på nått vis får vi la hoppas att det är någon av de två stulna hojjarna som vart på tapeten nu i det senaste han hade så de personerna kan få ett avslut på sin väntan på f-bolagen.
det var min hoj
på nått vis får vi la hoppas att det är någon av de två stulna hojjarna som vart på tapeten nu i det senaste han hade så de personerna kan få ett avslut på sin väntan på f-bolagen.
Hojen är hittad!!!!!!
Alla ni som har stött mig genom detta vill jag tacka genom att bjuda på saft och bullar
Vad sägs om Söndag om vädret är bra, kl 14 vid Götaplatsen??
![]()
Hojen är hittad!!!!!!
Alla ni som har stött mig genom detta vill jag tacka genom att bjuda på saft och bullar
Vad sägs om Söndag om vädret är bra, kl 14 vid Götaplatsen??
![]()
Enligt den andra tråden så var det detHärligt
I vilket skick är hojen?
Var det han vi läste om i GP imorse tro?
det var min hojpolisen ringde mig imorse....blev sååå glad!!
Kul att höra, dock trist att mobben inte kom åt honom först![]()
Ja vet hur han ser ut![]()
Jösses, som vanligt när bus åker runt på stulna hojar och gör dumma saker är de helt plötsligt "MC förare", visst, rent tekniskt kanske det är det, men gillar inte att media alltid ska dra ner oss i skiten så fort nån utan körkort kör som en galning på stulen hoj.
Om polisen va lite piggare på att sätta dig hojtjuvarna från början så skulle ju de omtalade idiotkörningarna med minska drastiskt
Jösses, som vanligt när bus åker runt på stulna hojar och gör dumma saker är de helt plötsligt "MC förare", visst, rent tekniskt kanske det är det, men gillar inte att media alltid ska dra ner oss i skiten så fort nån utan körkort kör som en galning på stulen hoj.
Om polisen va lite piggare på att sätta dig hojtjuvarna från början så skulle ju de omtalade idiotkörningarna med minska drastiskt
Ja vet hur han ser ut![]()
Härligt
I vilket skick är hojen?
Var det han vi läste om i GP imorse tro?
Den är fin, lite småskador på den...blinkersen fram är ju borta, kopplingspinnen o så lite småsaker...men annars är den jättefin säger dem på Johans MC.
Måste bara ta reda på vart jag kan få tag i en sån fin spetsig kuts som satt på för dem är tydligen inte orginal
Vet någon vart man kan få tag i en sån??
Det får jag också veta på fredag när jag är hemma i götet igen.
se till nu å va på försäkringsbolaget..
så du får ut pengar för hojen å sen .
kan du köpa dig en ny ..
kanske kan du få nån månad till innan vintern kommer![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |