Leta reda på hojtjyven! [Stulen svart]

Vrooom

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2007
Hoj
1078s
Fetofftopic

Han har nog tittat för mkt på Torque, världens bästa MC-actionfilm:
http://www.youtube.com/watch?v=pQr37ZoAgO0

Oj. "Torque" verkar verkligen vara en jättebra film. Om man har livlig fantasi. Och livserfarenhet som en nioåring. Trailern får barnfilmer som Fast & Furious att framstå som Oscarsvinnare. Jesus.

Grattis till hojen förresten. Polisen borde ha kört över honom och besparat honom ett miserabelt liv och resten av oss en massa stålar.

Last edited:

Traktorföraren

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2009
Hoj
Tr (aktor) x850
Citat:
Men när polisen ska gripa honom, tog han sats med motorcykeln och körde in i polisbilens passagerardörr.

Det låter ju mer som om dom råkade preja han lite lätt .... lite sådär hoppsan nu körde han på oss...det var det värsta... sicken tokstolle :tungan:D

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Ni som ändå är intresserade av lite fika på söndag så PMa mig i så fall...om det inte är många som är intresserade så får jag ta det lite längre fram...

massa kramar:krama

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Jag kan tänka mig lite saft och bullar. :rodnar
Fast vi kan kanske ta det hemma hos dig istället!? :wiggle

Ok trevligt, men då är du på, på söndag då?

då är ni två pers sålänge...PMa mig ni som är intresserade så jag vet hur många vi blir..

kram

P.s Hemma hos mig får det bli en annan gång ;)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Gött att det löst sig så långt som det gjort än så länge!

@Markmod, släng ihop trådarna nu! Känns lite meckigt att ha tre trådar som berör samma ämne som dessutom börjar att ordna upp sig lite...

Skolda

Medlem
Gick med
2 May 2007
Hoj
Ducce SF 1098 S
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=211468
En annan stulen hoj som har visat sig i trakterna, för de som vill fortsätta att agera detektiver.
Bullar låter smaskens, men vet inte om jag har hunnit kränga på en ny baksula tills dess.
Är förresten inte GP upptaget hela veckan av kulturfestivalen? (detektivbyrån ikväll vid kungsport är ett måste :))

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
just det, det har du rätt i. Jag är ju i dumma oskarshamn så jag tänkte inte på det.

Det känns nog bäst att bara skjuta på detta!!

@Markmod, släng ihop trådarna nu! Känns lite meckigt att ha tre trådar som berör samma ämne som dessutom börjar att ordna upp sig lite...

Tycker jag med, stäng tråden nu...skönt för mig att lägga det bakom mig.

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Nu har jag lagt ihop samtliga trådar ang. stulna svarta hojar. Den svarta zx6r:en är tillbaka. det var även den som körde in i en polisbil.

Den svarta 1000 kubikaren saknas dock fortfarande. Den har synts på Djävulsön (Hisingen).

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Ska detektivbyrån ordna en ny spaning snart? Spaning efter 1000 cc....

Borde inte vara alltför svårt att hitta honom tycker man. Har ju siktats vid ett flertal tillfällen i Biskopsgården/Wieselgren/Björlanda-området.

Frågan är bara vad man ska göra.. Stalka honom tills han stannar eller får soppatorsk och sen ringa snuten? Eller mer medeltidsmanér..?

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Borde inte vara alltför svårt att hitta honom tycker man. Har ju siktats vid ett flertal tillfällen i Biskopsgården/Wieselgren/Björlanda-området.

Frågan är bara vad man ska göra.. Stalka honom tills han stannar eller får soppatorsk och sen ringa snuten? Eller mer medeltidsmanér..?

Om man är flera som som stalkar honom är det ju lättare att få tag i honom men det får ju inte bli för farligt för oss...han skiter jag totalt i.

Sen så får man väl inte jaga honom så att man själv kör olagligt va??:va

oskrapt

Ny medlem
Gick med
11 May 2009
Hoj
R1
Om man är flera som som stalkar honom är det ju lättare att få tag i honom men det får ju inte bli för farligt för oss...han skiter jag totalt i.

Sen så får man väl inte jaga honom så att man själv kör olagligt va??:va

Finns de nån på sh som kör lagligt så ska jag :Bugar för honom/henne :D

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Ok trevligt, men då är du på, på söndag då?

då är ni två pers sålänge...PMa mig ni som är intresserade så jag vet hur många vi blir..

kram

P.s Hemma hos mig får det bli en annan gång ;)

Jag drar iväg ett litet pm till dig alldeles strax.

p.s. hmm, hur skall nu detta tolkas!?

Finns de nån på sh som kör lagligt så ska jag :Bugar för honom/henne :D

På 30-sträckor försöker jag iaf. :näsblod

Last edited:

Gazza

Gazza
Gick med
12 Sep 2007
Hoj
CBR 600 FS - 02
Hm......jag skulle behöva lite expert hjälp ngn dag om det går bra för ngn?!?! Det e nämligen såhär att ngn idiot välte min fina hoj igår, märkte dock inte förän jag kom iväg för den var upptälld när jag kom till hojen,...så blinkersen e trasig o lite små grejer som e utanför my range of expertise!!! Har ngn lust o hjälpa mig med det så kan jag det till nästa gng ngn välter cyckeln!!!

Last edited:

Straightster

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
1997 Honda CRB1000F
Det var väl det som krävdes för att dom skulle kunna ta honom, att han krockade med polisbilen :D

LOL Tyvärr är det nog så illa.

nej nej, de kan inte påbörja reparation förrens de har gjort en kostnadsberäkning o skickat in det till folksam.. :(

Varför är det ingen som vill ha saft o bullar??

Eller har ni inte läst det jag skrivit?? Kom igen nu, Söndag kl 14 på GP! Vilka är på så jag vet hur mycket bullar jag ska ha med?:banana

Det ska tydligen tokregna på både lördag och söndag så du kanske skulle skjuta upp bullbaket nån dag?

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...