Lelleträffen 2007

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...


Ingen som såg vårat högfartstest med trehjulingen nedför backen? :fyllisar

:hihi



Fan är du mytoman eller???????????????????

Det va ju jag och en ur MC Beast MC som åkte på fredagen. Och 2st av mina polare som åkte på Lördagen när de tog hela backen Tony (Aggemoz) och Micke (500) på sporthoj Och jag som motade taxin på lördagskvällen. Har typ 50kort på oss och en jävla massa filmer...


Men om du tyckte det va så coolt så ska jag fan köpa en trehjuling åt dig så du kan få testa lite därhemma också om du vill:tungan

///Micke
 

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Dalarna
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar

Det va ju jag och en ur MC Beast MC som åkte på fredagen. Och 2st av mina polare som åkte på Lördagen när de tog hela backen Tony (Aggemoz) och Micke (500) på sporthoj Och jag som motade taxin på lördagskvällen. Har typ 50kort på oss och en jävla massa filmer...
///Micke

Så vilka såg Jag och NakenGräddeMARK nu då?

Pannlampa på tre-hjulingen jagade av vaktbilen med sökarlykta?
:D

Dal-Mausen
 
Last edited:

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Så vilka såg Jag och NakenGräddeMARK nu då?

Pannlampa på tre-hjulingen jagade av vaktbilen med sökarlykta?
:D

Dal-Mausen

Blev det något bana för dig eller? Sälv åkte jag tis,ons,fre

Nu var man hemma i alla fall och de var ju kanon! Blev ju jävla gött väder också.

200 mils körning med bågen blev det:)
 

Bifogat

  • IMG_1086.JPG
    IMG_1086.JPG
    108.6 KB · Visningar: 142
  • IMG_1092.JPG
    IMG_1092.JPG
    68.6 KB · Visningar: 77
  • IMG_1164.JPG
    IMG_1164.JPG
    61.8 KB · Visningar: 76
  • IMG_1181.JPG
    IMG_1181.JPG
    54.7 KB · Visningar: 81

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Så vilka såg Jag och NakenGräddeMARK nu då?

Pannlampa på tre-hjulingen jagade av vaktbilen med sökarlykta?
:D

Dal-Mausen



Det va oss du såg då, Vi va en sväng inne på sibylla med den också och käkade hamburgare. Vi hade även en stång med en Sverige flagga och lite dit tejpade ölburkar och sprit flaskor och en liten diod pannlampa.

Ja vakterna beslagtog vårat racer åk. Vi skulle få hämta ut den på söndagen och ta med oss den hem tyckte dem. :)

PS FOTRALLY: Det va även vi som åkte i backen vid lägenheterna och villavagnarna underkvällen. TONY och MICKE (500) fick även förfriskningar uppe vid lägenheterna så de skulle våga åka fortare...


Bilder kommer under dagen.... HEHE :yoparty


///Micke
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:yoparty Prillan och jag slapp tälta och bodde i Anex 3 :D i ställe, tack vare att en mycket velig "Rask" äntligen tog och bestämde sig för att åka (rumet vart bokat kl 0900 på Torsdagen, Prillan och jag åkte över 11 på torsdagn :D )
Så de var inte kallt att sova alls :tuttar

Men så hade vi vår egna burn tävling utanför rumet tack vare våra emenenta grannar som burna och gasa så de eka uppe vid anex 3 :rolleyes:
Av nån mysko anledning hade ordningsvakterna extra ronder (och vad jag fatta en stationär vakt) där uppe :tungan

Tog och testa banan på gotland och ja de var min alraförsta gång på banan. Kul var de och jag är otroligt tacksam för instruktörerna som var där och tog tiden på sig att köra hella första kvarten med mej så jag verkligen fick nöta in banan och de spår man ska köra i :tummenupp :)

Och helgen till ära var bådda kamerorna med, till Prillan och "Rask" besvikelse :D
 

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Förbannat kul som vanligt! vi hade en härlig "fight" i klubbmästerskapen också.
Kommer bilder senare ikväll på våran hemsida om någon är intresserad!
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Såg en jävla massa ´hojar på träffen som hade neon färgade stripes på fälgarna. Jag köpte röda föra veckan, men efter att ha sett alla med neon stripes så började jag kolla runt igår efter neon gula stripes.

