Gör det inte ont att slå huvudet på spiken?
Inte om man har hjälmen på sig
Gör det inte ont att slå huvudet på spiken?
Han lever fortfarande! Hurra!Jag kör Suzuki GSX600F 99 sporthojs känsla över den å den går hyfsat bra sök på mina filmer JJ(CBR)JJ på youtube så ser du
Sporthoj? A2?Triumph Street Triple, den nya A2 anpassade modellen såklart.
Sporthoj? A2?
En Speed Triple har väl 78 kW i ursprungseffekt? Även en del engelska tidningar undrar hur det går ihop.
Sen har den ju ingen riktig kåpa?
Jag skrev fel...infon rörde en Street inte en Speed.Nu skriver han Street inte Speed, viss skillnad . From 2015 levereras Streeten även som A2 dvs 35kw.
Lekfull - som fan!
Sporthoj - Nej men...
Gör som jag. Köp en gammel jävla härk (GSXF600) och stå ut tills det obegränsade kommer. Den kör du sedan skiten ur, har kul med, kraschar och kör åttor runt allt sporthojsfolk ute på vägarna. Har lärt mig allt på den hojen. Första Wheelien, första knäskrapet, knäskrap med passagare, wheelie med passagerare, näääästan armbågsskrap 15 cm ifrån, första dikeskörningnen, blev av med körkortet också. Tog den även till bana en gång, hängde på i snabb grupp på Sviestad. Efter tre pass kokade motorn, så fick kolla på resten av dagen RR-licens ska alla ha, men även för att dryga ut på tiden så du får köra riktig hoj lagligt. Bästa som finns att köra bana också för den delen. Så fixa det också!
Tro mig, reaktionerna blir bättre om du gör allt det med en sån hoj, jag vet
Till sommaren får jag obegränsat, har haft så jävla kul. Kommer dock inte sakna den
vissa medlemmar har inte tid att sitta på nätet hela dagarna skola+jobb tar tid vet du, men du kanske inte jobbar eller? tack för alla svar! bestämde mig att ha kvar 450 tills jag tar tungt
Du är välkommen att köra 8 runt mig vilken dag i veckan med din GSXF, skulle kunna köpa lite glykol till dig med.
Semla på strandgatan blir bättre, vet inte vart jag ska hälla glykolen i hojen!
Inte han hellerHar dem bra semlor där?
Jaså? Men din turbo-mekar-vän kanske vet!
Inte han heller
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |