Lelleträffen 2006

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
porec skrev:
men går alla dessa färjor från ön sverige.. hahaha altså Nynäshamn eller Oskarshamn? finns det ingen från Ölnad?? den som ingår i biljetten, varifrån åker den båten?

kan hjälpa dig kanske...

du ringer bara 0498-296150 (säger du vill boka lelles veckan)

där bokar du tor-sön eller sön-sön typ camping,båt ,massa skit ingår i priset

du får inget nr utan smäller upp ditt där du vill ha de

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Mr Helmut skrev:
kan hjälpa dig kanske...

du ringer bara 0498-296150 (säger du vill boka lelles veckan)

där bokar du tor-sön eller sön-sön typ camping,båt ,massa skit ingår i priset

du får inget nr utan smäller upp ditt där du vill ha de
nice.. då ska jag ha det inne på badet.. vill ha basäng utsikt.. hahah... ne men bra att veta.. för jag kommer ta helvecka så får man se när man kommer.. det skiljer ju bara 100:- men grejen är den att om man inte skulle kunna komma innan helgen.. så får man ingen bra plats..

ps. varifrån kunde man ta båten.. var det bara Oskarshamn å Nynäshamn?

MotardFighter

Speed don't kill it's the fart...
Gick med
5 May 2005
Hoj
Inte så många längre...
Förbannade destination gotland... jag skall över med quaden och den är MC reggad men visst f**n ska dem ha betalt för en bil plats och det BLEV DYRT... :(

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
porec skrev:
nice.. då ska jag ha det inne på badet.. vill ha basäng utsikt.. hahah... ne men bra att veta.. för jag kommer ta helvecka så får man se när man kommer.. det skiljer ju bara 100:- men grejen är den att om man inte skulle kunna komma innan helgen.. så får man ingen bra plats..

ps. varifrån kunde man ta båten.. var det bara Oskarshamn å Nynäshamn?

båda kan du åka från

orskarshamn går det en så du är på campingen typ 2 på söndag natt kanske går fler i veckan men den ska ja ta i alla fall.

jo 100kr mer för de där men en jävla massa mer för dom dagarna:( men semster ska väll kosta

innan helgen funkar inte de tidigaste är den söndag natt som jag åker (som jag fattat de i alla fall)

var bland dom första förra året:D ska ladda från färjan detta år kan ja lova:hihi

MotardFighter skrev:
Förbannade destination gotland... jag skall över med quaden och den är MC reggad men visst f**n ska dem ha betalt för en bil plats och det BLEV DYRT... :(

fan va trist....

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
porec skrev:
men går alla dessa färjor från ön sverige.. hahaha altså Nynäshamn eller Oskarshamn? finns det ingen från Ölnad?? den som ingår i biljetten, varifrån åker den båten?

Det går nog ingen båt mellan Öland och Gotland, inte vad jag vet.. Du får nog köra tillbaka till fastlandet och ta båten därifrån.

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Mr Helmut skrev:
hon ska då inte åka bakpå men kommer kanske ner med bil under veckan

ska till bike meet innan (kanske)... lär ju vara massa folk där även fast de är inställt (tror vi)

man får tänka på att polisen står utanför campingen ibland också

påvägen till visby stod dom sist... tråkigt att åka dit för rattfylla(kanske styrfylla:D) och dummt.

skulle du ta dig ner? stod väntar på cykel i profilen va?

för mig å kompisen blev de sön-sön från oskarshamn i alla fall

jag fundera på om man skulle försöka ta med sig sånt där triangla kök eller vad det heter så man kan laga lite själv :3freak sen grilla.... tyckte de va en bra idé för jävlar va dyrt de blir med hamburgare frukost-lunch-kvälls mat (kanske bra tips till er som ska ner)

Du vet om att Bike Meet iår blir i danmark. Det kostade för mycket att ha polisbevakning. De är uppe i rätten ang. vem som ska betala men de vill inte chansa innan rätten sagt sitt då iår har de flyttat Swedish Bikemeet till Danmark.

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
TRX-Lynn skrev:
Du vet om att Bike Meet iår blir i danmark. Det kostade för mycket att ha polisbevakning. De är uppe i rätten ang. vem som ska betala men de vill inte chansa innan rätten sagt sitt då iår har de flyttat Swedish Bikemeet till Danmark.