Men det va ju lögn i helvete att hitta det ju, Kollade på 2st mc firmor, 2st mekonomen, 1st rklamfirma men nejdå ingen hade det...


så vart hittar jag det, ni som va på träffen och hade dessa stripes vart har ni köpt era???


///Micke (rossi wannabe)
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Det va oss du såg då, Vi va en sväng inne på sibylla med den också och käkade hamburgare. Vi hade även en stång med en Sverige flagga och lite dit tejpade ölburkar och sprit flaskor och en liten diod pannlampa.

Ja vakterna beslagtog vårat racer åk. Vi skulle få hämta ut den på söndagen och ta med oss den hem tyckte dem. :)

///Micke

Hej där!

Jag var med NakenDalmasen när vi såg er åka.

Jösses vad nära ni var att välta när ni skulle undvika taxin :yoparty

Sen såg vi er andra gången oxå. I höjd med spolplattan fanns en cementkant på ca 1-1½cm. Hade ni kört på den precis när ni skulle lägga höger så hade nog inte vakterna behövt ta cykeln ifrån er :näsblod
Gött att ni klarade er!
Sånna där hittepå förgyller helt klart en kväll.
Var fick ni tag i den? :vissel

:tummenupp

//mark

PS: Vakt/golfbilen som jagade er hade inte ens halva er fart :yoparty
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Förbannat kul som vanligt! vi hade en härlig "fight" i klubbmästerskapen också.
Kommer bilder senare ikväll på våran hemsida om någon är intresserad!

:hihi var inte det er klubb som speakern kallade "skit fram MC" under hela tävligen på lördagen? :D :D
 

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
:hihi var inte det er klubb som speakern kallade "skit fram MC" under hela tävligen på lördagen? :D :D

Hahaha, Jo det stämmer! Han sa iofs rätt när det var dags för bowling-momentet! Till hans försvar ska det sägas att killen som anmälde oss, skriver som en KRÅKA!!! :D
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Tänk att nakenmark och nakendalmasen skulle hitta varann till slut.
Det är kärlek det :kär

kunde inte sagt det bättre själv :)

Hahaha, Jo det stämmer! Han sa iofs rätt när det var dags för bowling-momentet! Till hans försvar ska det sägas att killen som anmälde oss, skriver som en KRÅKA!!! :D

:D men att han inte läste på era tröjor... där stod det ju verkligen inte "Skit Fram MC" :D :D
 
Last edited:

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 - White Edition

:D men att han inte läste på era tröjor... där stod det ju verkligen inte "Skit Fram MC" :D :D

Hehe, han kanske hade fullt upp att läsa på alla sina papper uppe i "speakerbåset". Hur som helst så var det jäkligt kul att vara med och leka!
 

dOLKO

Erfaren
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Segeltorp, Stockholm
Hoj
Triumph Sprint RS 02:a, Impala 65:a .
Såg en jävla massa ´hojar på träffen som hade neon färgade stripes på fälgarna. Jag köpte röda föra veckan, men efter att ha sett alla med neon stripes så började jag kolla runt igår efter neon gula stripes.

Men det va ju lögn i helvete att hitta det ju, Kollade på 2st mc firmor, 2st mekonomen, 1st rklamfirma men nejdå ingen hade det...


så vart hittar jag det, ni som va på träffen och hade dessa stripes vart har ni köpt era???


///Micke (rossi wannabe)

Kolla på www.nilssonsmc.se under tillbehör. :tummenupp
 

@nderz

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Paris
Hoj
Hojlös
Haha, grym sovplats!:D
Själv så bodde man i en av lägenheterna, det var riktigt bra! :tummenupp

Ja på fredagen var det ett jäkla hålligång! :yoparty
Ingen som såg vårat högfartstest med trehjulingen nedför backen? :fyllisar

:hihi

Jodå, jag mötte er mitt i backen, hur mycket blev det kvar av skorna efter flintabromsningen??
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top