Puttete
Feel like Magnum, look like Higgins
Stoppsladd skrev:2513146(hon 19 jag 30)
Amenförihelvete, Stoppslirarn.
Du kan inte kuta runt å ragga på gymnasiet ju....
Stoppsladd skrev:2513146(hon 19 jag 30)
Han lämnade mig för en och en halv månad sen, jag har jagat sen dess, det enda han säger är att han inte vet vad han vill och jag har helt enkelt tröttnat på att jaga utan resultat, det blir ju inte bättre.Minimal skrev:2513281Om det är denna personen du vill spendera resten av livet med så se till att få tillbaka honom.
Om det känns rätt, jaga det, känns det fel så gå vidare.
Det är alltid tungt i början men samtidigt ska man inte gå ner sig förmycke för något som endå bara hade gjort en deprimerad på något sätt.
Kawakex skrev:2513349Han lämnade mig för en och en halv månad sen, jag har jagat sen dess, det enda han säger är att han inte vet vad han vill
Fel ett:Kawakex skrev:2513349Han lämnade mig för en och en halv månad sen, jag har jagat sen dess, det enda han säger är att han inte vet vad han vill och jag har helt enkelt tröttnat på att jaga utan resultat, det blir ju inte bättre.
Tja!Madhonda skrev:2513360Hmm....i värsta fall, har han med det uttalandet hittat en ny.
Sök på forumet så ska du hitta en siljon trådar som behandlar detta ämne. Oftast är det då förstås tjejer som "inte vet vad dom vill" och har hittat en ny.
Får man fråga hur gammal du är....eller ung rättare sagt. Det blir svårt att leva ett helt liv utan hjärtesorg.
That´s life.!!!
Jag har provat allt, jag har gett han space med, inget verkar bita. Men emellanåt har vi det bra och mysigt och jag börjar slappna av men då påminner han mig om att vi inte är ihop. Det är jobbigt att bo med nån man inte är ihop med. Jag har inte hittat nåt eget än.Gabor skrev:2513383Fel ett:
Du ska inte jaga, då kväver du honom, dra dig undan bara, vill han verkligen ha dig, då vill han ha dig.
ge honom tid att göra sina grejor. Killar nbehöver tid med leksakerna....
Kommer han inte, då var du inte den rätta för honom, vilket är att han förmodligen redan hittat en ny, bara en gissning.
Inget personligt, men väldigt många, både killar å tjejr tror att dom är så unika och oersättliga...NOT, det finns 100 till runt om som är både bättre och trevligare och mer speciella och mer förstående osv....
Puttete skrev:2513287Amenförihelvete, Stoppslirarn.
Du kan inte kuta runt å ragga på gymnasiet ju....
Kawakex skrev:2513417Tja!
nej jag tror inte att han hittat nån ny, vi bor ihop och jag är inte född igår. Fattar bara inte vad som hände. Jag är 25 år och pallar inte fler jättesorger, får väl va singel ett tag.
Jag har provat allt, jag har gett han space med, inget verkar bita. Men emellanåt har vi det bra och mysigt och jag börjar slappna av men då påminner han mig om att vi inte är ihop. Det är jobbigt att bo med nån man inte är ihop med. Jag har inte hittat nåt eget än.
Kawakex skrev:2513417emellanåt har vi det bra och mysigt och jag börjar slappna av men då påminner han mig om att vi inte är ihop. Det är jobbigt att bo med nån man inte är ihop med. Jag har inte hittat nåt eget än.
Kawakex skrev:2513417Tja!
nej jag tror inte att han hittat nån ny, ...
Ja men är man tokkär i nån så vill man göra saker och gör man det blir man ledsen sen.KGK skrev:2513474Låter bra det där, var glad att det inte är världskrig mellan er, du kan fixa bostad under tiden utan att behöva bo hos kompisar osv.
Tack Men jag tror jag missar nåt med.UrbanTiger skrev:2513510Har han nu bestämt sig så är det inte bättre för dig att krypa på knäna. Det är du som får betala med din självkänska i slutändan. Ta ett tjupt andetag och räkna till tio. Andas ut och gör om det och räkna till 15, sedan 20. Efter det så vet du att det är han som missar en riktig höjdare och inte tvärt om.
Lycka till
Kawakex skrev:2513417
nej jag tror inte att han hittat nån ny, vi bor ihop och jag är inte född igår. Fattar bara inte vad som hände. Jag är 25 år och pallar inte fler jättesorger, får väl va singel ett tag.
ThanksMadhonda skrev:2513537OK, det låter väl bra mitt i allt eländet.
Ingen dum idé att vara singel ett tag. Lajja så mycket du kan. Krossa ett par hjärtan på pin tji och fundera lite över vem du är och vad du behöver.
Inte en pojkvän till att leva för i alla fall, inte nu alltså.
//Mad
Nej du har rätt, det är bara svårt att se en väg ut när man är mitt uppe i det. Det är bara så svårt att tro att det finns nån lika fin som han va i början.Jansen skrev:2513575Vad ska man säga? Livet är inte helt lätt.
Förra året bröt jag upp efter ett ~7-årigt förhållande. (Vi bodde ihop i 5 år) Mycket bråk och tjafs om skitsaker mest hela tiden på slutet.
Till en början var jag också helt krossad, men nu efter ett år är allt bara bra!
Vad jag menar är att du kommer gå vidare med livet. Du har ju Kissekatten! Ta henne och flytta. =)
Ta avstånd och se vad som händer - om han kommer efter då istället.
//Anders - proffs på separationer...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |