Kongo
Men gasa sa jag!!!
Upp för fan så ni inte missar årets grej!!!
Tror nog att ingen här har tänkt sig o köra något på fyllan.. vi e ju iaf ett gäng som ska åka över o parta loss lite riktigt ordentligt.. utan att köra dagen efter.. sen hoppas man väl att dom som har tänkt o köra på utflykterna o bana osv ta det lite lugnare dagen innan alt hoppar över körningen..mossen skrev:Efter att ha läst den här strängen så tror jag Gotlandspolisen kommer ha många sköna "dagenefter rattfyllor" att ta hand om.....
mossen skrev:Efter att ha läst den här strängen så tror jag Gotlandspolisen kommer ha många sköna "dagenefter rattfyllor" att ta hand om.....
mossen skrev:Efter att ha läst den här strängen så tror jag Gotlandspolisen kommer ha många sköna "dagenefter rattfyllor" att ta hand om.....
Gården har lägenhet.. men de blir ju inte direkt mindre supa för det.. gården kommer vara först på plats..o fullast när alla andra kommer.. vi kommer sitta i grinden o välkommna alla me välkomstdrink.. en 90-10 till alla..Absolut skrev:Har varit bokat och klart sedan årsskiftet
Sover i stuga som vanligt
Maverick skrev:Gården har lägenhet.. men de blir ju inte direkt mindre supa för det.. gården kommer vara först på plats..o fullast när alla andra kommer.. vi kommer sitta i grinden o välkommna alla me välkomstdrink.. en 90-10 till alla..
Vegas skrev:vad är en 90-10???
vi masar dricker ju bara sprit ur dunk...
Vegas skrev:vad är en 90-10???
vi masar dricker ju bara sprit ur dunk...
Corbalin skrev:börjar bli tveksam på att åka om det ska gå till så här...
ÖLAND om man får be..Vegas skrev:du ser dessa skåningar.... juckar på allt :kocko
Ace Niki skrev:Hmmm...låter skojsigt ju. Och på söndan kan alla ge mig massa presenter för då fyller jag år.
Ullis skrev:Klart man ska dit, förra året va kanonskoj & i år blir det ännu bättre
LovarMilla skrev:Basti, raring!
Ge fan i att sno golfklubbor i år nu!
Vi ses där!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|