å fan

kompis med HD moppe visade mig någon sida där dom berättade att alla som kom även fast att den riktiga träffan var "off" skulle få gratis boende. Så borde bli en del folk ändå. Vi får se men tror jag åker ner dit på lördag morgon i alla fall.

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Mr Helmut skrev:
å fan

kompis med HD moppe visade mig någon sida där dom berättade att alla som kom även fast att den riktiga träffan var "off" skulle få gratis boende. Så borde bli en del folk ändå. Vi får se men tror jag åker ner dit på lördag morgon i alla fall.

Vem vet.. kanske är så att HD-grabbarna träffas på HighChaparall ändå... men tror inte att det blir officiell träff p g a polisen.
De hade visst skickat en saftig faktura på ca 900.000kr till träffen.
Trist när snuten ska blanda sig i. Det är ok att de kollar så folk inte kör fulla utanför området osv men de behöver ju inte åka piketbil inne på campingen.

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Mr Helmut skrev:
å fan

jag bor fett nära.. ca 5-10 minuter.. så jag kan komme med mer info när det börjar närma sig om det inte dyker upp nått innan dess.. + att fakturan var på mer än 900´ har för mig att det var det dubbla, men att polisen skulle betala hälften.. men det har överklagats av båda parterna... jävla massa skit hit å dit... men jag kan bara säga en sak.. å det är att det är förycket polis polis potatis... där... kunde lätt varit hälften,, men de e la rädda för änglarna å banditerna.. + att man behöver inte flyga med helikoper 10 timmar om dan... (bara för att det är roligt) jaja.. vi får hoppas på det bästa...!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
porec skrev:
jag bor fett nära.. ca 5-10 minuter.. så jag kan komme med mer info när det börjar närma sig om det inte dyker upp nått innan dess.. + att fakturan var på mer än 900´ har för mig att det var det dubbla, men att polisen skulle betala hälften.. men det har överklagats av båda parterna... jävla massa skit hit å dit... men jag kan bara säga en sak.. å det är att det är förycket polis polis potatis... där... kunde lätt varit hälften,, men de e la rädda för änglarna å banditerna.. + att man behöver inte flyga med helikoper 10 timmar om dan... (bara för att det är roligt) jaja.. vi får hoppas på det bästa...!

Det är ju förflyttat till danmark, läser man ju överallt..

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
porec skrev:
jojo.. men jag menar att jag lär ju höra om det skulle bli nån ändring eller nått...

Jojo, det fattade ju jag med..!

Men har du bestämt dej för lelleträffen nu då..:? Det måste du ha gjort.. :)

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Swish skrev:
Jojo, det fattade ju jag med..!

Men har du bestämt dej för lelleträffen nu då..:? Det måste du ha gjort.. :)
ja förfan.. det e spikat... hehe säger jag utan att veta om jag kan ta ledigt från jobb... hahaha... men det fixar sig alltid..! men funderar att åka en dag på hultsfred me... det e ju samma vecka.. starta veckan där, vara där en dag å sen över till Göttland...!!! :fyllisar å du ska me dit förstår jag...? hur många hästar kommer du farande på? jag tar mina klena 72 st.. + nån..! :hihi

EXC_300

Erik
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
05, Honda, CB 1300
för dom ssom funderar och möjligt vis har ångest för eventuelt tältboende så kan jag rekomendera att lura med en kompis som tar bil och om möjligt en husvagn ;-) på så sätt så får man också med sig betydligt mer ÖL ... så har iaf jag gjort

Syns på träffen !!!

Hasse12

Hasse
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Yamaha R6
hallå! skall åka på Lelleträffen på Söndagen ifrån
Jönköping vill kolla om det är några fler som åker då,
så vi kan samåka.... ///Hasse///

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Hasse12 skrev:
hallå! skall åka på Lelleträffen på Söndagen ifrån
Jönköping vill kolla om det är några fler som åker då,
så vi kan samåka.... ///Hasse///
söndag? innan veckan börjar? eller bara sissta dagen?

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Hasse12 skrev:
Båten går 21.10 på söndagen (dagen innan det börjar)
///Hasse///
kanske kan haka på.... men bor i Värnamo så det blir nog lite cp väg om man ska ses... haha.. sen så får man se om man kan ta ledigt me,,, det är ju ett problem jag får lösa några dagar innan..!

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Några från Skåne som ska till Lelleträffen?

Jag tänkte åka upp på Söndagen.

Samåker gärna med någon/några.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM