Lelleträffen 2009

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
jag drar till Gotland idag :) 25+ här i Gbg så det blir varmt att åka :)
Ses i Kneipbyn :tummenupp
 

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Nu börjar det dra ihop sig!!! Jäklar vad jag längtar! vi glider in på torsdagen, och åker hem måndag..
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
KNULLBOX MC är där söndag till söndag .

Titta gärna förbi och ta en öl. Vi kommer att befinna oss "ovanför" det stora service/bajs-huset.

Snart ses vi!
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Jag funderar starkt på att skita i gotland och vill därför kolla om någon är intresserad av att köpa min resa? Betald resa från onsdag 10 juni till söndag 14 juni. Båt från oskarshamn och inträde/tältplats 1400kr. Kostar det att ändra så står den som köper för kostnaden.

Orkar inte strula, är någon intresserad hör av er via PM fortast möjligt annars ringer jag och avbokar om det går. :tummenupp

Hur kommer det sig att man ska skita i en sådan härlig fest om man får fråga?
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hur kommer det sig att man ska skita i en sådan härlig fest om man får fråga?

Min hund har blivit akut opererad och jag har ingen större lust att åka någonstans för tillfället, kosta mig ett par bra slantar oxå då hennes försäkring gått ut 2 månader sen. Så fattig resten av livet, typ. :)


Men annars har jag sett fram emot lelles.
 

Svalan

Stor men snabb
Gick med
24 Dec 2007
Ort
Arlöv
Hoj
Cbr1000rr - 06
Sista dan på jobb idag sen jävlar e det Lelles för hela slanten ser ni nån sidovangs motorcykel så vinka för det e jag :banana:banana:banana
 

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Ort
Halmstad
Hoj
S1000RR -12 racehoj
Jag var på Lelles för 3 eller 4 år sen och de var fantastiskt kul! Ville åka dit i år igen men ingen av polarna ville haka/hade tid. Nu är hojen kraschad med så de var kanske lika bra. Men nästa år då jävlar ska jag åka dit om jag så ska åka själv! :banana
 

Maligano

MONSTER OF THE STREETZ
Gick med
12 Apr 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R 1100 -89 & Suzuki Intruder vs1400 -88
De blir en fredag till söndags tur. hoppas de blir bra väder, nån som vet vad dom säger om vädret?
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Funderar på att spontanåka till Gotland en sväng i veckan då jag ändå inte har något vettigt att göra. Någon som är sugen på att åka ett par mil hoj och sen tälta lite med en trevlig kille från Kungsbacka(GBG)? :):gnissla
Hade vart gött att slippa åka själv.

Tänkte bara dra dit och hoppas att det finns biljetter till färjan, någon som vet om det är helt omöjligt?
 

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Då ska jag lura i dig sprit :banana

går väl inte att lura i dom sprit... blir nog att dom lurar AV dig din sprit:D



har jag hört:banana

Funderar på att spontanåka till Gotland en sväng i veckan då jag ändå inte har något vettigt att göra. Någon som är sugen på att åka ett par mil hoj och sen tälta lite med en trevlig kille från Kungsbacka(GBG)? :):gnissla
Hade vart gött att slippa åka själv.

Tänkte bara dra dit och hoppas att det finns biljetter till färjan, någon som vet om det är helt omöjligt?

Till Gotland är det inga problem, det är hem som kan vara jobbigt om du ska åka Söndag...
Det är väl mest drag på torsdag/fredag kvällen, men det finns ju alltid proffs som håller en konstant promillehalt på ca 3 hela veckan:fyllisar
 
Last edited:

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Jag var på Lelles för 3 eller 4 år sen och de var fantastiskt kul! Ville åka dit i år igen men ingen av polarna ville haka/hade tid. Nu är hojen kraschad med så de var kanske lika bra. Men nästa år då jävlar ska jag åka dit om jag så ska åka själv! :banana

Skit i hojen och åk ändå! Man kör ändå inte så mycket hoj...
 

joewish

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2007
Ort
Falkenberg
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Tankad, lastad och klar, om några timmar bär det av... :banana:banana
Första Lelleträffen för mig så jag antar att man kan säga att jag är lite oskuld :D

visabild.php
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top