Tack för en skitkul vecka! Jag hade verkligen hur kul som helst, träffade en massa kul folk.. Inte många irritationsmoment var det heller.. Megafonen och skeningen av golfbilen var det värsta typ
Vi ses nästa år!
Vi ses nästa år!
Tack för en skitkul vecka! Jag hade verkligen hur kul som helst, träffade en massa kul folk.. Inte många irritationsmoment var det heller.. Megafonen och skeningen av golfbilen var det värsta typ
Vi ses nästa år!
Tack för en kanon kul vecka alla
Kollade igenom bilderna jag tog från veckan och såg ju att jag råkat få med dig på Gotland Ring.Då var man hemma igen.
Riktigt fin vecka
Några av alla bilder som blev tagna.
Då vet jag nog vem du är.Jag är den där mystiska typen som traskade runt i vitt skinnställ med väldigt udda frisyrer varannan dag.
Då vet jag nog vem du är.
Jag gick också omkring i skinnställ typ hela tiden. Ett gult husa-ställ. Pratade med er några gånger under veckan.Ja när man nämner det så känner nog några igen det. Tror inte det var så många som vandrade runt i stället. Å framförallt inte mina härliga frillor, skulle friserat till den idag men jag orkade inte, får bli imorgon istället.
Jag gick också omkring i skinnställ typ hela tiden. Ett gult husa-ställ. Pratade med er några gånger under veckan.
Hehe, japp.Då heter du Mattias?
Hehe dom shotsen är ganska farliga.. man hittar på mycket märkliga grejer med dom i kroppen
Kakan slapp bli itvingad iår iallafall
Loppan
Hehe dom shotsen är ganska farliga.. man hittar på mycket märkliga grejer med dom i kroppen
Kakan slapp bli itvingad iår iallafall
Loppan
ha ha, den där jefla bilen for jag av från som ett skållat ollon ner i asfalten när baklämmen vek ner sig...
Kan säga att jag krossade en öl som satt i ölhållaren till pannkaka....med njuren!
Satan vilket fett blå/lila/svart område jag har där nu....och det ser ut som en extra bilring..
...men det gav upphov/anledning till mer Bacardi, så det var ok iaf
Hur gick det sen, kom ni upp för branten vid stugan????
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|