Ledsen

Knuffe

Ensamvarg
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Gsx-r 750 85:a
Hej. Det är mitt första inlägg här på ot, synd att det är om en tråkig sak :(
Ni får förlåta mig för att det blir lite rörigt...

Det är som så att ja varit ihop med en tjej nu ett tag och vi har bott ihop ett halvår och jag hade just börjat lita på henne. Sen i söndags när ja och några till var Lysekil så ringde jag till henne och då kröp det fram att hon börjat leta lägenhet :huvet
Det var för att hon behövde ett eget ställe, inte för att hon ville göra slut. Jag sa till henne att jag inte trodde det skulle hålla mellan oss om hon flyttade. Hur det nu gick till så tog det slut igår. :gråta :gråta

Fan den enda tjejen som jag verkligen har älskat på bra länge och en av väldigt få människor som jag trodde jag kunde lita på :huvet

Ja ja, det bevisar bara vad jag fått lära mig hela mitt lilla skitliv: Lita ALDRIG på nån vare sig det är släkt eller vänner :näsblod
Allt känns så meningslöst o tråkigt nu :huvet
Jag är inte arg på henne bara väldigt ledsen o trött på allt.

Ber om ursäkt om det blev ett svamlande skit av allt...
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Eftersom man inte flyttar ihop förrens efter ett tag måste ni varit tillsammans en längre tid och du börjar lita på henne först NU???? Jaja, kanske därför liksom. Släpp in tjejen på ditt liv direkt istället. Inga hemligheter, inga konstigehter!

Om hon inte ville göra slut men du antydde... asså ja - det låter konstigt det du skriver, låter precis som kärlek :)
 

Knuffe

Ensamvarg
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Gsx-r 750 85:a
Vet inte hur jag ska skriva riktigt, är inte van att utrycka mig i text-form :huvet tack för att du svarade :)

Jo vi var ihop ett tag och hade inga hemligheter för varandra. hon visste allt om mitt förflutna och jag visste allt om hennes.
Hon har gjort slut en gång förrut men då var hon tillbaka efter ett par dagar.
Det är bara det att hon är så velig och nu ledsnade jag lite och ställde henne mot väggen.
Så sent som Torsdag i förra veckan så planerade hon att vi skulle skaffa en större lägenhet.


Det är bara det att jag har väldigt svårt för att lita på nån.
Jag har blivit sviken av nästan alla som jag känt, så jag har lite svårt för att verkligen lita på nån.
 
Last edited:

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
skit i henne. det finns andra tjejer. och katter. skaffa katt istället!
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Knuffe skrev:
Vet inte hur jag ska skriva riktigt, är inte van att utrycka mig i text-form :huvet tack för att du svarade :)

Jo vi var ihop ett tag och hade inga hemligheter för varandra. hon visste allt om mitt förflutna och jag visste allt om hennes.
Hon har gjort slut en gång förrut men då var hon tillbaka efter ett par dagar.
Det är bara det att hon är så velig och nu ledsnade jag lite och ställde henne mot väggen.
Så sent som Torsdag i förra veckan så planerade hon att vi skulle skaffa en större lägenhet.


Det är bara det att jag har väldigt svårt för att lita på nån.
Jag har blivit sviken av nästan alla som jag känt, så jag har lite svårt för att verkligen lita på nån.

Släng väck henne om hon är ett problem.
Skaffa en ny och lite på henne från första början - bara gör det, lönt att hålla på o va misstänksam o sånt trams. Orka liksom....

Du behöver inte berätta allt om ditt förflutna så som att du rånat folk eller slagit ner en massa på torget, lämna sånt bakom dig och berätta inte det för nån ny. Skulle det komma fram så bara säg att du inte befattar dig med sådant längre och inget mer märkvärdigt med det så tystas det ner gradvis.

Är det slut så är det slut - inget tramsande!!

Hur gamla är ni om jag får fråga?
 

Knuffe

Ensamvarg
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Gsx-r 750 85:a
Jo jag vet att det finns andra tjejer, men jag vill bara ha henne :gråta

En katt har jag redan, en underbar sak som är oerhört gosig och mysig :)
Synd bara att jag fick den genom exet, den var hennes farmors och den påminner mig bara om henne. Men jag vägrar att släppa honom.

En annan sak som är väldigt jobbig är att hennes bror är kanske den människan som står mig närmast, utan honom och hans tjej så är jag nog ganska själv här på denna planet :huvet

Varför blir inget som man vill?

Ger upp snart, skiter i att försöka med att ha kontakt med människor. Varför skulle jag? Det skiter sig bara ändå :död

Jag vet att det låter överdrivet alltihopa, men det är tyvärr sant.
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Känner igen känslan.

Det enda är tyvärr bara att bita ihop och låta tiden ha sin gång.

