Lelleträffen 2008

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Då var man hemma igen.

Riktigt fin vecka:)

Några av alla bilder som blev tagna.

Bifogat

• IMG_1918.jpg
    IMG_1918.jpg
    135.9 KB · Visningar: 101
  • IMG_1925.jpg
    IMG_1925.jpg
    119.4 KB · Visningar: 76
  • IMG_1967.jpg
    IMG_1967.jpg
    75.9 KB · Visningar: 196
Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Tack alla som jag sprungit på, som gjort min vecka på Gotland helt underbart rolig. :yoparty :tummenupp
Det kommer ta nån vecka att återanpassa sig till verkligenheten igen, sen är det midsommar och nya äventyr! *s*

Kram Milla, SheDevils

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Hemma igen är en sanslöst rolig vecka som hade det mesta.... Lite sliten är förnamnet idag.... TACK ALLA!!!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vilken vecka! Man borde va ledig i en vecka nu efteråt för att återhämta sig, men fan vad roligt det varit! =)

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
Ännu en underbar vecka på ön som gud glömde är över. Totalt trasig i kropp och själ men fullständigt lycklig:)
Tack alla mer eller mindre friska människor som gör Lelleträffen till årets höjdpunkt!!!
Puss o smek från Jeppe i Stöka!!

Ses nästa år! Va där eller va fyrkantig!!!!

Grrrooov

Medlem
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
GSX-R 1000 -06
:) hehe packar för fullt nu....om 13 timmar går båtsatan!

Du hade ju gott om tid, när jag startade hojen kvällen innan så var ventilerna slappa. Åkte hemifrån halv åtta onsdag morgon, hojen var klar först 21.30 på tisdagen, sen in och packa. Veckan var kanon ändå, hehe. Fast vi från Bad Ass Boys verkade många störa sig på tyvärr.

så betalar jag avgiften för att skriva över biljetten.

Var man tvungen att skriva över biljetten på någon? Jag fick visst heta Pierre Andersson under resan men det gick bra ändå.

Last edited:

mkillen

Steven Segal MC
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Yamaha FZ6-N S2 -07
ja jisses. Känns som X2000 kört över mig :)

va inte fel att hoppa in i duschen nu efter 4 dagar utan att duscha :rolleyes:

ja de här va bland de vildaste man varit med om, kommer ta 2-3 dar innan man e människa igen! :gnissla

Grrrooov

Medlem
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
GSX-R 1000 -06
Några av alla bilder som blev tagna.

På den där rutan du rullar ut ifrån fanns det några sporthojar som stuntade på en dag, kommer inte ihåg vilka dom var men de skulle vart på uppvisningen istället för Gavle stund, betydligt roligare att titta där ute. Lite annan show. Nån som vet vilka det var när Bad Ass Boys var på besök där ute?

EDIT: Fyllestavfel

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
På den där rutan du rullar ut ifrån fanns det några sporthojar som stuntade på en dag, kommer inte ihåg vilka dom var men de skulle vart på uppvisningen istället för Gavle stund, betydligt roligare att titta där ute. Lite annan show. Nån som vet vilka det var när Bad Ass Boys var på besök där ute?

EDIT: Fyllestavfel

Var vi ifrån Sicpack, Stuntindustry och folk från Skåne.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Hemma igen är en sanslöst rolig vecka som hade det mesta.... Lite sliten är förnamnet idag.... TACK ALLA!!!

Ja visst fan var det kul!!!! Vi kör en repris nästa år, UTAN er pool *mina pjucker vara torra på lördagen först, tur jag hade ett par reserv*

Antar att du blev pissblöt på hemvägen, då jag som landade kl 21.15, var det. Fick parka & lasta av i värsta hagelsvärmen med. Det gjorde ont :mad:

Grrrooov

Medlem
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
GSX-R 1000 -06
Var nog jag och Decca härifrån isf som du syftar på... ;)

Ja det ser ut som att du var en av dom i alla fall. Vad hände med din båge när den började ryka så? Vi funderade på om den trycker i sig massa olja när den hålls på varvstopp i det läget så det var med flit?

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Känns som man skulle behöva en vecka på spa med grönsaker och friskt källvatten till middag...
En härlig vecka full av mosbrickor, jäger, hamburgare, skogsbär 7,0 och grillat. O glöm inte ägg och bacon!
Vi i STÖKA MC hade en helt underbar vecka precis som vanligt och har stött på så mycket nytt och trevligt folk. Tack allihopa som stått ut med vårat stökande och alla skitfula glasögon man haft under veckan... / Mange.

Dark_Messenger

Guest
Boende för 2009 ordnat. :yoparty Denna gång kommer vi att bo på området :gnissla :tummenupp

Underbar vecka f.ö. Jävlar vad full jag varit. :D

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
600RR -05 STUNT
Det va Tommys hoj som började ryka.. den tryckte ut sig lite olja i vevhusventen. ser svin coolt ut :D! Sjukt jävla rolig vecka, riktigt sliten men fan så skoj det va! Vi från Styggt Nitad tackar!

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras