Lelleträffen 2006

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
satte på mig skinnstället, ryggskyddet och suspen för att tänja stället.

perfekt känsla för att ringa och boka lelles veckan

söndag-söndag få se om det blir bike meet innan också, eller dom kallar de ju inte bike meet men de blir väll av ändå, de skulle då bli gratis camping:)

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld... :(
LocDog skrev:
Hmm illa...men då får det kanske bli två vändor till Gotland då, så får man lite av båda =)

Frågan är om det kanske redan nu är slut med platser på hotell/vandrarhem osv.

Det måste kollas upp...

Det är väldigt många som hyr ut sina lägenheter under sommaren, men de blir snabbt uthyrda de bästa veckorna. Dags att boka redan nu, speciellt om du vill dit under sthlmsveckan (v29, massa 08-or där då). Men den veckan undviker man om man slippa många stureplansbackslicksupapåpappaskort20åringar.

Finns några hemsidor som förmedlar privatpersoners lägenheter. Absolut bästa boendet tycker jag iaf.

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Suomalainen skrev:
Det är väldigt många som hyr ut sina lägenheter under sommaren, men de blir snabbt uthyrda de bästa veckorna. Dags att boka redan nu, speciellt om du vill dit under sthlmsveckan (v29, massa 08-or där då). Men den veckan undviker man om man slippa många stureplansbackslicksupapåpappaskort20åringar.

Finns några hemsidor som förmedlar privatpersoners lägenheter. Absolut bästa boendet tycker jag iaf.
Bratzen brädar vi i så fall....de har inget att komma med =)

Har du några bra tips på såna sidor med boende? PMa gärna i såfall. :Bugar

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld... :(
LocDog skrev:
Bratzen brädar vi i så fall....de har inget att komma med =)

Har du några bra tips på såna sidor med boende? PMa gärna i såfall. :Bugar

Bara att googla och sen klicka sig runt, finns ganska många. Ett tips är att inte bo innanför murarna om man vill spara en slant, svindyrt.

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Suomalainen skrev:
Bara att googla och sen klicka sig runt, finns ganska många. Ett tips är att inte bo innanför murarna om man vill spara en slant, svindyrt.
Okej, tack för tipsen...de lutar nog att man letar efter nått i utkanten alt. tar med sig tält.
Det blir ju lite mer hojåkande då, vilket aldrig skadar =)
sdb49201.gif

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
LocDog skrev:
Okej, tack för tipsen...de lutar nog att man letar efter nått i utkanten alt. tar med sig tält.
Det blir ju lite mer hojåkande då, vilket aldrig skadar =)
sdb49201.gif

ni missar ju hela grejen med lelles veckan om man inte bor på campingen

då ska ni ju till gotland inte på lelles veckan

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Mr Helmut skrev:
ni missar ju hela grejen med lelles veckan om man inte bor på campingen

då ska ni ju till gotland inte på lelles veckan
Jo de är sant...man missar nog tyvärr en hel del.

Men de är tänkt att bli lite av en semester när man ändå är där, visst Lelle veckan är ju ens fritid men vi funderar på att vara där minst 2 veckor och kollar runt på möjliga alternativ för boende.

Det blir nog så att man åker runt en del på ön under hela tiden man är där och så festar man där "alla andra" festar sen under Lelle tiden.

Vi får se hur det blir...man befinner sig i ett väldigt tidigt planeringsskede än så länge så. Men att bo på camping är oftast mysigt
sdb70546.gif

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
LocDog skrev:
Jo de är sant...man missar nog tyvärr en hel del.

Men de är tänkt att bli lite av en semester när man ändå är där, visst Lelle veckan är ju ens fritid men vi funderar på att vara där minst 2 veckor och kollar runt på möjliga alternativ för boende.

Det blir nog så att man åker runt en del på ön under hela tiden man är där och så festar man där "alla andra" festar sen under Lelle tiden.

Vi får se hur det blir...man befinner sig i ett väldigt tidigt planeringsskede än så länge så. Men att bo på camping är oftast mysigt
sdb70546.gif

a jag fick hem papprena nu för lelles veckan, skönt att vara ute i god tid:)

ni skulle ju kunna ta första veckan på campingen å andra någonstans på gotland.... Lycka till:tummenupp

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Swish skrev:
haha ja, antingen är det så, eller så är det kvavt, instängt och alldeles förfärligt.. :p

Jag kan kanske fixa några lägenheter mitt inne i centrala visby, där kan hojarna också stå på en innegård.

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Mr Helmut skrev:
a jag fick hem papprena nu för lelles veckan, skönt att vara ute i god tid:)

ni skulle ju kunna ta första veckan på campingen å andra någonstans på gotland.... Lycka till:tummenupp
Schysst...måste förbi Lelles i veckan och hämta lite mer info oxå.

Det lutar till att bli något likande, men när de kommer till planering så är det bara jag som fixar....he he de blir bäst så om vi ska komma iväg. För det brukar ju kunna göra ihop sig med dom jag tänkt åka med, de är lite väl impulsiva för sitt eget bästa hi hi :fyllisar :)

Fighter skrev:
Jag kan kanske fixa några lägenheter mitt inne i centrala visby, där kan hojarna också stå på en innegård.
Låter intressant... :)

MikkE

Guest
Om man kanske ska ta och komma på Lelleträffen.
Har ju ledigt då.

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Nu inser man att det var tur att man bokade stuga redan i november förra året.. :banana

Tyvärr kan vi inte erbjuda några platser då vi redan är två för många...

Hoppas att vi ses där för en massa party iaf... :fyllisar

Snajjp

Bara döda fiskar följer strömmen
Gick med
31 Mar 2004
Hoj
aprilia RSV Mille R, Husaberg 650-04, Aprilia SXV 550-08
Åker till Lelleträffen för att köra bana och partaja lite med polarna :fyllisar :cpparty och som den rutinerade träffbiker man e så har man beställt stuga redan i November :fakta

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Snajjp skrev:
Åker till Lelleträffen för att köra bana och partaja lite med polarna :fyllisar :cpparty och som den rutinerade träffbiker man e så har man beställt stuga redan i November :fakta

Haha mm, man får väl se till att boka en stuga för nästa år, den dagen man åker därifrån :)

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Swish skrev:
Haha mm, man får väl se till att boka en stuga för nästa år, den dagen man åker därifrån :)

äää. gnäll inte, blir väl trevligt med tält iår :)

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Swish skrev:

Nähe... :) Så länge det inte regnar brukar det aldrig vara problem att hitta nånstans att sova om man har fått i sej lite :fyllisar

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
HumAnyt skrev:
Nähe... :) Så länge det inte regnar brukar det aldrig vara problem att hitta nånstans att sova om man har fått i sej lite :fyllisar

neej, sant, men man kan fan inte va full 24/7!

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0