outsider
hojjen skrot, jag lika så.
ska dit ingen som har en stugbädd över till mej så man slipper tälta?
de är klart du ska me vi är ett gäng trevliga grabbar från östergötland om du vill samåkaEmmi skrev:Jättesugen på det nu!
danneboy skrev:de är klart du ska me vi är ett gäng trevliga grabbar från östergötland om du vill samåka
tänkte åka på tisdag så man kan åka på bana hela onsdan tror de blir oskarshamn i år igenZeb_Macahan skrev:Ju fler vi blir desto gladare, vilken dag och färja åker ni med?
Ja du vet det är som på krogen allt som är roligt är det åldersgräns på.Bikerbitch skrev:Vegas; får du med dig Anciol dit tror du?
Är det stuga, hotell eller under stjärnorna man sover?
Och när senast måste man boka för att vara garanterad plats?
Vafan, läste lite i infobladet. 20-75 år. Ratar dom oss under 20.. då är det ju kört
Äh, kan jag gå på krogen när det är 20 och 25 års gräns kan jag nog åka på en LelleTräff. Jag är ju nästan 20, så det borde kvitta fullständigt. Hoppas.aRWe skrev:Ja du vet det är som på krogen allt som är roligt är det åldersgräns på.
Bikerbitch skrev:Lelleträffen sprack. Skall till Geleåsen och lära mig svänga istället
Bikerbitch skrev:Vegas; får du med dig Anciol dit tror du?
Är det stuga, hotell eller under stjärnorna man sover?
Och när senast måste man boka för att vara garanterad plats?
Vafan, läste lite i infobladet. 20-75 år. Ratar dom oss under 20.. då är det ju kört
Maverick skrev:Gården MC kommer vara där o blanda groggar.. tror även vi ska dricka en hel del..
Lelleträffen låter jättekul. Men jag har fått presentkort på Kurtagningskurs som är samma helg. Den tänker jag inte missa för allt i världen.Suomalainen skrev:Bandag ingår på lelleträffen, går nog att lära sig att svänga på gotlandring också.. Du kan tom få 2 bandagar om du vill, de har en till som man får betala lite extra för ca 200pix om jag inte minns fel. BILLIGT!
Jajje!! de kan du räkna me.. men de e jag som blir fullast först!!! jag vinner alltid den tävligen..Vegas skrev:ska vi blanda ikapp???
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|