Lelleträffen 2007

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Jobbigt värre då.... Jag som kommer att vara där först av alla typ....:huvet
Är det nån fart i team SHE DEVILS DÅ?!:rolleyes: :tuttar

Får hoppas dom kommer att vara i närheten....:rolleyes:

Men men.... Det visar sig!:yoparty

Det är ett jäkla drag i Team SheDevils, som dock kommer bo i stuga allihop tror jag..

Jag kommer att bo med dem iaf onsdag-söndag. Blir det som jag vill så kommer jag dock redan på måndagen och bor i tält de första nätterna. Sen kommer jag vara en massa nere på campingen ändå, även efter onsdagen.

Och du sitter ju inte heller fast i ditt tält, bara slå upp en grogg och leta upp babsen. Apstoll ska väl härja runt i ett militärtält nere på campingen, så brudar kommer det finnas! :yoparty
 

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Dalarna
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
Det är ett jäkla drag i Team SheDevils, som dock kommer bo i stuga allihop tror jag..

Jag kommer att bo med dem iaf onsdag-söndag. Blir det som jag vill så kommer jag dock redan på måndagen och bor i tält de första nätterna. Sen kommer jag vara en massa nere på campingen ändå, även efter onsdagen.

Och du sitter ju inte heller fast i ditt tält, bara slå upp en grogg och leta upp babsen. Apstoll ska väl härja runt i ett militärtält nere på campingen, så brudar kommer det finnas! :yoparty

HeHe...

Jag är själv i en stuga för 8 på måndagen:D

Dal-Mausen
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag fick ett medelande här på SH, men inget SMS. Jag skickade PM till henne, och tänkte slå en pling när jag kommer till jobbet! Ni är underbara! LÖV U! :krama

Jag kanske till och med har blivit erbjuden en lånehoj! :banana
Vet dock inte om erbjudandet gällde just för Lelle..*s*

Kalas, nu får du bara se till att hålla dej hemma nästa helg...INGE JOBB alltså. På lörd den 2 juni planerar jag & Yasha att ta med oss lite grillbitar med tillbehör & dyka upp i stugan. :tummenupp
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Kalas, nu får du bara se till att hålla dej hemma nästa helg...INGE JOBB alltså. På lörd den 2 juni planerar jag & Yasha att ta med oss lite grillbitar med tillbehör & dyka upp i stugan. :tummenupp

Jag är ledig, men bjuden på 30-års fest i Bålsta, eller hmmmm 25 årsfest var det ju..:rolleyes:

Fan då :(

Hur menar du nu?:)

Dal-Mausen

Jag menar att det lät ensamt..

Nu ska du inte bjuda ut dig till andra.:mad: Du e juh vår i år.:kär

Söta lilla Stefan! :krama
Vad blir det för huvudbonad i år?
 
Last edited:

stenne

Ny medlem
Gick med
21 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Shiver 750 -10
Söta lilla Stefan! :krama
Vad blir det för huvudbonad i år?[/QUOTE]

Den som väntar på nått gott!:cpparty
 

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Dalarna
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
Jag menar att det lät ensamt..
QUOTE]

Jo. visst kan det bli lite ensammen då.
Men jag har ju några vänner med mig i aluminiumförpackning:fyllisar

Kom och underhåll mig tills de andra dyker upp på tisdagen...



-00:30 vill säga:D

Men visst är du välkommen efter det också, -som alla andra:tummenupp

Dal-Mausen
 
Last edited:

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
hej på er!!
Tyvärr blir det nog inge Lelle för mig=(
har gjort en opps och brytit fotled, 4 revben och spräckt skulderbladet...
Så nu sitter jag här med 7 skruvar i foten och en blijett med stugplats...någon som vill köpa?? ANNONS
 

stenne

Ny medlem
Gick med
21 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Shiver 750 -10
hej på er!!
Tyvärr blir det nog inge Lelle för mig=(
har gjort en opps och brytit fotled, 4 revben och spräckt skulderbladet...
Så nu sitter jag här med 7 skruvar i foten och en blijett med stugplats...någon som vill köpa?? ANNONS

Kommer du i rullstol :kryckor lovar jag att jag ska va nykter o köra dig. Vad e Lelle utan Göran:tummenner . Krya på dig. Vi ses till midsommar:fyllisar .
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
hej på er!!
Tyvärr blir det nog inge Lelle för mig=(
har gjort en opps och brytit fotled, 4 revben och spräckt skulderbladet...
Så nu sitter jag här med 7 skruvar i foten och en blijett med stugplats...någon som vill köpa?? ANNONS