Den läker som bekant alla sår.
 

Knuffe

Ensamvarg
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Gsx-r 750 85:a
Mavve skrev:
Släng väck henne om hon är ett problem.
Skaffa en ny och lite på henne från första början - bara gör det, lönt att hålla på o va misstänksam o sånt trams. Orka liksom....

Du behöver inte berätta allt om ditt förflutna så som att du rånat folk eller slagit ner en massa på torget, lämna sånt bakom dig och berätta inte det för nån ny. Skulle det komma fram så bara säg att du inte befattar dig med sådant längre och inget mer märkvärdigt med det så tystas det ner gradvis.

Är det slut så är det slut - inget tramsande!!

Hur gamla är ni om jag får fråga?
Jag är 26 och hon är 21. Visst jag vet att det inte går att tramsa runt, att det bara är att lägga ner henne.

Att jag inte litar så lätt på nån är inte så konstigt igentligen, jag har blivit både mobbad och sviken gång på gång sen lekis.

Jag kommer inte att lägga mig ner och dö för det här direkt. Men när jag bara får skit från nästan alla håll hela tiden så känns det lite tungt.
 

Gabor

Guest
Det känns skit i början, det vet vi. Många av oss vet åxå att det går över, vi killar brukar ha ganska lätt att komma över brustna kärlekar sägs det. Träffa några nya att bara vara kompisar med, snacka inte om att du har brustet hjärta. Deppa ett kort tag, det ar normalt och fullt tillåtet.Sedan bara gasa vidare. det är fullt av ensama och goa tjejer i samhället. Å dom finns överallt. En av mina grannar träffade på en riktig bra tjej, vid kyldisken på ICA. Visade sig att de bodde bara 3 kvarter ifrån varandra....helgarv å middag redan första kvällen. Tog bara en vecka så var dom ett par. Nu har det gått 6-7 år. 2 småtottar till ungar å han har fler hojar nu än innan. Hon blev också intresserad å tog hoj kort..
bara så du inte deppar för länge, livet börjar faktiskt idag, så nu går du vidare.

Behöver du stöd så finns vi här. ok? :tummenupp
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Knuffe skrev:
Jo jag vet att det finns andra tjejer, men jag vill bara ha henne :gråta

En katt har jag redan, en underbar sak som är oerhört gosig och mysig :)
Synd bara att jag fick den genom exet, den var hennes farmors och den påminner mig bara om henne. Men jag vägrar att släppa honom.

En annan sak som är väldigt jobbig är att hennes bror är kanske den människan som står mig närmast, utan honom och hans tjej så är jag nog ganska själv här på denna planet :huvet

Varför blir inget som man vill?

Ger upp snart, skiter i att försöka med att ha kontakt med människor. Varför skulle jag? Det skiter sig bara ändå :död

Jag vet att det låter överdrivet alltihopa, men det är tyvärr sant.

Behåll katten.

Ville du verkligen bara ha henne hade du aldrig sagt att hon kunde dra - sök ny eller finn dig själv först.

Gör inte slut med hennes bror då - eller om det är riktigt jobbigt mellan dig o bruden så skit i brodern för att slippa det jobbiga.
Det finns andra folk.
Ensam är stark - pokemon eller nåt.

Det blir inte som man vill - det blir vad man gör det till!!!

Du ska ha kontakt med människor just speciellt nu för att du är deppig och inte i psykisk balans så de, människorna, inte låter dig hoppa från Öresundsbron eller annat dumt som o skära dig eller annat självdestruktivt. Sök dig till folk nu, idag - ikväll. Riktiga människor, inte idiothororna på detta pissforumet.

Det låter inte överdrivet, det låter som om en tjej gått in i huvet på dig.
 

Knuffe

Ensamvarg
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Gsx-r 750 85:a
Långa farbron skrev:
Känner igen känslan.

Det enda är tyvärr bara att bita ihop och låta tiden ha sin gång.

Den läker som bekant alla sår.


Det känns bara så surt alltihopa nu.

Jag har sår som är hur gamla som helst som inte läknat siktigt än, men dom blir bättre.

Men till helgen så blir det lång-tur på hojjen så då kan man släppa allt ett tag :)
Hade jag inte haft den så skulle jag nog bli galen på riktigt.
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Knuffe skrev:
Jag är 26 och hon är 21. Visst jag vet att det inte går att tramsa runt, att det bara är att lägga ner henne.

Att jag inte litar så lätt på nån är inte så konstigt igentligen, jag har blivit både mobbad och sviken gång på gång sen lekis.

Jag kommer inte att lägga mig ner och dö för det här direkt. Men när jag bara får skit från nästan alla håll hela tiden så känns det lite tungt.

Skit ska skit ha?

Nejnej, men liksom - stick o börja på Shootfighting och se till o bli bra på det så ökar självförtroendet.

