Lelleträffen 2007

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Fan är du mytoman eller???????????????????

Det va ju jag och en ur MC Beast MC som åkte på fredagen. Och 2st av mina polare som åkte på Lördagen när de tog hela backen Tony (Aggemoz) och Micke (500) på sporthoj Och jag som motade taxin på lördagskvällen. Har typ 50kort på oss och en jävla massa filmer...


Men om du tyckte det va så coolt så ska jag fan köpa en trehjuling åt dig så du kan få testa lite därhemma också om du vill:tungan

///Micke



HELVETE! jag var säker på att ni skulle krasha!!! Det va en sån grej som man aldrig hade klarat nykter!! fan va det såg kul ut!
 

lilltrollet

You say tomato, I say fuck you!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Lite här o där, mest där
Hoj
Husa 570 -09, Bus-Fajtär 600 91/92, Suzuki Rm250 -91
Jo visst fan va de gött där. Nu sitter man med frakturer i 3 kotor och ett revben bara, men det va det värt... nej det va inte en hojrelaterad skada men ändå... Och hojen började ticka efter man eldade lite gummi så den måste också lagas, men som sagt, det var det värt. Lär ju lätt återkomma nästa år med hel rygg och hel hoj.

/ N
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
längtar till nästa år redan!!! sikket jävla röj det va!!!

det va ingen som fick ta på SVINEN som kladdade ner 20-talet hojar med rosa/röd färg?????
 

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:galen Dom med Rosa Burken skulle jag mer än gärna villja springa på, Min och frugans hoj blev nerkladdade,förutom 20 anndra, så Sitter det någon med info så hör av er, Jag gör gärna Hembesök över Hela Sverige,..:crash
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
kolla i uppsala tråden och sen lelleveckan tror nån visste nå där...
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
längtar till nästa år redan!!! sikket jävla röj det va!!!

det va ingen som fick ta på SVINEN som kladdade ner 20-talet hojar med rosa/röd färg?????

Det var grymt kul att träffa er i år igen! KASTA KÖRKEN! :yoparty Med er har man aldrig tråkigt! :D

Färgburken hittades senare och lämnades till polisen antar jag. Sen vet jag inte hur det gått. Kolla med Ullis eller Mie från Shedevils, de borde veta mer eftersom några av Shedevils hojar blev utsatta.
 

zink

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Ort
muppsala
Hoj
gixxer k5
:galen Dom med Rosa Burken skulle jag mer än gärna villja springa på, Min och frugans hoj blev nerkladdade,förutom 20 anndra, så Sitter det någon med info så hör av er, Jag gör gärna Hembesök över Hela Sverige,..:crash

vet inte om det stämmer men ryktet gick på campingen på söndagen att dom gripit en 14åring för klottret. önskar jag hade namn och bild men tyvärr.... men polisen borde ju veta om nån.....
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
BILD 1 Jag på trehjulingen:
mickesinnes.jpg


BILD 2: Tony Och micke på våran pimpade trehjuling.
tonyninja.jpg



BILD 3: Polisen försökte ge oss fortkörnings böter :tungan
polis.jpg


BILD 4: En till på poliserna :tungan
polis2.jpg


BILD 5: Tulle stod för nära mitt retta flås med röven :yoparty
tullebrnd.jpg


BILD 6: När det va Tonys (aggemoz på sporthoj) så kom vakten och tog nyckeln haha
vakten2.jpg


BILD 7: Lite Ös ifrån Rydell & Quick
rydell.jpg



Finns massor till jag knäppte 300 med min kamera fan nästan så man kan gå under namnet JAPANEN...


///Micke
 

FireStoffe

FarligtFarligt Men härligt härligt!
Gick med
11 Mar 2007
Ort
Mjällby
Hoj
Yamaha YZF 600R ThunderCat
Helt underbar vecka!! Synns nästa år!!

Men sorry vet ej om man kan knukla ner kostumen till bröllopet??!?! i väskan!!!
 

@nderz

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Paris
Hoj
Hojlös
HAN ÄR MYTOMAN DET VA VI SOM ÅKTE TREHJULING........


///Micke

Om jag fatta rätt så åkte ni från incheckningen å ner mot duschen/samlingslokalen.
Dom jag mötte körde i backen längst bort på campingen. från lägenheterna ner till villavagnarna, där mötte jag några stollar som det gick riktigt fort för.
Kan ju i å för sig varit ni, i så fall hur varma var trampdynorna på er för skorna kan det inte varit mycket kvar av. Såg klart roligt ut å fullständigt livsfarligt:yoparty
 

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Finns runt 20 bilder på våran hemsida nu. Kommer fler så fort jag får in dom från övriga som var med..
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Har videobevis på när en bekant är och hämta/lånar:rolleyes: trehjulingen så visst fan har jag/vi åkt trehjuling! :D

Upp med den då......................:)


///Micke

Om jag fatta rätt så åkte ni från incheckningen å ner mot duschen/samlingslokalen.
Dom jag mötte körde i backen längst bort på campingen. från lägenheterna ner till villavagnarna, där mötte jag några stollar som det gick riktigt fort för.
Kan ju i å för sig varit ni, i så fall hur varma var trampdynorna på er för skorna kan det inte varit mycket kvar av. Såg klart roligt ut å fullständigt livsfarligt:yoparty



Jooppp det va vi också... Vi bodde i tält längst bort på campingen.... Har en film därifrån som är inspelad med mobil kamera ska se om jag kan få upp den på youtube någon dag...

///micke
 
Last edited:

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Höga Kusten
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Upp med den då......................:)


///Micke





Jooppp det va vi också... Vi bodde i tält längst bort på campingen.... Har en film därifrån som är inspelad med mobil kamera ska se om jag kan få upp den på youtube någon dag...

///micke

Ska se om jag kan ordna det senare! :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top