt många, både killar å tjejr tror att dom är så unika och oersättliga...NOT, det finns 100 till runt om som är både bättre och trevligare och mer speciella och mer förstående osv....
Jag har provat allt, jag har gett han space med, inget verkar bita. Men emellanåt har vi det bra och mysigt och jag börjar slappna av men då påminner han mig om att vi inte är ihop. Det är jobbigt att bo med nån man inte är ihop med. Jag har inte hittat nåt eget än.

Last edited:

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Puttete skrev:
2513287 Amenförihelvete, Stoppslirarn.

Du kan inte kuta runt å ragga på gymnasiet ju....

Vadå rå?:tungan

Träffades ju genom gemensamma bekanta å sen..ja....

Va ska man säga. Det va kul så länge det varade.

Gabor

Guest
Kawakex skrev:
2513417 Tja!
nej jag tror inte att han hittat nån ny, vi bor ihop och jag är inte född igår. Fattar bara inte vad som hände. Jag är 25 år och pallar inte fler jättesorger, får väl va singel ett tag.:)

Jag har provat allt, jag har gett han space med, inget verkar bita. Men emellanåt har vi det bra och mysigt och jag börjar slappna av men då påminner han mig om att vi inte är ihop. Det är jobbigt att bo med nån man inte är ihop med. Jag har inte hittat nåt eget än.

Nä, då är han inte kär längre, sånt händer faktiskt...dags att vakna.
ta av skridskoskydden , släpp sargen och kom in i matchen...:yoparty

Jag skillde mig efter 22 års samvaro, delat liv sista 5 åren med en ""kompis""med 3 grabbar i bagaget. Skulle jag aldrig göra om jag vet vad jag vet idag. Bara att ta nya tag, livet är inte slut...fan , du är 25 år...livet har precis börjat.
Ta tag i livet själv, ingen gör det åt dig. lämna karln, dra. Gör något nytt..

Kommer han farande, ja då var det väl bra att testa ut honom...vakna...

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Kawakex skrev:
2513417emellanåt har vi det bra och mysigt och jag börjar slappna av men då påminner han mig om att vi inte är ihop. Det är jobbigt att bo med nån man inte är ihop med. Jag har inte hittat nåt eget än.

Låter bra det där, var glad att det inte är världskrig mellan er, du kan fixa bostad under tiden utan att behöva bo hos kompisar osv.

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
KGK skrev:
2513474 Låter bra det där, var glad att det inte är världskrig mellan er, du kan fixa bostad under tiden utan att behöva bo hos kompisar osv.
Ja men är man tokkär i nån så vill man göra saker och gör man det blir man ledsen sen.:)

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
UrbanTiger skrev:
2513510 Har han nu bestämt sig så är det inte bättre för dig att krypa på knäna. Det är du som får betala med din självkänska i slutändan. Ta ett tjupt andetag och räkna till tio. Andas ut och gör om det och räkna till 15, sedan 20. Efter det så vet du att det är han som missar en riktig höjdare och inte tvärt om.
Lycka till :)
Tack:) Men jag tror jag missar nåt med.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Kawakex skrev:
2513417

OK, det låter väl bra mitt i allt eländet.

Ingen dum idé att vara singel ett tag. Lajja så mycket du kan. Krossa ett par hjärtan på pin tji och fundera lite över vem du är och vad du behöver.

Inte en pojkvän till att leva för i alla fall, inte nu alltså.

//Mad

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
HanneZ skrev:
2513484 Det tror ni aldrig!

Scchhhhh!
smashfreak.gif

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Madhonda skrev:
2513537 OK, det låter väl bra mitt i allt eländet.

Ingen dum idé att vara singel ett tag. Lajja så mycket du kan. Krossa ett par hjärtan på pin tji och fundera lite över vem du är och vad du behöver.

Inte en pojkvän till att leva för i alla fall, inte nu alltså.

//Mad

Jansen

Långsam
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
ZX7R -96
Vad ska man säga? Livet är inte helt lätt.
Förra året bröt jag upp efter ett ~7-årigt förhållande. (Vi bodde ihop i 5 år) Mycket bråk och tjafs om skitsaker mest hela tiden på slutet.
Till en början var jag också helt krossad, men nu efter ett år är allt bara bra!
Vad jag menar är att du kommer gå vidare med livet. Du har ju Kissekatten! Ta henne och flytta. =)

Ta avstånd och se vad som händer - om han kommer efter då istället.

//Anders - proffs på separationer... :rolleyes:

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Jansen skrev:
2513575 Vad ska man säga? Livet är inte helt lätt.
Förra året bröt jag upp efter ett ~7-årigt förhållande. (Vi bodde ihop i 5 år) Mycket bråk och tjafs om skitsaker mest hela tiden på slutet.
Till en början var jag också helt krossad, men nu efter ett år är allt bara bra!
Vad jag menar är att du kommer gå vidare med livet. Du har ju Kissekatten! Ta henne och flytta. =)

Ta avstånd och se vad som händer - om han kommer efter då istället.

//Anders - proffs på separationer... :rolleyes:
Nej du har rätt, det är bara svårt att se en väg ut när man är mitt uppe i det. Det är bara så svårt att tro att det finns nån lika fin som han va i början.:)

missus

Hojflicka
Gick med
7 Jun 2005
Hoj
suzuki gxs400
Hej tjejen!

Jag förstår att du har det tufft men om det tröstar lite så kan jag bara säga att när du väl har gått vidare så kommer du inse att det bara blir bättre!
Det är svårt att se när man är mitt uppe i det, men när man väl har gått igenom det så ångrar man ingenting. :)

Vi tjejer har nog en förmåga att ta saker på ett väldigt allvar, på gott och ont. Vad gör det om hundra år!?
Alla har väl nångång gått igenom ngt sånt här och jag tror att det bara ger lite skinn på näsan!
Det fixar sig ska du se :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...