faan jag ska dit imorrn o har ochså mycke grejjer som skulle ge ombesiktning...
vad händer då?? får jag köra med hojjen en månad eller?
är det mycke flygande besiktningar?
/Christian
Det har vart journalist-as och ställt frågor, de intervjuade han som blev av med körkortet precis efter mig i Nässjö av samma BMW-gris.
Tydligen är mediadrevet igång; i efterdyningarna av UG:s preogram om Bogesund är det populärt att skriva om de "vansinneskörande" mc-förarna.
Är nog därför farbror blå jobbar så hårt här nu, de vill visa att de gör nåt.
Svinen stod igår på den lilla vägen in till Kneippbyn, när man svängt av från stora vägen. De kollade nykterheten och en hel del fick ombesiktning på sina hojar pga dB-krav och skit.
Idag stod de inte där, men mitt tips till de som läser detta och är på väg, är att inte ta av där, utan att köra förbi och ta nästa till höger och köra igenom det lilla villaområdet. Där inne står de inte och då kommer ni ut på vägen igen alldeles vid infarten till Kneippbyn
Själv vågar jag fan inte köra här denna veckan, utan kortet. Det var tydligen 3 hastighetskontroller på 3 mil på nån av de större vägarna igår.
Hoppas de rånar en jävla massa banker på fastlandet nu så kanske de åker och gör nåt vettigt istället för att trakassera oss.
Jag börjar ärligt talat tröttna på ordningsmakten nu.