Ingen vill ha en lipsill.

Lipa ett tag nu och börja träna ordentligt. Eller gräv ner dig i jobbet ett tag bara, men se till att göra nåt annat under tiden också.

Om nån ger dig skit så klappa honom så hårt på flabben att han inte ens kollar åt ditt håll igen nån dag i sitt liv längre - har funkat för mig :)
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
tassen skrev:
Det känns skit i början, det vet vi. Många av oss vet åxå att det går över, vi killar brukar ha ganska lätt att komma över brustna kärlekar sägs det.
Behöver du stöd så finns vi här. ok? :tummenupp

Du kan ju ingenting.

Tjejer kommer lättast över brustet hjärta för de måste söka ny partner för rasens överlevnad.
Killen ser det som ett totalt misslyckande prestationsmässigt och ingår djup obehaglig sorg många gånger - oftare än brudarna.

Så ÄR det - slutdiskuterat om den saken.
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Knuffe skrev:
Det känns bara så surt alltihopa nu.

Jag har sår som är hur gamla som helst som inte läknat siktigt än, men dom blir bättre.


"It is time to become BATMAN!" :banana :fatta! :yoparty :Bugar
 

Knuffe

Ensamvarg
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Gsx-r 750 85:a
Mavve: Jo hon har gått in i huvudet på mig.
Jag bad henne aldrig att dra utan jag bad henne att tänka över saken och det blev ju som det blev...

Ensam är stark? Nej inte jag, jag har fått klara mig själv så länge jag kan minnas och nu är det min tur att bryta ihop verkar det som...

Jag har ingen att prata med förrutom hennes bror och en kille som har diagnosen anti-socialt beteende=psykopat. Honom går det inte att prata med, tro mig jag har fösökt...

Jag kommer inte att göra nåt dumt, för jag har inte levt klart än på väldigt länge.
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Knuffe skrev:
Mavve: Jo hon har gått in i huvudet på mig.
Jag bad henne aldrig att dra utan jag bad henne att tänka över saken och det blev ju som det blev...

Ensam är stark? Nej inte jag, jag har fått klara mig själv så länge jag kan minnas och nu är det min tur att bryta ihop verkar det som...

Jag har ingen att prata med förrutom hennes bror och en kille som har diagnosen anti-socialt beteende=psykopat. Honom går det inte att prata med, tro mig jag har fösökt...

Jag kommer inte att göra nåt dumt, för jag har inte levt klart än på väldigt länge.

Välkommen till klubben.
Det finns många fler som har det som du och har haft det som du.

Res dig, visa att du helt enkelt inte tillåter sånt trams bryta ner dig.
Det finns vuxenpsykiatri om du absolut måste prata med nån.

Sen kan man skaffa nya vänner hela tiden :)
 

Knuffe

Ensamvarg
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Gsx-r 750 85:a
Jag har inte gråtit sen min farfar dog när jag var sju.
Det där med att slå folk på flabben har jag prövat, blev inget bra. Vet inte hur många jag spöat upp ordentligt i tonåren men det hjälper inte ett skit att göra så. Man mår bara dålig av det...

Jag har tränat som ett as förr, men jag tröttnade på det.


Aja livet går vidare även om man inte tror det.
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Mavve.. Jag är imponerad :tummenupp
Men att gå runt och slå folk på käften lär väl knappast hjälpa..eller ? :tomten
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Det är alltid riktigt jävla tråkigt när det skiter sig med en tjej som man verkligen vill ha.

Den bittra sanningen är väl tyvärr en gammal klysha - då var de inte meningen att det var ni två som skulle vara ihop resten av livet.

Bit ihop! Se till att umgås mkt med dina vänner. Ventilera med dom. Oftast är det lättast att HELT bryta kontakten med nån som man verkligen gillar/saknar. Annars rivs bara såren upp igen varje gång men pratar och ses. Man slipper även ångesten och magknipen beträffande om hon har träffat nån ny eller inte.
Be din avänner att inte prata om henne för att du vill glömma henne.
Har du nåt gammalt knull så de oxå få en man att komma på banan igen har jag hört :rolleyes:

Lycka till och ha tankarna på vägen när du ska ut o brumma!

Hoppas att de blir bättre snart!

EDIT: nån på jobbet/skolan som du kan prata med? Prova att visa nån lite förtroende. Morsan och farsan kanske?
 
Last edited:

#2

mellan två hojjar!
Gick med
1 Jul 2003
Ort
Norrbotten
Hoj
Paus
skoteridioten skrev:
Mavve.. Jag är imponerad :tummenupp
Men att gå runt och slå folk på käften lär väl knappast hjälpa..eller ? :tomten

om en person ger dig skit hela tiden, mobbar dig, trycker ner dig. Jo då får man det!
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top