Lelleträffen 2006

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Jag ringde nyss till de som bokar för Lelleveckan och han telefon operatören sa att om du har kompisar som skall med dig men ej är säkra bör de ringa de närmsta veckorna. Liksom det var redan riktigt j*vla mkt folk som skulle dit =)

Men jag och en polare har najs najs camping plats nu i alla fall =) See ya there.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Argyle skrev:
Jag ringde nyss till de som bokar för Lelleveckan och han telefon operatören sa att om du har kompisar som skall med dig men ej är säkra bör de ringa de närmsta veckorna. Liksom det var redan riktigt j*vla mkt folk som skulle dit =)

Men jag och en polare har najs najs camping plats nu i alla fall =) See ya there.

Mm, kan tänka mej att det blir fullsmockat.. Kul att man har veliga kompisar då... *inte* Jag vill ju inte köra dit själv.. :(

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Swish skrev:
Mm, kan tänka mej att det blir fullsmockat.. Kul att man har veliga kompisar då... *inte* Jag vill ju inte köra dit själv.. :(
Det går nog att styra upp en samåkning med folk från SH sen när de bär av...

Själv funderar jag nästan på att bo i tält, men man vill ju komma nära Visby oxå för festernas skull. Planen är att ta 2v. på Gotland varav en under Lelle veckan.

Tips på boende?

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
MagnusK skrev:
Har stuga i år men testa att hyr militärtält. Billigt smidigt och bra.
Det lutar åt stuga eller hotell/lgh inne i Visby (om det finns kvar dvs).

Vanligt tält eller militärtält kan funka, men då måste man helst ha nån annan med som tar en bil. Det skulle ju underlätta en del vad gäller packningen oxå.

Risken är ju att den personen inte får så värst skoj sen när "alla" gruppåker runt.

Edit:
Optimalt är ju att ta med ett militärtält och ett/flera vanliga tält.
Då har man militärtältet som "garage" för hojarna, så blir dom inte blöta och så kanske man får behålla dom från klåfingriga tölpar :tummenupp

Last edited:

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Gsxr 750 srad 98.k7 1000 motor.Yamaha r1-04 track
det finns inga militärtält som förra året.(dom som kneippbyn hyrde tälten av fanns inte längre...) jag ringde för typ 2veckor sen och tog det nästsista rummet på vandrarhemmen som ligger inne på kneippbyn.
så nu är det endast att ta med egna tält om man ska dit. eller försöka ragga på bra så man får sovplats varjekväll. eller så gör man som dom flesta och super hela natten så behöver man inte oroa sig för sovplats :D

hur ni än gör så ses vi där!!!!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Demp@ skrev:
det finns inga militärtält som förra året.(dom som kneippbyn hyrde tälten av fanns inte längre...) jag ringde för typ 2veckor sen och tog det nästsista rummet på vandrarhemmen som ligger inne på kneippbyn.
så nu är det endast att ta med egna tält om man ska dit. eller försöka ragga på bra så man får sovplats varjekväll. eller så gör man som dom flesta och super hela natten så behöver man inte oroa sig för sovplats :D

hur ni än gör så ses vi där!!!!

hahah jo.. men det kan ju tyckas lite... strange... om där kommer en helt ensam tjej som raggar sängplats varje kväll.. :confused:

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Gsxr 750 srad 98.k7 1000 motor.Yamaha r1-04 track
Swish skrev:
hahah jo.. men det kan ju tyckas lite... strange... om där kommer en helt ensam tjej som raggar sängplats varje kväll.. :confused:

det är inte så "strange" när du väl kommer dit. det finns faktiskt såna med.
föresten jag hade en varm natt förra året.... i den allmänna duschen :hihi
det var varmt det var hårt (kakel) det var ljust(lyset vägrade slockna) och man vaknade i tid. dom andra på campingen kom och väckte mig kl 8!!! :kocko och ville duscha,
du kan ju se ifall duschen är bokad :)

jaja så det finns alltid alternativ hehe.... :banana

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Demp@ skrev:
det är inte så "strange" när du väl kommer dit. det finns faktiskt såna med.
föresten jag hade en varm natt förra året.... i den allmänna duschen :hihi
det var varmt det var hårt (kakel) det var ljust(lyset vägrade slockna) och man vaknade i tid. dom andra på campingen kom och väckte mig kl 8!!! :kocko och ville duscha,
du kan ju se ifall duschen är bokad :)

jaja så det finns alltid alternativ hehe.... :banana

haha shit...

Naje, det känns aningen stabilare att åka dit med någon.. då har man ju i alla fall en.. är man bara 2 kan man nog lyckas få med ett 2-mannatält på hojen också.. med vissa svårigheter..

MotardFighter

Speed don't kill it's the fart...
Gick med
5 May 2005
Hoj
Inte så många längre...
Swish skrev:
Vi har 4 stugor tyvärr (eller bra?) e dem fulla allihopa...
Vart åker ni ifrån förresten Oskarshamn eller Nynäshamn?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
MotardFighter skrev:
Vi har 4 stugor tyvärr (eller bra?) e dem fulla allihopa...
Vart åker ni ifrån förresten Oskarshamn eller Nynäshamn?

Jag åker från Oskarshamn..

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Mirran skrev:
Vi är ett gäng från Oskarshamn som åker..Tyvärr så är alla stugor uthyrda, så det blir att sova i tält :gnissla

MM, jag har också märkt att det blir tält.. gah, hatar att sova i tält.. :p men vad gör man inte? :p

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Mirran skrev:
Det är kallt, rått och obekvämt..men man får ju offra sig lite :hihi

haha ja, antingen är det så, eller så är det kvavt, instängt och alldeles förfärligt.. :p

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
det är klart ni ska på lelle!!!
även om det blir i tält så är det en upplevelse, och singeltjejer som är där och vill bo i stuga så säger jag bara en sak...
1800 deltagare varav 90% killar och 65% av dessa är singel!!! :tungan

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld... :(
LocDog skrev:
Det går nog att styra upp en samåkning med folk från SH sen när de bär av...

Själv funderar jag nästan på att bo i tält, men man vill ju komma nära Visby oxå för festernas skull. Planen är att ta 2v. på Gotland varav en under Lelle veckan.

Tips på boende?

Bästa festen så tidigt på säsongen är nog lelleträffen, stendött i visby. Dit ska du åka v28-30 :yoparty

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Suomalainen skrev:
Bästa festen så tidigt på säsongen är nog lelleträffen, stendött i visby. Dit ska du åka v28-30 :yoparty
Hmm illa...men då får det kanske bli två vändor till Gotland då, så får man lite av båda =)

Frågan är om det kanske redan nu är slut med platser på hotell/vandrarhem osv.

Det måste kollas upp...

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...