Fan va trist Göran! Hoppas precis som Stefan att du kommer i rullstol! Kommer sakna dig!!!! :krama

Krya på dig snabbt nu!
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
Vi åker också över på söndagen.. Men inte på dagen, det kanske du gör?
Vi tar kvällsfärjan från oskarshamn

Jag åker med 12 färjan på dagen från nynäs.... Vi kanske kan mötas upp på campingen när ni anländer.... vad jag vet än så länge så kommer jag åka alldeles ensam....:(

Blir det tält för dig och din kumpaner oxå? Hur många är ni?!

Det är ett jäkla drag i Team SheDevils, som dock kommer bo i stuga allihop tror jag..

Jag kommer att bo med dem iaf onsdag-söndag. Blir det som jag vill så kommer jag dock redan på måndagen och bor i tält de första nätterna. Sen kommer jag vara en massa nere på campingen ändå, även efter onsdagen.

Och du sitter ju inte heller fast i ditt tält, bara slå upp en grogg och leta upp babsen. Apstoll ska väl härja runt i ett militärtält nere på campingen, så brudar kommer det finnas! :yoparty

Jävla drag, det ska vi nog ta reda på!:fyllisar
Så du kommer oxå bo i tält.... Kul.... Jag med:rolleyes: , ensam tills min polare kommer på torsdagen..... Utan hoj dock....:arsele

Klart ja inte sitter fast i mitt tält, ska ju ner till stugan (burgsvik) oxå över nån natt....:dricka

Hoppas vi ses!:yoparty
 
Last edited:

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Sålt den....
Jag kommer oxå Millan!
Jag åker med 21 båten på Onsdagen, så ska du inte boka om, så åker vi samma tid som jag förstått det....

Ja fan va vi ska festa!!



Sååå jävla dålig smak kan hon väl inte ha? :rolleyes: :tungan



:banana

Jag håller alla tummar och tår!!!! Skicka PM med all info så fort du vet. Bättre partygäng får man ju leta länge efter, så känner mig hedrad om så blir fallet. :yoparty :tummenupp
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
hej på er!!
Tyvärr blir det nog inge Lelle för mig=(
har gjort en opps och brytit fotled, 4 revben och spräckt skulderbladet...
Så nu sitter jag här med 7 skruvar i foten och en blijett med stugplats...någon som vill köpa?? ANNONS

Snacka med Marlene ikväll & hon berättade eländet. Fast enligt videoversionen var det ena benet du brutit på flera ställen & sedan ett krossat skulderblad. Vilket som suger hårt både med tanke på tidpunkten på året & din rörlighet....vilken borde vara näst intill obefintlig.

Tycker synd om dej på riktigt. Kryapådejkram & säg till när du är så frisk att även du är beredd att kunna hitta en oliv i ditt urinprov ;)

/// Ullis
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Jag kommer oxå Millan!
Jag åker med 21 båten på Onsdagen, så ska du inte boka om, så åker vi samma tid som jag förstått det....

Ja fan va vi ska festa!!

Fan va kul, var länge sen vi sågs nu ju! Jag måste få bokningsnumret av Yasha sen ska jag ringa och se vad de ska ha. Ringde iof tidigare idag, men då ville han bara ha 150:- extra, känns som att han glömde träffavgiften i den summan. Inte för att jag klagar, men vill inte stå med en räkning på 500:- extra än man räknade med sen. Fanns iaf en massa plats på båten kl 11.00 från Nynäs på måndagen. Nån annan som ska åka då? Blir det onsdag för mig Mie så PM:ar jag dig så kan vi byta nummer så vi hittar varandra på båten! :) :yoparty
 

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Ort
Linde på Gotland
Hoj
ingen
Det ska va lungt och tyst på båten från Oskars på söndags kvällen,jag har vart gasatruntutavbarahelvete i falken hela helgen plus att jag ska upp tidigt nästa dag och ta hand om alla tokdårar som kommer till GR hela veckan,så de ska va tyst jag ska sova.
 

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Dalarna
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
bla bla
Fanns iaf en massa plats på båten kl 11.00 från Nynäs på måndagen. Nån annan som ska åka då?
bla bla

Jag åker 11:00 från Nynäs.

Har ingen hoj idag...



-men i morrn :)
-har jag ett objekt:rolleyes:

Dal-Mausen
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top