Jonte B
Ny medlem
Köra på Välas Endurobana i helsingborg så hänger jag med när jag köpt min nya cross
kan säkert få med dom jag brukar köra med
MVH
MVH
Köra på Välas Endurobana i helsingborg så hänger jag med när jag köpt min nya cross
MVH
ok ok kolla gärna uppförvaring i ladan så får vi se ..Det ligger ca 2 mil utanför Lund. FMCK kör ju ute på Revingehed om du vill träna med de, finns säkert fler "banor" om du vill ha det. Annars kan man köra på revingehed på egen hand också.
ok kolla gärna uppförvaring i ladan så får vi se ..Det ligger ca 2 mil utanför Lund. FMCK kör ju ute på Revingehed om du vill träna med de, finns säkert fler "banor" om du vill ha det. Annars kan man köra på revingehed på egen hand också.
Oftast iaf... Och så är det bara gamla människor som kör... Det är inget för mig i vilket fall..
Vad då?? finns där ställen o köra på där inte militären börjar jaga en på 2 sek?
Eller du åker ifrån dom ifall dom dyker upp
Då kanske man får ordna fram dubbdäck till hojen ..
Militären dyker väldigt sällan upp.. Speciellt om man håller sej på vänster sida om veberödsvägen. Och skulle de dyka upp så kör man antingen ifrån de, eller om man står stilla så säger man "Jaha, det visste jag inte" när de säger att man inte får köra där!
Där är en hel del att köra på om du kör på vänster sida.3220568Du menar vänster om man kör från harlösa -> veberöd? Är det mycket där? Bara kört precis brevid vägen...
MVH
Vart ligger den banan ute vid Väla?
Den ligger på motsat sida om VÄLA. På väg mot YamahaCenter , strax innan man har soptippen på vänster sida, så ligger det precis intill vägen. Är skyltat utifrån. Dock bara körning på specifika tider.
Så som jag förstår det så heter vägen Grusvägen, där Enduroparkeringen är. KOllade just på Eniros kartor.
Där är en hel del att köra på om du kör på vänster sida.
Fast ju närmare regementet du kommer desto mer har du att köra på och desto mer börjar det likna enduro.
nu e jag lost, regementet ligger väl ändå på HÖGER sida om man åker harlösa->veberöd?
Ja, precis! Du är rätt på det! Den andra sidan är där faktiskt mer att köra på än man tror, men de bästa stäällena finns givetvis på andra sidan, närmre regementet! Men det är inte fy skam på andra sidan heller, och där är det ju mindre risk att akten hittar en! Fast vi kör över hela Revinge, så vi är på regementssidan också!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|