Lelleträffen 2007

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Med min ekonomi nu hjälper det inte om jag så hade börjat planera direkt efter förra årets träff :( Har man inga pengar så är 1250:- eller vad nu veckan kostar en hel del pengar, men sen är det ju som du säger inte nog med det. Mat och spriiit kostar ju med.:( Aja, det får bli starkast billigast lådvin isåfall, och nudlar finns ju på Gotland med..

Det sägs ju att allt gå bara man vill, så hoppet lever än.

Det är rätt inställning! Går inte att missa detta ju. Med ett par liter vin i kroppen så går allt...

Calle^^

Bara ett år kvar!!
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
No bajk
Kommer inte ihåg om jag åt nått på lelle förra året.. Ölen va slut på söndags morgon iaf, när vi skulle hem :)

Danne 08

Rastlös
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
R1 -08
TÄNK PÅ ATT: polisen stod o hade alko kontroll i kön till incheckningen på söndagen.

tur att man "inte hade kört hojjen dit"
och juble o applåder är trevligt när man puttar upp hojjen på rampen:tummenupp

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
TÄNK PÅ ATT: polisen stod o hade alko kontroll i kön till incheckningen på söndagen.

tur att man "inte hade kört hojjen dit"
och juble o applåder är trevligt när man puttar upp hojjen på rampen:tummenupp

De brukar även ha kontroller när man kommer fram till Gotland, förra året stod de längs vägen ut mot Kneippbyn mitt i natten..

Står de inte som de gjorde precis vid incheckningen brukar de stå vid minitankstationen innan färjan. Har aldrig varit med om att de INTE haft kontroll på söndagen under alla dessa år jag varit där, så det är värt att tänka på!

Det är rätt inställning! Går inte att missa detta ju. Med ett par liter vin i kroppen så går allt...

Ja speciellt med så fina männsikor här på SH så lever hoppet ännu mer. Fick ett fint PM där man erbjöd sig att sponsra lite. Detta är en person jag aldrig träffat eller snackat med innan. Hoj-människor är underbara! :krama

Det var en tjej kan väl tilläggas så man slipper sexistiska kommentarer..:D

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10

Jag kanske har goda nyheter, håll ut lite så kanske det ordnar sej med både båt & stuga. Onskväll - söndmorg, på avbetalning :)

Meddelar när jag vet exakt, är några som måste få ta ställning först. Isf får du bo med Team SheDevils :tummenupp

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
hon måste va homosexuell :yoparty :slicka

Sååå jävla dålig smak kan hon väl inte ha? :rolleyes: :tungan

Jag kanske har goda nyheter, håll ut lite så kanske det ordnar sej med både båt & stuga. Onskväll - söndmorg, på avbetalning :)

Meddelar när jag vet exakt, är några som måste få ta ställning först. Isf får du bo med Team SheDevils :tummenupp

:banana

Jag håller alla tummar och tår!!!! Skicka PM med all info så fort du vet. Bättre partygäng får man ju leta länge efter, så känner mig hedrad om så blir fallet. :yoparty :tummenupp

Last edited:

stenne

Ny medlem
Gick med
21 May 2005
Hoj
Aprilia Shiver 750 -10
Fan, vet inte om jag komemr att ha råd att åka i år, för första gången på nio år i rad! :gråta

Ingen som har ett välbetalt svart-jobb i bakfickan och som kan tipsa om det i ett PM? :rolleyes:

Jag måste, MÅSTE dit i år med ju!!!!

Du måste komma Milla! Hur ska jag klara mig utan dig. Kan jag fresta med att du får sova mellan mig o Mange. Med ett sådant erbjudande hade jag simmat dit.:pussa

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Du måste komma Milla! Hur ska jag klara mig utan dig. Kan jag fresta med att du får sova mellan mig o Mange. Med ett sådant erbjudande hade jag simmat dit.:pussa

Ja, och hur ska jag klara mig utan att få träffa er och Rene och Malin och AT och alla andra???? Malin och AT tar med sig tält åt mig i deras bil, så det är mitt minsta problem. Även om det är oerhöööööört frestande att få sova med sånna godingar som er två! ;)

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) jag åker över torsdag till söndag, spenderar ett par härliga nätter i tällt :tungan

Är de nån som har minst 3 sängplatser över så PM.A mej. :)

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Sååå jävla dålig smak kan hon väl inte ha? :rolleyes: :tungan

:banana

Jag håller alla tummar och tår!!!! Skicka PM med all info så fort du vet. Bättre partygäng får man ju leta länge efter, så känner mig hedrad om så blir fallet. :yoparty :tummenupp

Du kommer att få ett sms i en mobil nära dej alldeles snart :)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Du kommer att få ett sms i en mobil nära dej alldeles snart :)

Jag fick ett medelande här på SH, men inget SMS. Jag skickade PM till henne, och tänkte slå en pling när jag kommer till jobbet! Ni är underbara! LÖV U! :krama

Jag kanske till och med har blivit erbjuden en lånehoj! :banana
Vet dock inte om erbjudandet gällde just för Lelle..*s*

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Snart är det då dags..... Är det många som åker ner redan på söndagen?! Några förhandstips vart man ska slå upp tältet för att få trevligt (kvinnligt) fest sällskap om kvällarna?! :tummenupp :D :rolleyes:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Snart är det då dags..... Är det många som åker ner redan på söndagen?! Några förhandstips vart man ska slå upp tältet för att få trevligt (kvinnligt) fest sällskap om kvällarna?! :tummenupp :D :rolleyes:

De har gjort om på campingen.. När jag var där i våras hade de grävt upphela den gräsmattan som är "ovanför" genomfartsvägen, alltså den som gränsar till volleybollplanen och liknande. Tydligen ska där stå såna där "husvagnshus" i fortsättningen.. Så där kan ju inte vara överdrivet mycket gräs kvar att sätta upp tältet på...! :gnissla

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
De har gjort om på campingen.. När jag var där i våras hade de grävt upphela den gräsmattan som är "ovanför" genomfartsvägen, alltså den som gränsar till volleybollplanen och liknande. Tydligen ska där stå såna där "husvagnshus" i fortsättningen.. Så där kan ju inte vara överdrivet mycket gräs kvar att sätta upp tältet på...! :gnissla

Jobbigt värre då.... Jag som kommer att vara där först av alla typ....:huvet
Är det nån fart i team SHE DEVILS DÅ?!:rolleyes: :tuttar

Får hoppas dom kommer att vara i närheten....:rolleyes:

Men men.... Det visar sig!:yoparty

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jobbigt värre då.... Jag som kommer att vara där först av alla typ....:huvet
Är det nån fart i team SHE DEVILS DÅ?!:rolleyes: :tuttar

Får hoppas dom kommer att vara i närheten....:rolleyes:

Men men.... Det visar sig!:yoparty

Vi åker också över på söndagen.. Men inte på dagen, det kanske du gör?
Vi tar kvällsfärjan från oskarshamn

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...