Leta reda på hojtjyven! [Stulen svart]

GILBERT

Apotekarn
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
EX:XT 600-00, ZX6R-98, ZX9R-00, Nuvarande Ducce 750 Sport. Sexy Edition.
Det var jag som ringde dig idag snowwhite. En snubbe gled runt på din hoj på avenyn, hur kändes det att sitta på valand och din hoj åker förbi 30 m ifrån? Kan inte vara någon höjdare...

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
bra initiativ..!!

ps: det kan la vara ganska så bra om tjuvarna läser sporthoj, då inser de att hojen är "lyst" och att vi letar efter den som i sin tur leder till att de ev. dumpar den så man kan hitta den alt. "hittar" den själva och hör av sig till polis eller ägare ;)

hoppas att du får tillbaka den snart och i ett gott skick så du kan njuta av de sista veckrorna

@->-

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Det var jag som ringde dig idag snowwhite. En snubbe gled runt på din hoj på avenyn, hur kändes det att sitta på valand och din hoj åker förbi 30 m ifrån? Kan inte vara någon höjdare...

Tack så hemskt mycket för att du ringde! Bra att du hade mitt nummer, blev jätteglad...

det hände ju lite grejer där sen men det tar jag inte nu utan jag mailar det privat!

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Har det hänt något eller ska vi dra ihop ett gäng även denna vecka och leta lite?

GILBERT

Apotekarn
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
EX:XT 600-00, ZX6R-98, ZX9R-00, Nuvarande Ducce 750 Sport. Sexy Edition.
Har det hänt något eller ska vi dra ihop ett gäng även denna vecka och leta lite?

Jag vet inte men jag får en känsla av att det inte kommer hjälpa om ni ser snubben med bågen. Ni vet själva att inte ens five o gör något.....

gnällhoj.com

Ny medlem
Gick med
12 May 2009
I landet där döden kommer som en befrielse
Hoj
fyra st nästan nya
Synd!!!
Man får tydligen inte göra envarsgripande i efterhand har jag fått reda på idag av en fd väktare men numer civilanställd på polisen.

Envarsgripande får alla göra på "bar gärning" eller "flyende fot"
För ett brott som har fängelse i straffskalan
Och det gäller inte bara stölden utan numera häleribrotten eller
grov vårdslöshet "framkallande av fara" eller nåt annat brott

Så jag skulle nog säga att han är gripbar

Men det är sånt där som polisen skyller på för att slippa göra nåt
som kan uppfattas som arbete

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Kan man få en hint om vad som hände på avenyn? Är hojen tillbaka eller är det samma status som förra veckan?

Jag vet inte men jag får en känsla av att det inte kommer hjälpa om ni ser snubben med bågen. Ni vet själva att inte ens five o gör något.....

Vad menar du i din sista mening?

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Samma status som förra veckan! :brinnerup

Polisen kan inte göra nåt om det inte är en Mcpolis som får tag i honom eller om de tar honom då han står sill eller om någon av oss gör det..enligt dem är det ok alltså att nypa killen om vi ser honom.

Börjar bli riktigt trött på det här nu, tack för all stöd!! Det är ju en sak att många sett honom men att själv se honom bara några meter bort är tufft.
Sprang ju efter honom men han såg mig o körde iväg.. :(

larmet gick runt till alla polisbilar i tjänst i lördags o jag antar att de sett honom med, men som sagt så påbörjar dem inte jakten om de ser honom med bil.

kram på er alla!!

DarkSun

raj raj
Gick med
21 Mar 2009
Hoj
not
Samma status som förra veckan! :brinnerup

Polisen kan inte göra nåt om det inte är en Mcpolis som får tag i honom eller om de tar honom då han står sill eller om någon av oss gör det..enligt dem är det ok alltså att nypa killen om vi ser honom.

Börjar bli riktigt trött på det här nu, tack för all stöd!! Det är ju en sak att många sett honom men att själv se honom bara några meter bort är tufft.
Sprang ju efter honom men han såg mig o körde iväg.. :(

larmet gick runt till alla polisbilar i tjänst i lördags o jag antar att de sett honom med, men som sagt så påbörjar dem inte jakten om de ser honom med bil.

kram på er alla!!

fan vad störigt.. det måste vara riktigt jobbigt att se honom.. vet inte vad jag hade gjort själv.. i vilket fall så om det blir en ny körning i veckan så är jag med, vi kan bestämma plats och tid i PM i fall han läser detta och gömmer sig som den råttan han är.
I vilket fall så om han redan har vurpat han lär inte vara Valentino Rossi direkt, så det borde vara ganska lätta att få stopp på honom...

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
fan vad störigt.. det måste vara riktigt jobbigt att se honom.. vet inte vad jag hade gjort själv.. i vilket fall så om det blir en ny körning i veckan så är jag med, vi kan bestämma plats och tid i PM i fall han läser detta och gömmer sig som den råttan han är.
I vilket fall så om han redan har vurpat han lär inte vara Valentino Rossi direkt, så det borde vara ganska lätta att få stopp på honom...

PMa mig gärna så jag vet hur ni gör…ni är helt underbara, jag vet att jag har sagt det här tusen gånger men jag menar det och är för evigt tacksam!!

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Om ni kan PMa mig också om ni vill göra en ny körning.. jag har semester i veckan så jag borde kunna mestadelen av veckan.

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Stulen svart Gixxer 1000

På väg hem från jobbet blev jag omkörd av två misstänkta killar på en svart GSX-R 1000 reg.nr: BHD 911. De hade ingen utrustning förutom helsvarta hjälmar och det gick rätt vingligt. Nu har jag kollat upp den på nätet och den var rapporterad stulen.

Fast jag bor på Eketrägatan följde jag efter en bit, men när de svängde höger mot rött i korsningen mot Biskopsgården avbröt jag. Eller jag väntade rättare sagt på grönt, men sen såg jag dem inget mer.

Nån som känner igen denna?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...